Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

#4560
Deschidere mai mare intre pile? (acolo unde sunt mai dese)

Deschiderea peste DN are cca 36m, cea pe unde a fost devierea cca 31m, iar restul sunt de cca 25m

bekxy

Aşa e, mulţumesc. M-am uitat cu mai mare atenţie la ultima filmare şi am văzut că pe cele 2 deschideri mari sunt câte 6 grinzi, pe primele dinspre DN6 câte 4, iar pe restul câte 5 (pe astea le credeam a fi tot câte 6).

alext

Si eu pot spune ca sunt aproape multumit de ritmul turcilor. Mai ales ca spre deosebire de altii nu au pierdut timpul si au lucrat acolo unde au avut tot ce le-a trebuit.

Nu ma pricep la estimari in domeniu, dar trag sperante sa se incadreze in temenele asumate sau sa aibe nevoie de maxim 6 luni pentru predarea integrala a loturilor.

Puncte pozitive:
  • structuri incepute inca din primele luni ale activitatii de pe santier
  • o parte din structuri aduse la nivel grinzi asezate pe pile
  • cladiri adiacente autostrazii ridicate (unele chiar la nivel de "rosu"/"gri")
  • aliniamentul autostrazii definit inca de la inceputul lucrarii si inceput p anumite zone terasamentul

Se putea mai bine:
  • asternerea balastului cu o viteza mai mare (daca ignoram cerintele documentatiei - cel putin "interesante")
  • viteza mai mare la finalizarea nodurilor (si aici ma refer in special la cele de la DN5 si de la DN6)

pasa_andrei

A0 Sud - Lot 3

Incepem cu Nodul A0-A1, unde surpriza nu avem mare avans fata de ultima vizita de la inceputul lui aprilie.

In schimb traficul de ieri de pe A1 spre Pitesti se vede foarte bine. Avem nevoie de 3 benzi/sens pana la A0 garantat.

Revin maine cu filmarea completa a lotului.


Enjoy!

MCI

Oare de cat timp este nevoie pentru a rezilia cu Aktor?

archaeus

^
nu e nevoie de timp, e nevoie de c0aie!

TibiV

Ridicarea penultimei grinzi peste DN5, de la Ionut Ivasca:


@bekxy,
pe cele doua deschideri mari sunt cate 7 grinzi, nu 6...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Multumim pt filmare @pasa_andrei.
Nu ar fi nevoie de 3 benzi/sens daca am avea alternative, cum ar fi Prelungirea BD Timisoara si Prelungirea Splai-A1, care ar prelua foarte mult trafic de la zona comerciala/industriala/logisitica din vest.
A0 va prelua si ea o parte din trafic, dar nu va fi de ajuns cat timp accesul in jumatate din oras se va face pe o singura sosea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

#4568
Daca s-ar face si A6 Bucuresti-Craiova-Lugoj, traficul pe Bucuresti-Pitesti s-ar reduce probabil cu minim 30% (cel putin zona la V de viitorul nod cu A0). Cat despre zona intre A0 si DNCB, nu conteaza cate benzi are daca traficul se va duce tot pe Bdul Iuliu Maniu :); largirea DNCB intre A1-DN5, pasajul de la Domnesti+Prelungirea Ghencea, plus toate radialele proiectate pt V Bucurestiului vor reconfigura enorm traficul; mai vedem atunci cat de necesare sunt 2 benzi in loc de 3!

naivu

In Occident, cultura automobilului este din ce in ce mai contestata. Nu m-ar mira ca in 20ani sa avem viteza in oras limitata la 30km/h (ca la Paris), iar navetistii sa prefere bicicletele electrice in locul masinilor, conditii in care va fi mai necesara adaugarea la A1 a doua piste de biciclete decat a doua benzi pt masini  :) .

TVlad

Uitati-va la distributia populatiei pe localitati pe o raza de 100km in jurul Bucurestiului. O sa constatati ca "centrul de greutate" e catre nord vest. Pe aceasta directie avem cele mai putine cai de iesire din oras si cu cele mai putine benzi.
Chiar daca se construiesc A0 si toate radialele promise, A1 va duce in continuare cel mai mare trafic, catre localitatile aflate in exteriorul A0, ca sa nu mai punem la socoteala traficul de tranzit.

panzer

@pasa_andrei Bucata de A1 intre Iuliu Maniu si Bragdiru este ciudata din punct de vedere trafic.

Problema este partial a drumului: dinspre DNCB Nord lumea a observat ca prin Dragomiresti Vale si noua iesire de la EMAG se evita blocajul de la DNCB<>A1. Rezulta ca un flux constant de masini, TIR-uri mai lente intra pe la EMag agolomerand prima banda.

A doua este a participantilor la trafic. Dupa blocajul semi-permanent de pe Maniu, multi bizoni o calca cu flash-uri pt masinile mai lente. Se produce acel gen de ambuteiaj in care unii incetinesc sa intre pe prima banda.

Cam de la Bolintin in sus, masinile se separa pe benzi si se merge romaneste, stiti voi cum.

Si cand va fi gata A0 si cand va fi dublata DNCB intersectia aceasta nu va fi gata. Va mai fi nevoie de niste bretele, ori intre A1 direct cu A0, ori DNCB cu Timisoara, ori A0-DNCB-Splai. Dar o sa vedem atunci.

pasa_andrei

Sărbători fericite tuturor!

Autostrada A0 - Lot 3

Ce a făcut si cat a lucrat Aktor in primele 7 luni de contract?

Cel mai important lot din A0 Sud a ajuns cumva la Aktor, acum speram ca schimbarea de management aduce lucruri bune si o sa l finalizeze in termen. Puitn probabil.

Acum nu vreau sa fim hateri din prima, dar in 7 luni de contract + ca a fost iarna cat de cat stam  cat de cat okish.

Decortarile inca nu au finalizate 100% , dar sunt aproape, au eliberat casele de pe drum ( lucru bun) , nu s au apucat de relocari, dar nici nu au foarte multe . Lotul nu pare greu, cea mai complexa lucrare fiind cea de la nodul A0-A1.

Va las clipul complet mai jos.


Enjoy!

Ionut

Eu nu sunt mulțumit de stadiu. Foreze pe lot la 7 luni de la OIL. Spuneți-mi și mie ce motive au pentru asta. Doar un exemplu, mai găsesc și altele.

TibiV

Alarko este Speedy Gonzales pe langa Aktor...   >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)