News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

shogom

Problemele cu balast sunt cunoscute, dar structurile ce vina au!?
Sa i spună cineva lui UMB ca nu e obligatoriu cu balast ca la ce trafic de camioane e pe lotul lor... Cu alte cuvinte la ei nu e obigatoriu dar se poate in timp ce la altii e obligatoriu si nu se poate.
Am mai zis, chiar daca turcii finalizeaza in timp lotul mi se pare ca beneficiarul a acordat interval de timp prea mare pentru constructie.

dr4qul4

Pai balastul conform se aduce doar de la balastierele din Prahova. Si atunci e normal sa fie mai simplu pt UMB decat pt Alsiim/Aktor ca e la o aruncatura de bat de lotul lor. Cei din urma au un oras de ocolit. Si intamplator e exact cel pentru care care ocolirea este un adevarat calvar.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

totuși cred că problema a cam fost depășită. Am stat acum cam 10 minute să aștept autobuzul ( la ora asta, aprox 8 seara) și au trecut vreo trei camioane către șantier.
Atașat o poză de la doamna mea, cât stătea la spălătoria de mașini:




Powered by API/PUM imgur uploader
Grămada de balast de la DN6 a crescut considerabil, cred că au momentan front de lucru și mai aduc pe măsură ce îl folosesc. Eu aud de acasă noaptea sunetele de la utilaje, descarcă mai mereu ...

hvm

nu sunt inginer constructor, dar eu ca atunci când se usucă o sa înceapă sa pună. stam liniștiți. Eu am mai multa încredere în turci decât în alți actori și pizeri.. unde nu se prea vad multe. Măcar aici a fost cu viteza egala.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

carutasul

era o filmare de la @pasa_andrei pe youtube, probabil vine și aici, se vede că au început să îl așeze, dar de curând, eu nu am văzut zilele trecute compresoare la treabă. Acum e bine că au un pic de terasament, deocamdată a fost oricum secetă dar și dacă vine ploaia nu mai stau cu lotul în apă, deci cred că se descurcă. Și cu grinzile cred că se descurcă, nu sunt decât câteva structuri mai mari, până pe la vară cred că sunt toate sus. Mai au unele structuri în stadiu incipient, cu ceva rețele de mutat, să vedem și cu astea că au ieșit la suprafață și cam putem răsufla, cred eu.

dr4qul4

Pare ca Alarko a rezolvat (si la DN5 cresc muntii de balast), insa Aktor inca asteapta o minune!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Lvs_tm

Fabrica de grinzi UMB, A0 N, azi de dimineata din cer.


Xed

#4357
Multumim pentru poza!

Nu imi mai aduc aminte daca s-a discutat urmatorul aspect: avand relocata fabrica de grinzi pe L2 A0N vor produce grinzile si pentru lotul 4 urmand ca atunci cand vor putea, sa le mute la Cernica?

miahi

^Destul de complicat de trasportat agabaritice de la Balotesti la Cernica avand in vedere cat de "lejer" e traficul in zona. Poate o vor muta la Cernica, parca aveau foarte multe de produs, cred ca ar avea sens sa o mute.

gabim

Se pot transporta si noaptea probabil, nu cred sa fie chiar asa mare poveste. Nu stiu daca o sa merite sa relocheze fabrica de grinzi, probabil ca nu.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

minisoferul

Pe pagina de Facebook a vicepresedintelui Cj Ilfov a aparut un anunt referitor la restrictii pe A2 in perioada urmatoare. Posibil sa aiba loc ridicari de grinzi peste A2 la conexiunea cu A0 ?

𝐈𝐍𝐅𝐎𝐑𝐌𝐀𝐑𝐄 | 𝐑𝐞𝐬𝐭𝐫𝐢𝐜𝐭̦𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐥𝐚𝐭̦𝐢𝐞 
În perioada 24 februarie 2022 – 05 iunie 2022 vor fi instituite mai multe restricții de circulație în vederea execuției lucrărilor necesare și a desfășurării circulației în condiții de siguranță pe Autostrada de Centură București.
▪️ Pe A2 calea Constanța – București se va închide circulația și se va devia pe DJ 301 – Cernica – Centura București pe o perioadă de 4 zile;
▪️ Pe A2 calea București – Constanța se va închide circulația și se va devia pe traseul DN CB – DJ 301- Cernica – A2 pe o perioadă de 4 zile.
În intervalul menționat vor fi luate și alte măsuri pe A2:
▪️ Se va închide total circulația pe o perioadă de 4 zile, traficul fiind deviat pe DJ 301 sau DN3;
▪️ Sensul Constanța – București se va închide pentru 7 zile;
▪️ Sensul București – Constanța se va închide pe o perioadă de 8 zile.
ℹ️ Pentru a fi la curent cu perioadele în care vor fi aplicate restricții pe fiecare sector de drum, urmăriți informările oficiale ale Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

RaduG

Nod A0-A2, ora 20:20 se descărca balast, iar o macara monta o grinda peste pilele finalizate. Prea întuneric pentru poze din mers.

dr4qul4

eu unul cred ca le vor aduce de pe L2. Au doar 15 km  si drum destul de drept prin Afumati. Pot trece fara probleme noaptea.
In Ganeasa au cateva curbe dar nu cred ca vor avea probleme. Sau poate astepta ca Nurol(sau cine o fi) sa-si faca drumul de santier  si negociaza ceva cu ei.
Au destul de lucru la pile pe L4 ca sa nu aiba motive de graba la grinzi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneway

Irinel Ionel Scriosteanu pe Facebook :

"Montăm primele grinzi metalice pe Autostrada Bucureștiului, la nodul rutier de pe 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗜 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱, aflat la intersecția dintre A0 și A2 (București- Constanța). Acest nod va fi printre cele mai mari noduri rutiere construite în România. "

Sursa
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Allex

Referitor la grinzile UMB, la cat de multe vor fi pe Lotul 4 Nord, costa prea mult avizele pentru agabaritice ca sa se merite sa fie transportate de pe L2 Nord pe L4 Nord. Deci, mai mult ca sigur grinzile vor fi fabricate pe lotul 4. 
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova