Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 34 Guests are viewing this topic.

panzer

Sau cele de pe Dambovita. Sunt cateva foarte aproape de Nodul A1 de la Bolintin.

alecu26

Milioane si milioane de metri cubi?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

perfidus

Pai aici ce motive ar avea sa faca rambleele de 6m? Sa iasa ieftin la subtraversari? Ca doar nu e zona inundabila ca in lunca Muresului.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Intreaba la Iptana.

Si daca mergi pe burta, daca nu vrei sa faci ceva de genul Buc-Pitesti...tot ai nevoie de mult material.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

hai sa fim seriosi. Langa un oras ca Bucurestiul iti faci griji de materiale de constructii? 

Eu am amintit de muntii de moloz aparuti pe toate campurile si balastierele de pe Arges pentru ca sunt la doi pasi de traseu.  Poate cu ocazia asta si decolmateaza lacul Mihailesti. Mai avem si pe Ciorogarla la Domnesti. Mai facem cateva si pe Dambovita, abia mai apar cateva balti de pescuit prin zona.
Iar daca nu ajung, aducem cateva mii de barje pe Dunare cu zgura de la Sidex.

La A2 de unde au avut material de umplutura? acolo nici macar balastiere nu avem prin zona.
Oare termocentralele din capitala nu produc zgura? sau astea merg doar pe gaze/pacura nu si pe carbune (si nici nu au mers in trecut pe carbune).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#485
daca ne luam dupa ce se spune aici....cu privire la resturile din demolari si alte feluri de resturi [gunoaie] depozitate prin diverse locuri ...sar face o adevarata curatenie in BUCURESTI ... :)

AdrianB1

Pe Arges e plin de balastiere, am fost in sambata cu avionul spre Pitesti si am vazut cel putin 5-6. Mai in jos de Mihailesti sunt altele, ca s-a colmatat canalul Dunare-Bucuresti, cu ocazia asta pot sa il curete.

ddfab


alecu26

offtopic: cica are Firea ceva planuri cu el, cu canalul Dunare Bucuresti.

Si on topic:

1. molozul nu poate fi folosit asa, foarte simplu la umpluturi. Nu te lasa normativele, iar consultanta, ISC nici atat.

2. cenusa de termocentrala poate fi folosita eventual la stabilizare de pamant, dar si asta e foarte complicat.

3. Zgura da, adusa cu barje, dar zgura are o problema: densitate mare...deci multe tone, putini metri cubi. Plus ca vreo 20 de milioane de tone, aduse in 20 de luni...nu e asa simplu.

4. Se dau puncte suplimentare pentru folosirea balastului la umpluturi. Deci nu merge solutia de A2, cu grobi de imprumut din stanga sau din dreapta.

Dar e ok, daca Arges inca are balast pe el sau pe terasele din jur, si nu e mult prea marunt si nu sunt epuizate balastierele, e OK solutia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Balastierele au pietriş ( şi noi mai punem periodic pe drum câteva maşini, că avem o bucată rămasă neasfaltată) doar că habar n-am dacă în cantitatea cerută. Camioanele circulă mereu pe aici, mai nimeresc pe la mine pe stradă căutând variante de frica punctului de control RAR de pe DN6 :) dar bineînţeles la A0 se cere cantitate, nu glumă... nu e ca la lucrările de pe aici, un drum de acces sau o casă.... Dar de lucrat lucrează sigur.


Ionut

Tot pe proiectul din 2010, evident.
Ma intreb, doar asa ca fapt divers, oare cate cladiri s-au construit pe culoarul de expropriere din 2010 si pana acum?

adiarc

^habar nu avem....O sa le găsească pe toate constructorul....și poate unele sunt doar în realitate....Nu și în hârtiile cui trebuie.......Cred ca va fii lotul clădirilor și al utilităților "invizibile" pe hartie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Întrebarea e însă alta: cum din câte ştiu doar A0 sud se finanţează "pe fonduri" . Atunci centura de nord pe ce fonduri se face? Sau dacă au văzut că nu le iese "CoBra" caută alt proiect pe care să îl facă de la buget ca să poată sifona ceva bani? Nu zic că nu e necesară, e foarte necesară, dar încerc să înţeleg cum de au "înviat" proiectul, care părea complet mort?

Ionut

Fonduri europene, POIM. A0 este toata inclusa in POIM. Nu banii sunt problema... v-am mai zis. Proiectul parea mort pentru ca inainte sa se ia decizia politica de a se lansa ORICE licitatie pe documentatie slaba, alta era strategia, mai precis sa se actualizeze SF-urile vechi din 2008-2010. De aia A0 era proiect mort, ca nu avea SF actualizat. Dar acum invie pentru ca se lanseaza FIDIC Galben pe SF-ul vechi.