Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

alexmocian

Din ce am vazut de la filmarile recente nu cred ca au suficient balast pentru cele doua loturi. Din calculele mele au nevoie de approx. 3milioane de metri cubi ori 6 milione de tone cel putin si astea fara asfalt sau balast satabilizat. numai pentru balast stabilizat este nevoie de approx. 500,000 de tone. Asa ca mai este foarte mult de adus pana sa vedem terasamentele la nivelul de balast stabilizat.

Siciltir

Pe lotul Aktor, foreza albă au mutat o la intersectia cu Dj 601. Deocamdată doar ca exponat, nu s au apucat de piloti.

pasa_andrei

Incercam sa trecem peste momentele dificile din ultima perioada si sa revenim la pasiunea noastra comuna. Infrastructura Romaniei.

O veste buna de pe santierul Autostrazii A0 Sud - Lot 2, au inceput montarea grinzilor de la nodul DN5.

Primele 17 grinzi au fost deja montate. A se observa ca sunt cate 5 grinzi pe deschidere, fata de 12 cate am vazut la pasajul CF902. Grinzile fiind mai lungi si mai mari.



Enjoy!

TibiV

O veste cu adevarat buna!
Multumim...

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Cred că de la DN5 până la DN6 nu sunt decât podul peste calea ferată fantomă și cele două noduri, deci ar fi perfect posibil anul ăsta. Mă gândeam la un moment dat că poate au pretenția să aducă grinzile la DN6 direct pe autostradă ca să meargă mai ușor :)  Însă supratraversările sunt cam toate într-un stadiu incipient, inclusiv cele de la nodurile principale, parcă mă așteptam să fie mai avansați și cu ele...

Europiu

#4385
Care a fost rostul acelui giratoriu? Tot vreau să întreb de luni bune...
LE: E acolo de la prima filmare de care îmi pot aminti.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

naivu

Nu stiu sigur, dar probabil ajuta traficul de santier sa traverseze DN5, parca era un giratoriu asemanator pe DN la N de nodul AlbaIuliaN!

carutasul

nu, giratoriul ăla are un alt rost, s-au pus separatoare de sens pe apropape toată lungimea DN5 și atunci a fost musai să facă și niște puncte de întoarcere, e plin de giratorii acum de la București la Giurgiu...

MRS

In comuna 1 decembrie sunt giratorii la fiecare intrare/iesire si in centrul comunei, construite dupa ultima modernizare si dupa montarea NJ-urilor


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MCI

Astazi pe Lotul 3, Sud era mare zarva de bascule care aduceau balast la nodul cu A1, mai cu seama pe partea cu Emag-ul. Mergand vreo 30 de kilometri spre Pitesti, cred ca am depasit peste 10 bascule goale, iar pe celălalt sens veneau altele incarcate. Cred ca aduc balast din zona Potlogi, Dâmbovița deoarece unele camioane imi par cunoscute ca fiind din zona aia.
Pe Lotul 1, Nord mai aveti ceva vesti, vrabiute?😁

pasa_andrei

59 de grinzi ridicate la pasajul peste CF902 - Bucuresti-Giurgiu.  A0 Sud -Lot 2.



Enjoy!

oneway

Au inceput sa sparga pilotii la A1-A0 si a disparut si ultima foreza.
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

TibiV

@pasa_andrei,

de fapt sunt doar 58 de grinzi. Mai lipseste una pe o deschidere dinspre fabrica de grinzi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vm75

Foarte ordonati si organizati sunt turcii. Dar nu mi se pare ca au vreo motivatie sa termine ceva anul asta. Merg in ritmul lor, probabil cu optimizare de resurse si costuri. Iar faptul ca nu au mai licitat pentru alte loturi (de ex pe A7, unde altfel a fost plin de turci) arata ca urmatorii doi - trei ani vor fi ocupati aici si inca nu se gandesc la continuitate in Romania.

razvan96

Au castigat M6.1 la metrou, e suficientă continuitate de acolo. :)