Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Hercule

Grinzile mai lungi si mai inalte (din care sunt doar 3 la fata locului, dar vor fi tot 12 pe sens) vor fi peste CF, restul grinzilor mai scurte si mai lungi vor fi in restul deschiderilor podului. Se vede la un moment dat in filmare cuzinetii de deasupra CF ca sunt mai scunzi decat restul.
Deșteaptă-te române!

wrumwrum

#4246
Quote from: naivu on January 16, 2022, 08:03:16 AM
Un primar care cere modificari la 2 ani si jumatate dupa inceperea licitatiei spune mult despre cat de jos suntem ca societate! Totusi autoarea ar avea nevoie de ceva cursuri de logica si vocabular de constructii: A0 nu e tot una cu Centura Bucuresti, accesul in comuna Mogosoaia se face pe DN1A, dar nu de pasajul DN1A vorbeste ci de alt pasaj undeva in camp spre Corbeanca si Otopeni (si a carui eventuala desfiintare nu pare sa afecteze nici accesul la A0 sau DNCB nici comunicarea dintre zonele locuite ale comunei).

Tocmai ca afecteaza enorm, era cea mai facila intrare pentru cei din Mogosoaia, Buftea si Corbeanca. Zona este locuita si in extindere, se construieste si se planuieste mult in aceasta zona (in Corbeanca mai ales, dar si Mogosoaia vezi proiectul Sector 0), pasajul cu pricina este fix in zona in care  se face legatura intre A0 si drumul radial DR4 - nord express. Ar fi cam ciudat ca acest drum radial sa nu aiba nod la A0 nu, doar pentru simplul fapt ca primarul din Mogosoaia are alte planuri (dupa 2 ani) pentru acea zona de Sector 0?
Asteptam decizia domnului Ionel Irinel Scriosteanu - secretar de stat la Transporturi, ce a facut o treaba foarte buna in mandatul sau de secretar de stat la minister, ar fi pacat sa isi strice imaginea cu aceasta magarie, deci el a fost in trecut viceprimar la Mogosoaia si mai mult de atat detine terenuri (ma rog, le-a vandut la prieteni ca sa fim corecti) in zona cu pricina "Sector0"

LE-sper sa ma insel si sa nu fie asa

pasa_andrei

De la DN1 pana la DJ200B ( comuna Dimieni) - A0 Nord - Lot 2. Constructor : UMB. Decopertari + Stocuri de balast



Enjoy!

medicul de garda

Multumim pentru filmare, vad ca inca sunt lucrari foarte incipiente.

Foarte complicat sa filmezi ceva pe santierul asta, cu restrictiile de zbor din zona. Oare ar fi posibil sa montezi o camera pe un trepied telescopic care sa permita si miscarea camerei, astfel incat filmarea sa nu mai depinde de orientarea masinii? Ai putea astfel sa filmezi mai usor obiective mai interesante, cum sunt structurile de pe lot. In plus, fiind lipit de sol, ma gandesc ca ridicarea camerei si 2m fata de plafonul masinii va mari mult campul vizual. Ganditi-va cum merg masinile de la GoogleMaps. Exista oare un asemenea produs pentru filmari?
Trust me, I'm an east-european doctor!

pasa_andrei

M am gandit la ceva de genul ala, am gasit cateva solutii, o sa intre si in practica in urmatoarele luni.

pasa_andrei

Fabrica de grinzi Alsim Alarko - Constructor pentru loturile 1 si 2.



Enjoy!

Siciltir

S a adus din armatura pilotilor forati la A0xDJ60.


RaduG

Nu pot să nu remarc un moment epocal pe forum, la min 2:10 al filmării de mai sus: Selim a căzut!

dorum

Ce nu inteleg io si nu pot sa formulez o parere avizata, e de ce au atatea tipuri de grinzi si de ce nu le-au standardizat ca UMB... n-ar fi iesit mai bine sa ai un singur tip, hai maxim 2?
Turcaletzi cred ca au cate 4 tipuri la un pod/pasaj, cel putin.

RaduG

Probabil matrița de grinzi e modulară, și permite fabricarea mai multor tipuri de grinzi pe aceeași matriță, ca cea a UMB de mai jos:


alexd4u2

A0 Sud, Lot 2, Primele 12 grinzi peste CF902 Bucuresti - Giurgiu:

RaduG


oneway

^ confirm, pe la 16:30 turnau piloti pentru pasajul A0 peste A1 si carau pamant de pe breteaua de viteza A0-A1 sens spre Bucuresti




Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

GAC

Despre balastul pentru lotul Aktor ce se mai aude? Cand vom incepe sa vedem miscare si aici?