Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oneLess

#4515
^
DN3 este singurul DN care pleacă din București și nu are prins nod în proiectul A0.
Se amintește de nod A0 cu DN3 prin proiectul cu radialele.

A0 Nord 2 nu va fi chiar muzeu în întregime. Legătura DN1 - A3 cred eu că va fi gasită ca fiind utilă totuși.

slartibartfast

A0N L4 este fără vreun nod din cauză că se considera că ea va rămâne în urmă din cauză de acord de mediu complicat, pod peste Colentina în zona lacului Cernica etc, și că va fi doar o conexiune între două segmente ce vor fi deja gata. Se dovedește însă că nu e așa. În tot cazul, nodul A0-DN3 e un proiect complet separat (cel de aici), deși doar în fază de SF deocamdată.

Care se termină primul va închide muzeul. În tot cazul, nu ar strica o soluție temporară. Nu de alta, dar orice îmbunătățire în zona aceea face mult bine.

pasa_andrei

#4517
A0 Sud - Lot 2

Punem trecem in cartile de istorie, primul pasaj cu toate grinzile montate de pe Autostrada A0 - Noua Centura a Bucurestiului.

La cat mai multe si sa circulam si pe el anul asta.

Acest pasaj este pe drumul critic pentru o deschidere pe tronsonul DN5-DN6.


Enjoy!


oneway

Astazi la A0-A1 inca de la 7:30 intindeau balast din depozitul din imagine si cu un buldo cu pico spargeau piloti. Acum la 17:00 basculantele descarcau balast direct pe terasament. In schimb pe partea cu organizarea de santier e liniste... doar cele 2 foreze de la raul Sabar si intersectia cu DJ601:)



Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Duta C

@pasa_andrei- esti tu foarte optimist din fire.AlsimAlarko se misca ca ochiul mortului!Se vede din avion,drona,submarin si orice altceva! ;)

hefaistos

AlsimAlarko se misca rezonabil, doar ca s-au lungit pe toata tarlaua. De exemplu in ultima perioada au lucrat la nodul cu A2, desi acest nod nu va fi util pana nu vor termina podul peste Dambovita (unde nu sunt chiar asa de avansati). In ritmul actual e foarte probabil ca turcii sa treaca onorabil linia de sosire la limita termenelor initiale, fara a solicita prelungiri.
La Aktor in schimb.....     
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GIV

aktor n a terminat pe a10...si de aia se misca greu

dr4qul4

Sa nu cumva sa stea si pe aici 6 ani ca pe A10.
Turcii se misca mai mult decat decent. In ritmul asta au toate sansele sa termine ambele loturi in termenul contractul + ceva prelungiri justificabile (6 luni maxim).
In orice caz, turcii vor temrina ambele loturi inainte sa termine Aktor. SI lotul dinspre A2 l-au semnat cateva luni mai tarziu.

Pe de alta parte, fraieri ar fi turcii sa deschida orice mai devreme, dupa ce statul roman incerca prin orice mijloace sa-i oblige sa cumpere balast doar de la "cine trebuie"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GAC

Din ultimele discutii, reiese ca ingrijorarea mai mare este pe lotul Aktor.
Mobilizarea de la Oiejdea (si aceea foarte slaba) nu poate servi ca pretext pentru mobilizarea slaba de pe A0.
Totusi, lotul Aktor are doar 2 obstacole mari, anume, cele 2 poduri "mari", cel peste A1 si cel peste CF 900. La A1, se vede ca s-au miscat si sunt la etapa de spart capetele pilotilor, dar la CF 900, pana acum nu am vazut nimic. Podul peste CF 900 se poate transforma intr-un Teius reloaded (ce-i drept la scara mai mica), dar in ritmul Aktor, oricare din acele 2 poduri nu poate fi facut in mai putin de doi ani (chiar daca UMB ar reusi in cateva luni).
Asadar, punctul critic este la podul peste CF si din experienta, CFR se pare ca este campioana detasata la intarzieri si contre.
Deci ar fi f util daca cineva cu drona ar face o vizita la locatia de la CF 900 sa vedem cum se misca lucrurile.
Daca este sa cream un worst case scenario, lotul A0 este cam 2/3 din lungimea L2 A10 si are structuri mai simple si mai putine, la care se adauga un strat de balast mai subtire. Deci daca la A10 le-a luat aproape 8 ani, pe A0, cifra pesimista este pe undeva pe la 4 ani. Dar totul depinde de eliminarea blocajelor si eliberarea amplasamentului pentru structuri. Abia dupa putem vorbi de 2 ani (si vedem foarte clar ca si un constructor serios ca Strabag se poate lalai 2 ani la un pasaj cu 3-4 deschideri, daca asa este in termenul contractual - Mogosoaia).

TibiV

Nodul A0-DN5, filmare din 13 aprilie de la Ionut Ivasca:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

In opinia mea turcii se misca mai mult decat onorabil. Priviti doar cate retele s-au mutat repede si comparati cu stalpii de pe A10 care au dainuit 8-9 ani. Pana si Selim s-a dat la o parte. :lol:

As zice ca sunt undeva la 3 luni intarziere in principal din cauza balast-ului adus din Prahova. Si aici e vina altcuiva. In comparatie, sa nu uitam ca Aktor sunt cu mai mult de 1 an intarziere chiar la proiectare, si n-au avut decat un nod de proiectat si un pod simplu peste CF.

Focusul pe nod-ul A0-A2 poate sa aiba legatura cu termenele de plata la tablier. Sau pur si simplu se concentreaza pe punctele critice.

Iar asteptarile noastre sa se termine inainte de termen sunt cam exagerate. Nici UMB nu mai termina inainte de termen. Bineinteles daca termenele sunt corecte, nu 2 ani cum a avut Strabag la Mogosoaia, de avea mai multe steaguri decat muncitori pe santier.

oneLess

^ Nu cred că au vreo vină turcii cu mutatul rețelelor,
mai curând s-a lătrat politic de data asta în mod pozitiv
de către ordonantul 13paișpe sau de pe lângă.

T1rena a stat 3+ ani după un stâlp pe CraPi1 și după ce l-au luat, de 1 an nu face nimica-nimicuța acolo.

Covârșitor de pozitivă și binecuvântarea cfr de la Găneasa pe CraPi2 L2.
Probabil ăia 1+3 Selimi de pe DEx6 o să zboare și ei curând ...

Bravo lor ... Nu e de certat.

panzer

Nu le cautam vreo vina. Mai degraba au merite legate de relocarea LEA. Era una din temerile dinainte, in jurul Bucurestiului fiind "paduri" de LEA. Le vedem pe filmari.
E posibil ca si sprijinul politic sa fi fost adecvat.

Spunem amandoi acelasi lucru:
- Un constructor serios termina lotul si ramane cu problema de la Ganeasa.
- Un constructor neserios se leaga ca nu i-a fost eliberat 1 stalp in mijloc si nu munceste nicaieri.



hefaistos

^^^^^
Mobilizarea Aktor pe A10 nu poate fi justificare aici in nici un fel. Aici e nevoie de utilaje de mutat pamant (multe) si de balast pentru umpluturi. La A10 au ramas alt gen de lucrari.
La A0 ii contractasera pe Marcotim parca si apoi s-a rupt caruta, fara a inlocui cumva.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

Niciodata nu i-am inteles pe cei care isi puneau sperantele in colaborarea Aktor-Marcotim.
Pana la urma i-au parasit si cred ca s-au mutat pe PiSi5.

Aktor lucreaza doar cu subcontractori care nu gasesc altceva de munca (volum mare). Dar langa Bucuresti asa ceva nu exista. Mai ales in perioada aceasta cand, pe langa santierele private, avem in lucru si foarte multe lucrari publice: 5 loturi de A0, 4 pasaje peste centura cu dublare pe km buni, statia de metrou Berceni-centura + parcarea de langa.

Si ca sa va linistesc optimismul, mai urmeaza 2 loturi de A si incep proiectele pe PNRR. In special reabilitarile de blocuri. Unde nu se va cara balast, dar va inghiti toti muncitorii disponibili. Si va pune o presiune enorma pe paita materialelor de constructii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist