Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 21 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

@iulius: Nu e dupa pret, probabil e ordinea in care au depus ofertele, pretul oferit de fiecare se va afla abia la sfarsitul evaluarii ofertelor.

yetiman

@Iulius & Tom_Sawyer

Ordinea este alfabetica (chiar daca uneori nu pare asa)

EX:
1. Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) - Euro Construct Trading 98 SRL
2. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
3. Astaldi SpA
4. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
5. Asocierea IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS - Delta Antrepriza de Constructii si Montaj 93 SA
6. Porr Construct SRL
7. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societatea de Constructii Napoca SA
8. Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alexV

#467

nu le-a iesit alfabetismul  :lol: te-am citat si editat, ar trebui ignorat cuvantul "asocierea" si ordinea sa fie alfabetica. dar au inversat TS cu UMB. se iarta. pentru loturile 2 si 3 ofertantii sunt identici.

yetiman

 :D Nu stiu daca le-a iesit sau nu,dar daca te uiti si la alte licitatii, UMB e la sfarsit (Spedition nu e luat in calcul).
La fel Erbasu cu "E" nu cu "C" (vezi lot 1 unde e dupa Delta)

E ca si cu Dr. Ing. Popescu Ion - la ordonare alfabetica e la "P" si nu la "D"  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ciprianul

Ce nu inteleg eu e de ce firmele care lucreaza la infrastructura Maghiarilor nu vin si la noi.....in afara de Strabag....
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

perfidus

ICTAS sunt OK. Stiu niste lucrari in Bulgaria de-ale lor, proiectare si executie, desi sunt pe constructii civile nu drumuri.
La treaba cu procesul de invatare al metodei de lucru cu CNAIR sunt de acord ca s-ar putea sa dureze.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

carutasul

Pai pentru asta există asociatul român :)

panzer

Quote from: pbh on October 21, 2017, 09:34:58 AM
Cati Pandele sunt la sud de Bucuresti?
Nici unul. Pandele e unic.
In sud primarii sunt mai deschisi. Spunea cutter acum 1 an ca traseul A0 pe sud este in mare inclus in PUZ / PUD urile locale si nu s-a construit pe el.

Asta nu inseamna ca nu ne putem trezi cu un alt american care vine cu ambasadorul dupa el sa blocheze un lot. Cum s-a incercat la DNCB Nord langa Dragomiresti.

carutasul

Nu ştiu cum e in alte zone, dar pe lângă Bragadiru zona e rezervată, chiar ştiu că ne-au zis localnicii de acum vreo zece ani că acolo e rezervat pentru autostradă...
Dar bineînţeles o să mai iasă la iveală vreo conductă uitată , plus că trece chiar pe lângă linia de "înaltă"

panzer

Asta e. Sunt multe utilitati pe langa Bucuresti si e normal sa fie asa. Magistrale de gaze, apeducte, linii de inalta tensiune, retele de fibra. Toate alimenteaza/deservesc Bucurestiul.

Puteti sa va lamuriti in topicul de DNCB: cate devieri de retete au fost pe un tronson mititel de 8 km.

Aceste loturi pot sa para Drajna Fetesti, dar vor avea mult de lucru la utilitati si la structuri.

AdrianB1

Nu e chiar asa, partea de sud-vest trece prin camp deschis si are cateva intersectii unde o sa fie mai delicat, in rest e camp cu culturi agricole.

dr4qul4

Nu comparati zona centurii cu zona pe unde va trece A0. Diferenta o face chiar centura. Existenta ei a atras si restul infrastructurii (utilitatile).
A0 se construieste in camp. Vor fi doar cateva puncte in care se va intersecta cu alte utilitati.

Probleme cred ca vom avea doar in zonele Domnesti (unde s-a construit mai mult) si Glina (unde e f aproape de centura)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nythe

Quote from: dr4qul4 on October 20, 2017, 08:39:29 PM

Oh boy... Nettstrade JK Solution SRL are sediul in Slatina....Sa fie oare asta dedicatia?

Nettstrade pare a fi un fratior vitreg al lui Romstrade: )

http://portal.just.ro/311/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=31100000000133965&id_inst=311

alecu26

De unde se va lua materialul de umplutura?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

de la balastierele de pe Arges? sau poate din muntii de moloz aparuti dupa excavarea fundatiilor.  Sau sapatura da la M5? ca banuiesc ca e prin zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist