Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Pentru ultimul mesaj s-a primit ban definitiv. Aviz amatorilor.

API are tot dreptul să ceară. Și va cere, atât timp cât va exista.

bekxy

Quote from: Fred on August 04, 2022, 05:02:22 PMBucata aia, singura, cu gatuirea prin Bragadiru, nu e o imbunatatire neta fata de centura. Cu legatura la A1 e aur curat, cu legatura la A2 e buna, dar doar DN5-DN6 nu aduce nimic nici in mai mult de o luna.
Bucata aia scoate traficul spre și dinspre Giurgiu de pe lângă Măgurele și din Jilava. Și îl bagă prin Bragadiru.  :D

BIGRED1984

Daca privești doar dintr-o parte normal că nu vezi niciun beneficiu.Parca doar A1-A2 contează. Dar traficul DN6 care s-ar împărți pe 7 benzi posibile fata de 3 ? Cei ce nu mai intră pe centură și eliberează nodul de sub DN6, nu mai ajung toți in Rahova... DN 6 are trafic de autostradă aproape de București dar normal, nu e A1-A2 și nu interesează

oneway

^Astazi la A0-A1 lucrau la terasament pe ambele partile ale A1. Pare ca deja au trecut de 2m inaltime. Poate ne mai ajuta colegii cu dronele O:-)
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

mirceaeliade

M-am uitat pe SEAP si pe A0N la L1 e dat termen reevaluare financiara pe 15 August, iar pe L3 reevaluare ca "31 Decembrie".  Poate pe L1 se rezolva, dar pe L3 se tergiverseaza inca cine stie cat.

Ionut

Fix pe 31 decembrie vor termina reevaluarea. :lol:
S-a spus de multe ori, termenele de genul ăsta de pe SEAP sunt degeaba.

horatiu.cosma

Legat de discuția cu terminat mai devreme decât termenul contractual, încerc să fac puțină lumină pentru colegii mai tineri de pe forum.

Termenul contractual nu e o cifră sfântă căzută din cer sau calculată de niște genii la milisecundă. Spre exemplu execuția pe Sibiu-Pitești 5 e de 4 ani (30km în câmpie), execuția la Meseș e 3 ani (42km cu tunel, dealuri grele etc), execuția la Nădășelu - Poarta Sălajului e 2 ani (42km prin dealuri grele cu 10km de poduri), execuția la A0 Sud e 2,5 ani (câmpie plată, poduri mici). Și aș putea continua la nesfărșit. Nu face niciun sens în CNAIR știința asta a estimării duratei contractuale de execuție a lucrărilor, deci există șanse foarte bune ca pe multe dintre proiecte să difere major termenul contractual de ce se poate face efectiv în teren cu o mobilizare decentă.

Spre exemplu pe A0 Sud lotul 2 am discutat foarte serios anul trecut cu constructorul turc, cu graficul de execuție în față și am ajuns la concluzia că e extrem de fezabil (cu rezerve de timp luate în caz de vreme mai rea decât de obicei) și cu o mobilizare corectă (nu UMB style, ci ceva decent) să termine sectorul DN5-DN6 în 2022. A fost un gest de bunăvoință din partea lor la acel moment, ca prim contract în Ro să facă o figură frumoasă, mai ales că au planuri de lungă durată aici, plus că i-am ajutat și noi big time cu birocrația pentru sursele de materiale, știți prea bine situația cu mafia balastierelor din Ilfov/Prahova.

Deci era perfect fezabil să se termine anul acesta DN5-DN6, însă s-a ales praful de acel plan după ce am plecat, scutul pe care îl aveau în raport cu mafioții balastierelor a dispărut, noii veniți care au legături foarte strânse pe această zonă au schimbat placa, așa că și turcii s-au comportat în consecință și și-au văzut în liniște de termenul contractual.

Au mai fost în trecut exemple de finalizare lucrări înainte de termen. Spre exemplu UMB la Timișoara a terminat în mai puțin de un an (într-adevăr, un lot ușor de 10km), TS a terminat cu 6 luni în avans Timișoara-Lugoj lotul 2, Porr va termina cu luni bune în avans Sibiu-Pitești 1, UMB a terminat la Bacău înainte de termen și vor mai fi astfel de situații, fără doamne ferește să facă muncitorii nopți albe duminicile prin șantier, ci legal, normal, civilizat, cu organizare și seriozitate.

cezar-mario2012

Am și eu o întrebare, cui îi folosește acest lot dacă se dă drumul mai devreme ?

mirceaeliade

Pe zona paralela de DNCB se fac printre cele mai mari cozi din intregul inel DNCB, si e si una dintre ultimele zone unde DNCB nu a fost inca largit la 2 benzi. Cel putin o parte din traficul local ar putea fi ajutat.

minisoferul

#4989
Pe care zona din DNCB paralela cu A0 segmentul DN6-DN5 se fac cele mai mari cozi ? Cred ca nu prea cunosti zona si iti dai cu parerea pentru deschiderea unui lot care sa bage trafic prin sens giratoriu Lidl sau kaufland sau ce este pe acolo.

bekxy

Ai văzut vreodată coadă la Jilava, pe sensul A1-A2, până spre Măgurele? Dar Jilava blocată spre 1 Decembrie? (e drept că aici contribuie și traficul dinspre București)
Dar coadă pe breteaua de acces din  București spre DNCB, până spre primul giratoriu de pe DN5?

Fred

Da, sunt uneori cozi, nu ca cea de la Domnesti dar sunt cozi. Dar nu le poti muta in Bragadiru, orice ar fi Bragadiru nu e capabil sa suporte o descarcare de trafic in lipsa unei continuari spre A1. Chiar si cu conexiune la A1 traficul prin Bragadiru e o problema, daca toate vehiculele care vin dinspre DN5 trebuie sa iasa prin Bragadiru doar muti coada si o maresti.

bekxy

Știi ce e mai rău pentru Bragadiru decât DN6-DN5? DN6-A2!
Și asta chiar e inevitabil...  :o
Chiar dacă nu foarte curând, se va întâmpla.

TibiV

De la DASH CAMERA RO.

DJ401 - DJ401A (A0 SUD LOT 1 SI LOT 2) 06.08.2022 :
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

Cunosc zona foarte bine, deschiderea acestei secțiuni nu va aduce mare deviere de trafic. Doar A1 sud întreg va aduce o schimbare a traficului. Cei ce vin dinspre Alexandia nu au ce căuta pe această secțiune, traficul local mergea oricum pe alte variante, DJ411 Stâlpu - Călugăreni, DJ412A Mihăilești - Adunați Copăceni, DJ401A Bragadiru - Jilava, iar pentru tiruri se folosește varianta DN61/DN5B A1 - Ghimpați - Giurgiu. Chiar și o dare în folosință a loturilor 1 și doi nu va aduce o mare schimbare din cauza unor noduri lipsă, adică cu Splai și cu Berceni. Nodul cu DN4 nu aduce mare schimbare pentru că DN4 în general nu prea are trafic și intrarea în București prin Popești este dezastru. CB între Bragadiru și Jilava nu este aglomerată, ceva codă se face la nodul cu DN5, dar s trece relativ repede nu mai mult de câteva minute, nici un tir ce vine de pe centură nu va ocoli pană la nodul cu A0.
De ce spun că ar fi necesare acele noduri, Splai și Berceni. Dacă vi de pe autostradă și mergi spre centru cel mai rapid este pe Splai, traseul fiind, A2 - CB - Splai sau dacă nodul este aglomerat se mi folosește varianta A2 - Cățelul - Splai. ideai aici ar fi o ieșire din Splai direct în A2. Pentru Berceni ar fi benefic, bulevardul este bun capacitiv, iar cei din comună ar avea alternative mai bune să ajungă și în alte părți fără sa mai treacă prin București.