Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

montaniardul

#4995
La min 1:45 din filmare se observa un stalp de inalta tensiune in mijlocul santierului ... sper sa-l dea jos cat mai repede ...anul asta.  :( 

P3trut

#4996
@cezar-mario2012 nelocuind in Bucuresti, incerc sa inteleg ce ai explicat. Cred ca cei din Berceni pot ajunge repede pe A0 odata ce noul pasaj este gata iar cei care prefera Splaiul Unirii sa ajunga in centrul Bucurestiului pot foarte bine sa o faca in continuare ca si pana acum.
Pana la urma, A0 are scopul de a prelua traficul de tranzit iar centura sa fie folosita doar de localnici. Daca se deschid ambele loturi 1 si 2 pana la anul in vara, va fi simplu sa eviti Bucurestiul pe ruta Constanta - Pitesti sau Constanta Alexandria. Daca ar fi dat drumul si la A0 Nord lot 3, aveam si ruta Ploiesti - Alexandria sau Ploiesti - Giurgiu foarte accesibila pentru evitarea Bucurestiului, pentru ca UMB o sa termine pana la sfarsitul anului urmator cu A0 Nord 2 si 4, estimez eu. Cred ca pe asta trebuie sa ne concentram de fapt, cand vorbim de A0.
O sa incerc sa pun si o poza, sper sa-mi iasa.  :D

https://ibb.co/gmN9nB2


Fred

Asta e problema, ca pe ruta Constanta-Pitesti doar cu A0 loturile 1 si 2 nu e usor sa ocolesti Bucurestiul, te blochezi in Bragadiru, apoi in DNCB la Domnesti (pana cand se deschide pasajul) si apoi la A1. Lotul 3 intregeste A0 sud si face o diferenta uriasa, fara el e in continuare problematic. Loturile 0 si 1 ajuta pe un Giurgiu-Constanta sau Alexandria-Bucuresti est, dar diferenta e limitata. Faptul ca turcii termina fara greci e problematic, iar daca turcii termina si mai devreme nu prea ajuta.

P3trut

#4998
@Fred Da, da, fara lotul 3 doar se concentreaza problemele de trafic intr-un loc, si nu pe toata centura. M-am uitat pe harta si centura e tot cu o singura banda pe sens in zona aia, o sa fie problematic pentru trafic. Macar ca sunt pasajele la Bragadiru si Ghencea care oarecum ajuta, ca nu mai amesteca si traficul de pe sensurile perpendiculare.
Eu vorbeam doar de ceea ce se prevede ca se va termina in grafic, adica loturile turcilor. De greci... Sincer, cred ca doar daca se va aplica legea in care constructorul cu oferta secunda poate prelua contractul, atunci avem o sansa buna sa vedem si lotul 3 in 2-3 ani gata. Altfel, cu reziliere si relicitare o sa fie groaza, mai ales ca pe A0 Nord sunt 2 loturi care stau in licitatie de ani de zile. E total aiurea si absurd, pana si Sibiu - Pitesti s-a semnat mai repede.

cezar-mario2012

#4999
^Chiar dacă CB este cu o singură bandă în acea zonă, A1-DN5, se circulă destul de fluid, iar intersecțiile cu Bragadiru și Măgurele sunt deja denivelate. Blocajele actuale pe CB sud sunt Domnești, Berceni și Oltenița. După finalizarea acestor intersecții denivelate vom vedea unde se mută dopul, dar după finalizarea A0 sud complet CB sud va fi liber de traficul de tranzit. Trafic de marfa Giurgiu - A2 nu prea există, tirurile ce vin dinspre vamă merg spre A1 preponderent, iar câteva merg spre nord. Dinspre Alexandria către Giurgiu ai alte alternative, nu vi până în A0.
Dacă vi dinspre A2 și mergi pe Splai ai două alternative, unu CB și aici de multe ori este blocaj la ieșirea de pe A2, poți pierde până la 10 minute sau prin Cățelu care este o comună cu străzi înguste și întortocheate, apoi ieși în CB aproape de Dâmbovița unde vizibilitatea este redusă și pericolul de accident este mare.
Pentru cei din Comuna Berceni (a crescut exponențial) dacă vor să meargă rapid spre nord în variantă actuală este cum te-ai scarpină cu mâna dreaptă la ceafa stângă. Adică din comună vin până la giratoriu, fac dreapta, apoi merge CB până la giratoriul Oltenița, fac dreapta, o iau pe DN 4, trec de A0, ajung la giratoriul pentru A0, mă întorc și apoi mă încadreaz să intru pe A0. Pentru a merge către A1 deja renunță, degeaba ai A0 lângă tine.

bekxy

Jilava, Măgurele și Bragadiru sunt... semi-denivelate. La primele 2 virajul la stânga e... nivelat, iar la Bragadiru de curând au implementat un soi de giratoriu sub pasaj, care nu știu cât de bine rezolvă virajul la stânga.

panzer

Urmatorul blocaj pe DNCB va fi exact intersectia cu A1. Nu e clar ce solutii se vor propune acolo. E un studiu in curs, dar n-am cine stie ce asteptari de la el. Par doar 2 firme care deseneaza ce li se spune. In plus e si complicat: pelungirea Timisoara si Ciurel cam tot acolo ar tb sa ajunga.

Ar cam trebui pus biciul pe Aktori sa termine si ei. D'aia tot spun sa ii filmam si sa ii facem de ras.
A doua solutie ar fi sa nu insiste pe nod si sa deschida doar Breteaua A1-A0, in acelasi timp cu Turcii. Dar asta ar insemna ca fac terasamentele la timp, ori nici nu prea au inceput la terasamente, progresul lor e din structuri.

Altfel, cam inainte de alegerile din 2024 putem spera sa avem A0 Sud gata.

TibiV

Din ciclul "pățaniile unui dronar pasionat"...

De la DASH CAMERA RO, de la filmarea de acum 2 zile pe A0 Sud Lot 1 & Lot 2...


IN CAUTAREA DRONEI (A0 SUD LOT 1) 06.08.2022

(Mi s-a parut si mie ca aterizarea de la final a fost cam necontrolata, dar deh...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Fred

Quote from: panzer on August 08, 2022, 12:42:10 PMAltfel, cam inainte de alegerile din 2024 putem spera sa avem A0 Sud gata.
Din pacate sunt sanse sa nu fie gata grecii nici macar atunci. Si cel putin 1 an sau 2, poate mai mult, sa fie doar A2-Bragadiru functionala.

ijwtsh

Sorin Grindeanu pe Facebook:

QuoteÎncă 17,5 km din Autostrada de Centură a municipiului București (49,57 km) au constructor desemnat!
După reevaluarea ofertelor pentru contractul pentru proiectarea și execuția Lotului 1 al A0 Nord, a fost declarată definitiv câștigătoare o asociere de constructori româno-italiană.
După semnarea contractului, Lotul 1 al A0 Nord trebuie finalizat în 34 de luni (12 luni pentru proiectare și 22 de luni pentru execuția lucrărilor).
În cadrul viitorului contract vor fi construite și două structuri de mari dimensiuni:
- Pasaj peste CF101 București – Pitești DN7,
- Pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea.
Comtractul are o valoare de 815,07 milioane lei (fără TVA) și este finanțat prin fonduri europene nerambursabile.

jalemare

O radiografie A0N de la Cristian Pistol - Facebook
Pizzarotti & C Spa Italia s.p.a.- Retter Projectmanagement pe lotul A0N1

Am făcut astăzi un pas important pentru completarea Autostrăzii de Centură a municipiului București!
După reevaluarea ofertelor, contractul pentru proiectarea și execuția Lotului 1 al A0 Nord are câștigător desemnat.
Sunt 17,5 km pe care Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia s.p.a.- Retter Projectmanagement trebuie să îi finalizeze în 34 de luni (12 luni pentru proiectare și 22 de luni pentru execuția lucrărilor), după semnarea contractului.
Contractul cu o valoare de 815,07 milioane lei, fără TVA, este finanțat prin fonduri europene nerambursabile.
În acest moment situația pe celelalte trei din cele patru loturi ale Sectorului nordic al Autostrăzii de Centură București (49,57 km) este următoarea:
- Pe Lotul 2, cu o lungime de 19 km, Asocierea SC SA&PE Construct SRL – Spedition UMB – Tehnostrade demarează  lucrările de construire.
Pentru proiectul cu o valoare de 831,92 milioane de lei, fără TVA, ordinul de începere al fazei de proiectare (12 luni) a fost emis în luna august a anului trecut.
Constructorul va intra săptămâna viitoare în faza de execuție a lucrărilor (22 de luni), iar în anul 2024 circulația pe acest sector de autostradă va fi deschisă.
- Pe Lotul 4, cu o lungime de
4,47 km, același constructor român (Asocierea SC SA&PE Construct SRL – Spedition UMB - Tehnostrade), este în faza de proiectare (12 luni).
După finalizarea proiectului tehnic, se va intra în perioada de 18 luni pentru execuția lucrărilor, ceea ce va face posibilă deschiderea circulație pe acest sector tot în anul 2024.
Valoare de 312,63 mil. lei fără TVA, este asigurată de asemenea din fonduri europene nerambursabile.
- Urmează să fie soluționată și situația Lotului 3 (8,6 km) al A0 Nord.
În acest moment ofertele sunt în faza de reevaluare ca urmare a deciziei Curții de Apel București.
Oferta constructorului turc  IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş., declarată câștigătoare încă din decembrie anul trecut, a fost contestată.
După soluționare, constructorul care va semna contractul va avea la dispoziție 12 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.           

KingDei14

Baaaa în sfârșit!! Vestea asta chiar ca nu o mai așteptam. Nu știu ce se intampla în ultimele săptămâni de se semnează atâtea contracte și se dau in licitații și etc. O avea legătură ca se termina la anul ex financiar trecut?

mircea

Nu înțeleg de ce te bucuri. Vorbim de pizza, 7 ani și jumătate pentru un lot ușor de câmpie și încă nu e gata...

mirceaeliade

Interesant ca pe SEAP ultimul termen afisat pt decizie era 15 August.  Pacat ca Nurol, castigatorul anuntat acum vreun an nu a ramas.  Totusi eu aleg sa ma bucur ca avem un castigator.  De 3 ani sta licitatia asta deschisa, si daca se decidea de atunci, chiar si cu un Aktor sau Pizza in vacanta poate eram acum spre 50%.  Alternativa, nu chiar 100% SF, ar fi putut fi sa mai asteptam 2 ani pentru decizii in instanta, si sa ne trezim ca cumva semnam cu Nea Beni (chiar daca nu a licitat).

CapitanulPtk

Eu nu inteleg bucuria voastra. Vorbim doar de desemnarea castigatorului, nu o sa mai avem contestatii?