Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

montaniardul

Bucuria consta in faptul ca s-a ajuns si la etapa asta, in sfarsit.  :D  Sa speram ca nu vor dura prea mult eventualele contestatii ...

tasu

Ce frumos sa avem iar pe doua loturi vecine doi mari constructori ai zilelor noastre. Ultima "alaturare" a fost de mare succes. Inca nu au terminat tot pe A10 dupa 7-8 ani.

pasa_andrei

Am revenit :)

Incepem cu nodul DN6 de pe Lotul 2 din A0 Sud.


Enjoy!


GIV

cum adica grinzile montate si la dn6 daca mai au 2 deschideri.. plus inca un pasaj?

pasa_andrei

Mai exista inca un pasaj langa , vezi la min 01:50. O sa fie un nod de tip trompeta, daca putem sa zicem asa.

adiarc

vestea e de fapt f.f proasta chiar si pt un optimist ca mine.. si asta pt ca pizzarii mai au inca un lot si pe A7...nu duc eu doua loturi nici cu slujbe
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristian 74

Bine ai revenit! Ăsta e cel mai ciudat constructor. În filmări nu văd aproape niciodată pe nimeni lucrând, totuși se vede ceva progres. Lent, dar constant. Mulțumim, Andrei!

carutasul

bun, filmările sunt probabil făcute și ele tot la ore din afara programului de lucru ... În afara programului nu prea am văzut decât rar ( în afară de transportat balast) și mai ales lucrări punctuale, cofraje, ridicări de grinzi,  dar de lucrat lucrează, de la mine se mai aud, nu au descoperit teleportarea terasamentelor :)

horatiu.cosma

La UMB nu știu cum de tot timpul când se filmează e furnicar și dincoace tot timpul e "in afara programului de lucru"  :lol: . Mergând pe foarte multe șantiere in ultimii ani, pot să zic că senzația de mobilizare și progres poate fi in multe cazuri înșelătoare. La fel cum un "munte" de umplutură poate fi pus în operă la terasamente in 2-3 zile și să ridice nivelul terasamentului cu câteva zeci de cm, la fel și transporturile constante de material pot să nu producă un avans satisfăcător. Fiindcă volumele de materiale pentru asemenea autostrăzi sunt imense, de ordinul milioanelor de tone și a zecilor de mii de transporturi cumulate, iar câteva sute de transporturi pe zi pot părea multe de la firul ierbii, dar în ecuația generala înseamnă 0,ceva% din cantitatea totală.
După părerea mea, turcii mișcă rezonabil la structuri, dar deocamdată e slabă treaba la terasamente, sta prin comparație mult mai bine Nurol la A3 deși a început cu un an după Alarko. Aici pe A0 încă nu am văzut la nicio structură la rampe terasamentul să înceapă să se apropie de nivelul podului, acolo sunt cantitățile semnificative de pe lot, nu la Dumitrana unde terasamentul e foarte mic.

carutasul

Păi UMB lucrează tot timpul :)

carutasul

Oricum, e clar că sunt sub Nurol, acum poate și mobilizarea e în funcție de termenele pe care le au și câtă treabă e de făcut  în acest termen, pentru că e clar că dacă aveau o mobilizare mai hotărîtă acum ar fi trebuit să vedem balast de la Dn6 la DN5, deși nu asta mi se pare problema ci faptul că nu s-au apucat de nici o supratraversare...

tom_sawyer

#5021
@adiarc

Nu vor fi construite chiar în paralel, aici pe A0 au 12 luni pentru proiectare (plus ordin de începere, aprobarea proiectului, etc.)

Pe A7 intră în teren de luna asta.

hvm

nu cred ca primesc OIL de luna asta. O sa mai dureze un pic dar teoretic trebuie sa intre in teren de cand au OIL.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici


panzer

#5024
Pe A7 au primit OIL cu incepere pe 22 August.

Strict pe A0N L3: L1
- acum incepe o noua perioada de contestatii, nu? 10 zile lucratoare?
- cu exceptia A0N L4 (UMB la Cernica) lotul 3 1 va fi cel mai greu, mai ales in relatia cu Apele Romane, regie care pana acum nu s-a sfiit sa se puna contra unor legende. (La Pandele ma refer, si eram ironic.)
- din pacate Pizzaroti + CNAIR + o mizerie de nod la DN7 imi dau fiori reci. La asta ma refer. Sa se semneze si revenim asupra subiectului.

Nici eu nu cred ca se vor suprapune cele 2 lucrari. Mai dureaza pana se semneaza contractul pe A0N, apoi au 1 an de proiectare, mai platesc si ei 1 mil lei amenda si mai intarzie un an (ca tot le-au aratat Aktorii cum se face), mai proiecteaza 2 exproprieri suplimentare in conflict cu baietii destepti de la Mogosoaia, si au timp sa termine pe A7 cu 2 ani intarziere.

Referitor la posturile mai vechi:
- Mi-am exprimat speranta ca Aktor termina inainte de alegeri. Cand erau greci 100% au dovedit ca pot sa termine A3 (ciotul de la intrarea in Bucuresti) inainte de alegeri. Cand insa vezi ca nici nu au decopertat la limita cu A0S L2, nici speranta nu mai este ce a fost odata.

LE: evindent ma refeream la lotul 1 dar m-am incurcat.