Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 31 Guests are viewing this topic.

vm75

Multumim @pasa_andrei pentru noutati. Aktor merge in ritmul obisnuit, dar se putea si mai rau; de mentionat, totusi, ca au rezolvat rapid defrisarile si demolarile. De urmarit ce se intampla cu Euroconstruct; toamna trecuta ei se miscau mai cu talent si au avansat ceva mai bine intre Domnesti si Clinceni. Acum par sa fi redus mult ritmul iar organizarea de santier de langa Clinceni e goala. Au avansat un pic cu decopertarile pana aproape de lotul 2, dar nu s-a mai intamplat nimic la terasamente. Varianta pesimista ar fi ca se repeta istoria de pe A10 si se retrage iar Euroconstruct, dar poate e doar vacanta de Paste si au preferat sa-si mute utilajele in alta parte. Vedem dupa 2 mai care e realitatea

hefaistos

"Lot lung, chiar daca nu foarte dificil, iar constructorul nu da semna ca s-ar mobiliza serios."
Cam asta era mesajul pe un lot din Ardeal in urma cu 4-5 ani.
Gici cine era constructorul si cum a avut nevoie de 7 ani sa termine un contract de 2.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

florin74

Se pare ca o sa preia Aktor ce trebuie sa faca Euroconstruct. Adica nea Besciu iese din combinatie.

oneway

Sunt in grafic...... ala de pe Sebes-Turda lot2 :o
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Duta C

Sa iasa odata nea Besciu ca nu mai merge cu tzepe,cu udre,cocosi,sirene,plesuvi si alte mamifere!

Ionut

API pe Facebook

Avans nesatisfăcător pe #AutostradaA0 Sud lotul 3. La trei ani de la semnarea contractului și 6 luni de la startul birocratic al lucrărilor, șantierul a ajuns la aproximativ 5% stadiu fizic. Filmare aeriană din 23 aprilie făcută de Andrei, partener API: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3rVClo6.

Contractul pentru cei 17,96 km ai segmentului A1-DN6 din Autostrada A0 a fost parafat în 14.04.2019 cu grecii de la Aktor pe aproape 854 milioane lei fără TVA, prevăzând 12 luni de proiectare și 30 de execuție.

Antreprenorul a primit ordin de începere aferent proiectării în 23.05.2019, dar a acumulat întârzieri majore de aproximativ un an pentru care a și primit penalizări, PAC fiind aprobat abia în 11.06.2021 pe baza căruia s-a emis autorizația de construire în 01.07.2021. Proiectul tehnic a fost aprobat de CNAIR în 13.10.2021 și 12 zile mai târziu s-a emis ordinul de începere lucrări.

Chiar dacă putem vorbi de motive obiective, independente de constructor, cum ar fi problemele cu aprovizionarea cu balast pentru terasamente, perioada iernii și nelipsitele case, păduri și rețele de utilități de pe drum, viteza grecilor de la Aktor lasă foarte mult de dorit, având porțiuni încă nedecopertate și foreze pe lot, la 6 luni de la ordinul de începere.

În condițiile întârzierii-mamut (12 luni) din faza de proiectare, mobilizării foarte slabe și problemelor pe care încă le are cu partenerul de asociere neserios (românii de la Euroconstruct), ne vine greu să credem că Aktor își va respecta angajamentele contractuale și va putea da în folosință cel mai important segment din A0 Sud la finalul anului 2023, termen încă posibil DACĂ antreprenorul va reuși să treacă într-o treaptă de viteză superioară.

paullie

Lotul asta e liber de toate sarcinile si incurcaturi birocratice? Daca da as avansa data de 1 Decembrie 2025. Daca nu.... undeva in 2030.

danvoicu

Mai oameni buni! Intreb si eu ca un noob. Dar daca sunt blocaje undeva si intarzieri justificate din diverse motive, nu cumva pot ataca acolo unde se poate lucra fara probleme? Dar eu din cate am vazut, toti vor sa faca minuni cu muncitori de 10 ori sau 100 de ori mai putini decat cere schema de lucru. Atunci de unde progres si redistribuire de forte? Asta asa ca sa prezint succint motivele lalairii. Caci sunt mult mai multe si sunt din categoria sunt eu de vina si nu altii.

horatiu.cosma

Păi pădurea a fost tăiată, casele demolate, rețele de înaltă tensiune nu au, alea mici țin de constructor să pună la treabă un subcontractor specializat și în câteva zile sunt toate mutate. În cazul de față statul român s-a achitat de propria treabă incomparabil mai bine decât pe ST2. Există totuși o constantă în ecuație  :D .

bacovia

Constanta e firma de rahat numită AKTOR

oneLess

Eu am văzut în Grecia tuneluri făcute pe autostrada lor și la intrare în tunel pe o plăcuță scria AKTOR. Cu literele lor grecești. Deci de putut se poate dar trebuie să și vrei. O fi vreun francizat AKTOR pe aici ...

nitescudragos

Hristos a inviat...!

2 stiri din presa:

- Purtatorul de cuvand am CNAIR afirma ca au promisiuni de la Aktor ca in 1-2 saptamani se apuca serios de treaba pe lotul3 A0.
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cand-s-ar-putea-da-startul-circulatiei-pe-autostrada-a0-care-va-ocoli-capiala.html

- s-a inceput montarea grinzilor la A0 peste  A2. Alarko blocheaza in 2 nopti Autostrada Soarelui.
https://economedia.ro/video-autostrada-bucuresti-sud-turcii-monteaza-primele-grinzi-la-pasajul-peste-autostrada-soarelui-nodul-de-la-glina-unul-dintre-cele-mai-mari-din-romania.html#.Ymo8TtpByUk

Ionut

Ah păi gata, m-am liniștit, dacă șerbănescu a zis că Aktor a promis. E clar.

yetiman

^^ Daca as fi primit cate un leu la fiecare promisiune facuta de Aktor si la fiecare declaratie a lui Serbanescu acum as fi milionar (in Euro)...  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Xed

 :lol: Eu cred ca a retinut doar prima variabila dintr-o ecuatie mult mai complicata a celor de la Aktor de cum isi calculeaza zilele de lucru.

Revenind la subiect, stiu ca s-a mai zis insa mi se pare incredibil cum anumite loturi importante de A ajung la asemenea firme care au dovedit ca nu sunt in stare sa se miste mai cu talent.

Chiar in acest weekend ce tocmai a trecut cu Pastele am constientizat si mai mult cat de important este sa ajunga sa fie dat in folosinta intregul semicerc de sud. Luni, in drum spre Comana venind dinspre Tgv, am traversat A1 pe la Potlogi si vreau sa va zic ca se intindea coada (bara la bara si stat pe loc aproape) spre Bucuresti chiar si mai dinspre Pitesti; hai sa zicem pe ~45km. Sa ai A0 Sud ar fi ajutat enorm de mult la descarcarea mult mai echilibrata a traficului in Bucuresti pe mai multe radiale decat pe vesnicul Iuliu Maniu deja ultra-sufocat de absolut orice.

Dar nah, suntem la mila Aktorului acum.