Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

alexd4u2

Filmarea completa de la nodul cu DN4 la cel cu A2 din data de 02.04.2022:

pasa_andrei

A0 Nord - Lot 2 - UMB

Portiunea intre Dimieni si A3 + Fabrica de grinzi.

Inca nu au inceput sa fabrice grinzi, probabil in urmatoarea perioada.

Fabrica de grinzi pare noua. Nu este nici cea de la Craiova si nici cea de pe A3.


Enjoy!

horatiu.cosma


alexd4u2

Autostrada A0 Sud, Lot 2 - Asfaltari deviere temporara a DN5:

mike_us

Sunt șanse DN5 - DN6 anul asta?

danutzu_1069

#4505
Asta inseamna ca se pregătesc pentru grinzi peste DN

Ionut

@mike_us
După cum vezi, da, există încă șanse.

hefaistos

#4507
Asta cu sansele e cam asa:
1. Tehnic/logistic exista lejer posibilitatea finalizarii portiunii DN5-DN6. Dar asta ar insemna in o alocare proiritara a resurselor: utilaje, materiale, echipe de fierari betonisti.
2. Contractual nu sunt obligati sa faca asta, nu trebuie sa finalezeze/dea in trafic nimic anul asta.
3. Nu cunosc nici un comunicat prin care turcii isi propun sa finalizeze anumie parti in avans, ca manevra de PR. Stiu ca Ionut incearca sa "ii motiveze" pe turci cu mesaje in mass media dar de feed-back habar n-am.

Punctul critic este la supratraversari unde nu prea s-au facut elevatiile. Daca pana in iulie-august nu se apuca de ele insemna ca nu se grabesc, vor finaliza intregul tronson.

La punctul 3 poate Ionut are ceva inside information. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Azi a fost toată ziua coadă de camioane cu balast pe marginea DN6 până la str Aeroportului. Cred că au și o problemă de procesare, că m-aș fi așteptat să poată intra la descărcat câte 2-3, nu unul câte unul :) . Dar în general pare că au intrat într-un ritm bun, sper că ploile din ultimele zile nu o să îi țină prea mult pe loc.

NGC

A0 Nord L3

Quote from: NGC on February 23, 2022, 11:30:54 AM
Quote from: horatiu.cosma on February 22, 2022, 12:41:57 AMContestația chinezilor pe Nord lot 3 împotriva Ictaas a fost admisă la CNSC.

Chinezii nu au contestat nimic la ICTAS, ci doar faptul ca nu li s-a acordat punctajul corect.

[...]

Dupa reevaluare, chinezii ar trebui sa ajunga acum pe locul 1.

CNAIR si ICTAS au facut recurs la CAB, dar recursurile au fost respinse ieri.

11.04.2022

QuoteTip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge ca nefondate plângerile. Definitivă. Pronunţată azi, 11.04.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

Asadar scorul este acum CCECC 4:0 CNAIR. Ar fi bine sa se opreasca inainte sa avem o "manita" sau un set. :lol:

mirceaeliade

Pentru A0N L1 e listat "termenul depunere oferte: 26.09.2019 (REALIZAT - 11 OFERTE)"

Exista un punct pentru fiecare cand nu mai conteaza preferntele politice. Nu mai avem mult si se implinesc 3 ani de la termenul de depunere a ofertelor si inca nu s-a semnat NIMIC.  Si nu exista nici macar scuza c vai e un segment complicat cu tuneluri sau SF-uri stiintifico-fantastice.  In astia 2.5 ani s-a perindat pe la conducerea guvernului cam intreag clasa politica.  Ar fi fost normal ca MACAR una dintre parti in astea 30 de luni sa fi reusit sa faca ceva ca sa nu ajungem sa dam mai multi bani pe avocati si judecatori decat pe muncitori cu excavatoare si camionane....

http://cnadnr.ro/sites/default/files/pagini-statice/AUTOSTRADA%20DE%20CENTURA%20A%20MUNICIPIULUI%20BUCURE%C8%98TI.pdf

alexd4u2

Autostrada A0 Sud, Lot 2, tronson DC101(Darasti-Ilfov) - Pasaj CF Port Bucuresti - DN5:

GIV

salutare,
o mica parere legata de A0, cumva in contradictie cu ceea ce sustine Dl Ionel Scriosteanu ca in (la final ) 2023 o sa fie gata A0 sud...(buna gluma)
daca o sa avem lotul 2 si 1 gata pana atunci o sa fie mare noroc ca la aktori Dumnezeu cu mila. ceea ce sper eu e ca o sa avem si a0 nord lot 4 si ar trebui sa ne simtim norocosi. problema pe care o vad e ca a0 l4 o sa fie cam muzeu mult si bine si ca nu o sa vad amenajarea unui sens giratoriu la nivel cu dn3


Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

@mirceaeliade Foarte bun comentariu. Una din cele mai importante autostrăzi in câmpie nu sunt in stare sa desemneze câștigători. Ca sa nu mai vorbim cind reușesc semnează cu companii ca Aktor. Am văzut to felul de statistici făcute de tine, ai cumva si citi km de autostrada s-au semnat pe an sa zicem in ultimi 3-4 ani?

GAC

Situatia pe A0 N nu este chiar atat de dramatica. Intradevar L3N este un impediment, deoarece ma indoiesc ca vom vedea prea curand un contract semnat cu o firma din China. Chiar si asa, capatul sudic al L2N este relativ aproape de DN2, iar capatul nordic al L4N este chiar pe DN3. In aceste conditii, autoritatile pot pune presiune pe constructor sa fazeze proiectarea, pe modelul turcilor la A0S: sa binevoiasca sa trimita la aprobat proiectele pentru capetele L3N, ca dupa 2-3 luni de la semnare sa se apuce chinezii de lucru si sa faca in asa fel incat dupa inca 2-3 luni sa avem loturile 2 si 4 conectate in mod util de un DN.
Modelul lotului Straco (nodul de la Chetani) este reprezentativ. Trebuie vointa politica si nu vom avea 2 loturi muzeu pe A0N.
In ceea ce priveste lotul Aktor, din nou trebuie vointa politica si dorinta de a face un compromis inteligent. L3S se poate deschide HP spre final de 2023, daca se vrea. Un HP chiar daca nu este situatia ideala, tot va ajuta la descongestionarea DNCB, mai ales avand in vedere ca pe A0 nu serveste ca drum de servitute.