Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Acolo e terenul cfr-ului... Daca peste x ani vrea sa refaca cf pentru transport regional de persoane, ce faci?

SocrateGaby

Cu ocazia proiectului trenului Metropolitan poate va fi refacută acea cale ferată pentru transport în comun.

carutasul

Azi la DN6 pare că au început lucrul și la pila de pe dreapta cum ieși din București, au îngustat șoseaua la o bandă pe zona respectivă. 

horatiu.cosma

Quote from: pasa_andrei on March 28, 2022, 01:51:55 PMPentru o eventuala deschidere anul acesta intre DN5 si DN6, avem 2 noduri rutiere de terminat , acest pasaj peste CF si alte 4 treceri de drumuri comunale /judetene peste autostrada .
Pentru deschiderea in circulație nu e nevoie de pasajele principale ale A0 peste DN5 și DN6. Și in extremis nici de celelalte pasaje de pe bretele peste DN-uri, daca se folosesc actualele giratorii pentru U turn pe DN.

carutasul

de fapt alea principale sunt cele avansate :)
Presupunerea mea e că în maxim o lună o să înceapă să ridice grinzi și la DN6, mai au doar un rând de pile și cele două culei la care deja au început să lucreze la fierărie. Deci până mai spre toamnă ar fi timp berechet și pentru acest pod. Până acum nu prea i-am văzut la terasamente, dar sper că au așteptat vremea bună...

Ionut

Ceva îmi spune că în curând vine o nouă poziție API. :)

pasa_andrei

#4461
Chiar daca mai avem destul pana departe si asfaltul inca nu s-a aratat, Alarko lucreaza la terasamente, poduri, grinzi, în ritmul lor.

Rezumatul facut de ieri il puteti vedea astazi in imagini pe sectorul DN6-DN5, primul teoretic cu sanse de deschidere in anul curent 2022. Da, corect se poate deschide si fara nodurile din capete cu giratorii existente/temporare.

Ajuta acest sector? Da si nu.. Cei care vin pe A1 si merg spre A2, nu cred ca vor utiliza acest sector de drum, ocolul fiind destul de mare, iar teoretic centura la final de an se elibereaza ( Domnesti,Berceni si Oltenita sunt in teorie gata), dar mai e ceva pana sa vorbim de rutare si alternative. Lotul 3 joaca un rol foarte important in acest sens.

Terasamentele cresc, stocurile de balast facute peste iarna incep sa scada, utilajele au aparut si incep sa compacteze balastul proaspat asternut. Trebuie sa vedem cat de curand primii metrii de balast stabilizat.

11 minute de la DN6-DN5.


Enjoy!


carutasul

E destulă agitație pe DJ401A, o parte din traficul ăsta ar trebui să dispară, dar nu e chiar așa semnificativ până nu termină umătorul tronson, adevărat...

Ionut

^ DN5-DN6 va fi o bucată folosită, cumva paradoxal, de traficul "metropolitan".

carutasul

e totuși o categorie de trafic care cred că va beneficia, cei care vin din zona Teleorman, Pitești spre Bulgaria probabil vor veni mai bine pe DN6 și de acolo A0 spre Giurgiu, mai ales dacă avem și centura Mihăilești acum. Nu cred că "scurtătura" de pe centura Mihăilești pe 412A va mai avea vreun avantaj, chiar dacă au asfaltat-o deja și probabil e ceva mai scurt problema e că treci prin cam multe sate, așa vor merge pe DN6 unde sunt 2 benzi... În fine, eu unul abia aștept :)

TibiV

Filmare de ieri de la Ionut Ivasca:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Claudiu T.

Quote from: danutzu_1069 on March 28, 2022, 03:24:24 PMAcolo e terenul cfr-ului... Daca peste x ani vrea sa refaca cf pentru transport regional de persoane, ce faci?

Daca si cu parca intr-o barca. Daca vor peste hăt ani e treaba lor. Sî treaca ei calea ferată peste autostradă? ce așa nu se poate? Dintre cele doua parca mai ieftin ar fi sa urci o cale ferata dubla peste o autostrada cu lațime de 6 benzi sau cat o sa aiba A0.

Lăsând la o parte cum ar fi mai ieftin calea ferata e inexistentă acum si mai mult de atât nu se stie nici daca va mai fi vreodata.

Oricum e consumat faptul. Se face deja.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

danutzu_1069

Sa treaca cu CF peste autostrada? Tu te auzi ce spui?? Crezi ca merge sa faci rampa de 20m pentru CF??  :lol:  :lol:

pasa_andrei

Continua montarea grinzilor la CF902 + se poate observa o reducere a grinzilor de la fabrica. Alarko s-a pus in miscare.


Enjoy!

horatiu.cosma

Extrem de subțire mișcarea turcilor pe partea de terasamente, deși vremea e perfectă pentru așa ceva. În timp ce pe alte șantiere de pe la Galați, Slatina, Sibiu se vede de la o filmare la alta cum cresc terasamentele, aici încă nu am văzut un singur punct de pe cei 34km ai șantierului unde să iasă din pământ mai sus de piciorul broaștei, măcar un amărât de podeț să fie în stare să îl depășească cu nivelul terasamentului. Sper să nu ajungem și aici ca la Aktor/Pizzarotti să sărbătorim ca o mare realizare fiecare rampă de pod unde reușesc să aducă umpluturile la nivel.