Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Puffyk

Aseara pe DN6 cu A0 era forfota mare, in jurul orei 22.00. Din pacate nu am avut camera de bord la mine.... Erau lejer cateva zeci de camioane cu balast....

pasa_andrei

Am fost in vizita pe A0 Sud - Lotul 1 - Nodul A0-A2.

Din pacate nu pot sa va redau prin imagini cat de mare si de complex este acest nod rutier. Din aceste motive l-am numit Un Proiect Separat.

Pot sa zic ca ma bucur ca Alarko a atacat din primele luni acest nod rutier, destul de serios asa cum se vede si in santier, ceea ce imi da sperante ca aceasta firma nu va abandona aceste 2 proiecte ( Lotul 1 si Lotul 2 din A0 Sud).

Toata partea de Sud a nodului este pe structura, fiind un fel de mlastina in zona respectiva, se poate vedea foarte bine si din imagini.

Pilonii principali au undeva intre 15-20m inaltime, este impresionant.

Stiu ca acest constructor nu lucreaza pe stilul altora cu care ne putem lauda, dar inainteaza cu lucrarile in stilul lor, lucreaza ingrijit si sper sa-si respecte termele asumate din contract.



Enjoy!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

foarte complicata evacuarea apelor in aceste noduri enorme. Mai ales in zonele plate....fara emisari naturali in zona.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dragosdimitrescu

Am circulat ieri pe DN1 Ploiesti-Bucuresti si am vazut foarte multe basculante si pe un sens si pe celalalt. Toate aveau legatura cu sectiunea 2 de A0 nord.
La intersectia A0 cu Dn1 era forfota mare
Se vede ca se lucreaza din plin acolo.

Siciltir

Desi la Aktor s a schimbat managementul, metehnele sunt aceleași. Adică mai mult se stă decât se lucrează,  avansul lor fiind insesizabil. Care este deadline ul pe lotul lor??? Că mai mult ca sigur nu se încadrează!

alin2pas

Ar trebui să fie ajutați maximum posibil cu relocările de utilități și cu alte formalități care țin de statul român și de CNAIR pentru a nu putea obține prelungiri ale termenelor și atunci li se poate pune Pistolul la tâmplă: își fac treaba sau se reziliază. Oricât ar întârzia lucrările pe acest tronson, câțiva ani e sigur că nu vor mai prinde alte lucrări de care să-și bată joc.

GAC

Aktor are termen 30 de luni pe A0 si au inceput prin toamna, deci teroretic ar fi primavara lui 2024, dar daca se vor folosi cu dibacie de data ultimului obstacol birocratic, mai putem adauga deja cateva luni bune.
Intrebarea este ce o sa faca cu balastul, cand, de unde si cum?
Vremea este excelenta, numai sa vrei sa lucrezi.
Regii balastierelor din zona ar face bine sa inteleaga ca daca nu vor vinde la un pret normal, nu doar ca nu vor face supra-profit, dar nu vor scoate nimic. Incrancenarile de orgoliu n-au imbogatit pe nimeni.

dr4qul4

La cat se construieste in Bucuresti nu duc lipsa de clienti. Si autostrada tot se va face pana la urma, asa ca tot va fi nevoie de material pentru terasament.
Am trecut azi pe la 1 Decembrie (lotul 2) si pilele par pregatite sa primeasca grinzi. multe grinzi. Depozitele de balast sunt mult mai mari ca acum 2 luni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexd4u2

A0 Sud, Lot 3, Aktor | 19.02.2022. Nu s-a adus inca balast.

alext

#4330
Pilele nu sunt gata 100%.
Mai sunt de facut acele elemente de reazem, precum si elementele de limitare a deplasarii laterale a grinzilor.
Am trecut azi pe DN5 si am vazut ca structurile metalice sunt facute (atat cat s-a vazut din mers), dar nu este turnat si betonul.

carutasul

Da, la DN5 mai sunt de făcut câteva elemente de reazem, dar nu foarte multe.
Azi la DN6 au început să cofreze încă o pereche de grinzi, deci în loc de 3 sunt 6 fierari :) Dar în general e forfotă destul de mare pe partea de decopertări și balast, au delimitat toate bretelele, am văzut că mai e un stâlp de înaltă tensiune răsturnat, deci probabil urmează o relocare. Duminică s-au tot auzit semnalizările de la basculante sau excavatoare ce or fi fost, pe unele porțiuni cred că, ochiometric, au adus suficient balast, de exemplu între DC20 și Dumitrana pare că le ajunge pentru terasament. Eu zic că semnele sunt bune.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

API pe Facebook

#AutostradaA0 între DN6 și DN5 poate fi gata în 2022. Am filmat din dronă toți cei 16,3 kilometri ai lotului 2 din A0 Sud între DN6 și limita cu lotul 1 (zona Vidra): .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3H4StIL.

Turcii de la Alsim Alarko au ajuns la aproximativ 40% stadiu fizic, cu ordine de începere a lucrărilor emise de CNAIR în august și octombrie 2020. Contractual, execuția trebuie să dureze 30 de luni, termenul de finalizare actualizat fiind așadar aprilie 2023.

Sunt șanse ca 10 km între DN6 și DN5 să fie inaugurați până la sfârșitul acestui an. Însă mobilizarea antreprenorului trebuie să fie exemplară pentru a termina structurile din cele două noduri rutiere și câteva pasaje peste autostradă.

Solicităm constructorului să-și concentreze forțele pe segmentul DN6-DN5 și oficialilor CNAIR să facă demersurile birocratice și contractuale ca în decembrie să circulăm pe primii kilometri ai noii centuri a Capitalei.

danutzu_1069

Imi pare ca au inceput (timid) sa intinda balastul... la uscat...
Spatiile de servicii sunt in lucru, nu ca la altii ca e data in circulatie autostrada si spatiile de servicii ioc...
Relocarile inca nu s-au finalizat...
Au mai ridicat grinzi.... si mai urmeaza....