Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Au ritmul lor, care desi nu este fantastic, este constant. Si in ritmul asta, nu vad de ce nu ar termina L2 in primavara lui 2023.
Eu unul sunt satul de hei-rup-urile celor de la Aktor, Pizzaprostii si Tirena... Aia baga repede 2 saptamani ca sa dea bine la poze, dupa care 2 luni nu mai misca nimic. Vin si pleaca subcontractorii cand au ei chef si niciodata nu stii daca termina in 2 luni sau 2 ani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gabim

Cu riscul sa-mi iau minusuri la greu, mie mi s-a parut ca anul trecut (2021) s-a observat o oarecare schimbare de atitudine (in bine) la Aktor in comparatie cu perioada anterioara, numai sa-i tina.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

Duta C

Multumim de vesti pasa_andrei...intradevar au un ritm mai slow dar constant.E bine ca nu se sta totusi!

Siciltir

La intersectia A0 cu dj 601 am observat o oarecare balastare stânga-dreapta. Probabil vor sa înceapă cu forezele.

pasa_andrei

Se poate mai mult balast? Raspuns: DA.

Alarko asa cum ne-a obisnuit din iarna lui 2020-2021, a aduse mii de m3 de balast in santier. Acum ramane doar sa i intinda si sa-i compacteze.

Nodul DN5- momentan fara grinzi, doar cu mai mult balast.



Enjoy!

pasa_andrei

Minunea s-a produs, avem primele 2 grinzi montate pe autostrada A0. Evident pe lotul 2, aceasta fiind cel mai avansat din cele 3 de pe Sud.



Enjoy!

TibiV

Interesant....

Acum se vede clar optiunea turcilor.
Ei merg cu 10 grinzi "suple" pe sens, in timp ce alti constructori prefera doar 5-6 grinzi "solide" pe sens.
Si turcii au si propria fabrica de grinzi.

Sunt curios in ce masura castigul obtinut la "fabrica de grinzi" din productia de grinzi mai "suple" (le fac mai repede, le transporta mai usor) compenseaza pierderea cu manopera suplimentara data de faptul ca au mai multe imbinari, soliditatea este alta (tinand seama de perioada de garantie)....

Nu imi permit sa judec, doar ma intreb...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Vrei sa sugerezi ca soliditatea lor e calculata (proiectata, aprobata) STRICT pentru cat e perioada de garantie? :O

Stefan01

#4238
@ TibiV

Din filmare am vazut 12 grinzi pe o deschidere, pe un sens.

elphax

dar daca placa de beton armat care monolitizeaza grinzile  ( cu sau fara predale armate) este mai groasa, credeti ca se poate ajunge la o rezistenta suficienta ?  adica nu exista niste criterii clare pe baza carora s-a acceptat aceasta solutie ?

danutzu_1069

Da, ar fi 12 grinzi, dar am senzatia ca sunt de doua tipuri... alea care sunt deja sus, predomina, iar pe margini sunt altele mai inguste la partea superioara....
Se vede jos, unde sunt depozitate, ca sunt doua tipuri de grinzi...

si treaba este clara... fara predale, direct armare si supra-betonare....

reed

Alta chestie,aici nu sunt necesare aparate de reazem?Ma gandesc ca este si zona puternic seismica.

vancouver

#4242
Posibil aparatele de reazem sa se monteze dupa betonarea tablierului. Se poate ridica hidraulic fara probleme si se pot monta. Cata vreme avem cuzineti (acele mici fundatii de pe grinzi) teoretic avem si aparate. (pentru cine nu stie, rolul aparatelor de reazem este sa permita miscarea podului cand se dilata / contracta - daca aceasta miscare nu ar fi permisa, atunci fie apar fisuri, fie tablierul care se misca antreneaza pilele si le incovoaie; nu stiu ca aparatele de reazem sa aibe vreun rol anti-seismic - posibil sa fie modele diferite in functie de zona seismica, dar asta e altceva).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Sa nu uitam ca si Pizzaroti au avut deschideri cu grinzi mai subtiri.
Si zic sa avem incredere in inginerii constructori ca stiu ei ce fac.  Ce am mai dezbatut si gaura din grinzile celor de la Aktor, sau ati uitat de designul ala revolutionar?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

așa, merci, cuzineți, nu știam cum se numesc, am vrut să zic ceva de ei într-un post anterior :) Acum vreo două săptămâni la DN5 nu erau toți turnați, erau doi muncitori care trebăluiau la ei, bănuiesc că ăsta va fi următorul loc unde o să se ridice grinzi.