Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 27 Guests are viewing this topic.

hefaistos

De ridicat au ridicat multe grinzi si in foarte scurt timp (peste 70% din grinzile de pe T2  in primavara asta).
Dar ramane de vazut cum se descurca mai departe, pentru ca un au pus predale, n-au  armat suprabetonarea pe nicaieri. Iar acolo e munca specializata si e "labor intenssive'. 
Sa vedem cati oameni aduc si dupa putem aplica regula de trei simpla  :D  pentru a estima daca trag sa termine ceva anul asta sau nu.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alexandru_m

Se pare ca incepe miscare si la cea de-a doua supratraversare la DN5.

Liviu M

Quote from: hefaistos on April 30, 2022, 09:39:53 PMsi e "labor intenssive'. 
Asta e pe post de manopera multa?  ???

hefaistos

^Aia e pe post de zeci de fierari betonisti(chiar un numar cu 3 cifre daca sunt mai multe locatii in lucru simultan, m-as hazarda eu), nu o macara si 3 operatori ca la ridicatul grinzilor sau 5-10 oameni la armare elevatii (unde cantitatea de cofraje metalice e limitarea logistica). Etape tehnologice diferite, nevoi diferite. Daca aduc pe santier oameni in cantitati "indestulatoare" vor termina anul asta iar acest "daca" trebuie sa se vada in urmatoarele 2 luni. Altfel, la anu'!
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vm75

Si cum pe DNCB sunt 3 pasaje aflate exact in aceeasi etapa,toti fierar-betonistii din sudul Romaniei au acum de lucru. Probabil turcii asteapta sa termine ceilalti si se vor apuca de predale si suprabetonare in sezonul toamna/iarna. Ca pana acum am vazut ca prefera sa aiba o prezenta discreta pe santier, mai putin la nodul A0-A2, unde e ceva mai multa miscare.

alexd4u2

A0 Sud, Lot 1, filmare cu noile grinzi de la nodul cu A2.

hefaistos

#4611
Mi se pare mie sau (din nou) avem o bretea chinuita?
Breteaua de la Sud la Est (adica spre Constanta) pare a se termina foarte din scurt intr-un pod/pasaj. Sau se duc cu ea pana dincolo de pasaj?
M-am uitat si pe planuri si se pare ca va fi inainte de pasaj. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

parca ati vrea sa dea chix. Padurea de pile de la nodul A2 nu a avut nevoie de fierari-betonisti?
Turcii lucreaza mai bine si ca Itinerra la Popesti, si ca Trameco la Berceni.
De Straco la Domnesti (de cati ani e santierul?) si de TS si Aktor nici nu mai are rost sa amintesc.
Si pana la urma nici nu vad de ce ar termina mai repede vreo portiune. Adica Strabag a putut sa o lalaie la un amarat de pasaj, dar de la turci ne asteptam sa munceasca mai cu spor decat prevede contractul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Câteva poze de la plimbarea de astă-seară. Am fost la DC20, am mers puțin spre Dumitrana și apoi înapoi spre DN6 ( pozele sunt în ordine inversă)
Ca noutăți, au decopertat la DC20 pentru construirea supratraversării (care însă e tot la stadiul de fundație).
Terasamantul pare că a mai crescut - binișor- doar de la nodul DN6 până la primul podeț, se pare că prioritatea e finalizarea nodului.
Știe cineva care e locația de unde voiau ei să scoată balast și nu primeau aprobare? Am văzut ceva și nu știu dacă are legătură :)






















Powered by API/PUM imgur uploader

hefaistos

^^Chix n-au de ce sa dea, se misca bine si mai au mult pana la termenele contractuale.
Era doar discutia aia, termina ceva in avans (adica sectorul DN5 - DN6 anul asta) sau nu. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Momentan aș zice că nu au un interes anume să deschidă acest segment, deși timp ar cam fi și ar fi util, poate chiar și pentru ei. Dar văd că sunt concentrați mai degrabă pe zona nodurilor, mă aștept să meargă cu toate deodată și să finalizeze la scurt timp unul de altul ambele loturi. Acum, ce să zic, așteptăm de 100 de ani, măcar într-un an ajungem direct la A2 și scăpăm de un calvar... dacă termină Domneștiul sau măcar dau drumul parțial pe la sfârșitul verii deja ar fi un progres major și porțiunea A1-Dn5 ar fi rezolvată mulțumitor cât să nu suferim prea tare până finalizează :)

TibiV

Cum adica "porțiunea A1-Dn5 ar fi rezolvată mulțumitor"?...

Sa iesi de A1 in DNCB, mergi pana la DN6, o iei pe DN6 prin Bragadiru pana la nodul cu A0, si sa iesi asa in DN5?!?!
Te cam scarpini cu mana stanga la urechea dreapta...

Rezolvarea multumitoare ar fi aktorasul negrabit sa isi faca treaba pe lotul 3...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

păi ieși de pe A1 pe CB și o ții drept înainte până la Jilava. Not good not terrible, dar nu mai ai nici un obstacol major.
Am zis "rezolvare mulțumitoare" pentru încă un an. Într-un an ar trebui să termine și actorii și ienicerii și aia ar cam fi rezolvarea definitivă ( mă rog, definitivă până când o să ajungem la PIB-ul Germaniei și o să avem nevoie de încă un inel :) )

pasa_andrei

Nu cred ca tronsonul DN5-DN6 o sa reduca foarte mult traficul de pe centura. Dupa ce o sa avem unite una din cele 2 autostrazi ( A1 sau A2), lucrurile se vor schimbate destul de mult.

A0 Sud - Lot 2 - Nod DN6
Pana una alta, clip nou de la DN6. Relocarile au fost finalizate, liber la lucru la bretele.


Enjoy!

carutasul

#4619
a, nimeni n-o să traverseze Bragadiru doar pentru asta, cel mult să iasă din A1 pe DJ401A și de acolo A0 dar e mai chinuitor prin sate decât pe centură, după ce se va rezolva la Domnești traficul va fi fluent până la DN5 pe centură cel puțin 80% din timp, eventual cu mici dopuri dar incomparabil cu ce e acum. Doar eu o să merg pe A0 ca să beau o bere la Giurgiu la ponton, o să fiu aproape singur :)  Cei care vin pe Dn6 o să folosească traseul dar mai e și destul trafic de tranzit care va prefera autostrada până își termină Aktorii ... rolul, după asta probabil se vor mai goli drumurile de legătură și traficul de tranzit o să revină pe ele.