Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

pasadia

Apropo de lotul UMB de la nord de Otopeni, am si eu 2 dileme:

- conform hartii lui RobertH nu exista AC pentru el. Stiu, UMB se apuca de lucru inainte de a primi AC-ul, nu e prima oara, dar totusi - din ce moment devine necesar si firesc AC-ul? Caci astia sunt in stare sa faca iarasi darea in functiune a doua zi dupa eliberarea AC-ului...

- dat fiind faptul ca in acel lot este si nodul cu A3 si nodul cu DN1, credeti ca vor exista oameni care sa prefere DN1 - A0 - A3 in traseul lor? Pana acum, de cand s-a inaugurat capatul A3 pana in Petricani, m-am invatat sa traversez Colentina sau stradutele alea de prin cartierul Tei spre Obor (bine, cel mai aiurea mi se pare cand ma baga waze-ul pe str. Masina de Paine). Pe DNCB, intre DN1 si A3 am circulat mult mai rar (cred ca inca am imaginea nodului DNCB*DN1 blocat asa cum era acum multi ani de zile). Dar ma gandesc ca in viitor poate fi un traseu folosind strict acea bucata de A0 (si nu numai pentru cand oi avea treaba strict la aeroport).

RaduG


Dan_s

^
Aici pare ca turcii vor sa ridice grinzile peste A2 inainte de inceperea sezonului estival. Nu stiu cum este proiectul, sunt doar grizi din beton sau peste A2 este tablier metalic?

shogom

Lotul UMB cuprinde si nod cu DN2/E85?
Din ce am vazut pe harta, partea lor se termina inainte de a ajunge la Dn2. Daca harta e corecta e mare pacat ca se pierde legatura asta mai ales ca urmatorul lot va fi gata...candva.

zeckesan

@shogom Nodul cu DN2 este pe lotul 3, harta e corectă

Fred

Quote from: pasadia on February 07, 2022, 01:20:49 PM
- Stiu, UMB se apuca de lucru inainte de a primi AC-ul, nu e prima oara, dar totusi - din ce moment devine necesar si firesc AC-ul? Caci astia sunt in stare sa faca iarasi darea in functiune a doua zi dupa eliberarea AC-ului...
- dat fiind faptul ca in acel lot este si nodul cu A3 si nodul cu DN1, credeti ca vor exista oameni care sa prefere DN1 - A0 - A3 in traseul lor?
AC nu este necesara pentru decopertari si teoretic pentru terasamente, dar e nevoie pentru structuri, deci ala e momentul limita.

Da, daca mergi din partea de vest a Bucurestiului spre Buzau un traseu pe la Otopeni, A0 pana la A3 si apoi mai departe pana la Gherghitei e un traseu convenabil, mai ales daca se face A7 pana la Buzau si atunci varianta DN2 e total neatractiva pentru cei din vest. Partea de Bucuresti poate fi diferita, pe DNCB sau prin oras, dar data esti la vest de Herastrau atunci DN1-A0-A3 e evident mai bun decat pe centura pana la A3.

In schimb DN1-A0-A3 spre Ploiesti nu e atat de atractiv pentru ca distanta e relativ mica pe DN1, sub 40km, iar ocolul e mare prin comparatie. Comfortul si siguranta sunt mai bune pe A3, dar cu un pret de carburant si timp, mai ales daca mergi pe la 90-100 km/h pe A3 si ocolul inseamna timp in plus.

alexd4u2

Autostrada A0 Sud, Lot 2, tronsonul DJ 101 - DN 5. Din ce am remarcat pe traseu, acest lot are multe supratraversari, inclusiv peste drumuri judetene. Maine revin cu video de pe aprox. intreg lotul.

alexd4u2

A0 Sud, Lot 2 - Filmare a 10 km din cei 16,3 km, sumarizare a muncii mele din ultima saptamana:

pasa_andrei

Video nou de la pasajul CF902 - Bucuresti-Giurgiu. Avem primele 24 de grinzi montate.

Daca se respecta regula de 12 grinzi/deschidere. Avem 7 deschidere x2 = 168 de grinzi.

Grinzile tot vin de la fabrica care este la mai putin de 2km distanta.

Presupun ca asta este ritmul de lucru, se lucreaza doar cu 1 macara.

Sa ne obisnuim cu acest stil de lucru. Estimez undeva la 12 grinzi montate /saptamana. Asta acum la inceput, ritmul speram ca va creste, caci avem ~1500 de grinzi de montat pe ambele loturi.



Am vazut ca v-a placut clipul de ieri filmat la 60 de cadre, asa ca si asta este tot in 60 de cadre.  :banana: :jawdrop:

Multumesc mult pentru aprecieri!

Enjoy!

danutzu_1069

Strict peste CF vor fi grinzi din cele subtiri, implicit mai multe.
Posibil ca grinzile mai scurte sa fie pentru bretele... d-ale de merg pe rotund.... Avem la nod DN5 dar si la nod A0.

alext

^ Ca sa fac o gluma amara...

Acum inteleg de ce CFR Infrastructura a amanat reabilitarea podului de la Gradistea(de pe CF): n-au vrut sa incurce circulatia camioanelor pentru autostrada. Mai mult, au asteptat sa se faca pasajul autostrazii A0 peste CF902.

La minutul 3:00 al filmarii lui @pasa_andrei se poate vedea ca au o rampa de pamant peste CF902 care nu este "deranjata" de tren...

Multumim tuturor celor care ne aduc vesti de pe santiere.

Ionut

API pe Facebook

Previziuni rutiere 2022. Ca la fiecare început de an, presa și publicul ne întreabă ce vom inaugura în 2022. Iată estimările noastre pentru cele mai importante drumuri aflate în stadiu avansat de execuție, nu vorbim de cele aflate în pregătire, licitație sau abia contractate.

Șanse 50/50 sunt pe A0 Sud (Autostrada de Centură București), lotul 2, parțial, aproximativ 10 km între nodurile cu DN5 și DN6, în decembrie, dacă antreprenorii și CNAIR reușesc să se pună de acord și să se mobilizeze corespunzător. Vom pune presiune în acest sens.

Xed

In aceasta seara, in jurul orei 20:00, pe lotul 2 A0N era activitate. Camioane care tocmai descarcasera balast plecau inapoi inspre Prahova. Am numarat vreo 4 care ieseau de pe drumul tehnologic in momentul in care am trecut pe DN1 iar pe santier cred ca mai erau tot cam atatea care se duceau inspre A3, probabil incarcate.



panzer

@pasa_andrei e bunicel ritmul! 1500 grinzi / 12 per sapt = 125 saptamani ~= 2.4 Ani.

Cam in acest interval de timp ma astept sa se termine loturile 1 si 2. Sper mai repede, dar sperantele nu sunt asteptari.

Chiar si asa prefer acest ritm constant fata de Pizza si Aktor: 100 grinzi acum intr-o saptamana (pt ca Deme, si Deme costa si nu are timp sa stea dupa tine) si apoi 3 ani pauza. Apoi iar 100 grinzi pe saptamana.

Inca odata, felicitari si multumiri pentru munca depusa!

shogom

Oare cati metri cubi de balast trebuie pe A02N?
Daca nu avem acces la documentatia tehnica se poate aproxima dupa formula 26x0.15x1?
26 m latime suprafata rulare, 0.15m grosimea stratului de balast. Excludem necesarul de balast pentru rampe(desi banuiesc ca sunt si ele mari balastofage).

Ma gandesc ca fluxul de camioane spre lotul acesta e la cote mari de ceva vreme. Parca zicea cineva ca sunt 350 camioane/zi.