Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alexd4u2

Au inceput, destul de timid, lucrarile pe A0 Sud Lot 1 - Intersectia cu A2:

stangabriel

#4216
Azi dimineata se vedea ceva miscare din Dn1, pe Lot A0L2 Umb.

L.E. pe seara, ora 20 , coada de 10 camioane , dirijate de politie la iesire din santier in Dn1. Wow.... primul ambuteiaj pe A0  :D

florinp

Legat de A0 Nord LOT1 , poate cineva cu cunostinte juridice sa ne spuna care mai este statusul?

Din ce vad pe site CNSC, contestatia Intracom a fost admisa dar Pizzaroti a facut plangere.
Vorbesc de dosar 2852
http://portal.cnsc.ro/istoricdosare.html?a=search&Dosar-CNSC:nume-contestator=Intracom



shogom

UMB ar fi trebuit sa faca prima data nodul A0-DN1. (Joke).
Intra-ies permanent camioane cu balast.
Multe camioane cu numarul -PTR.

punktnet

Basculantele cu PTR am vazut ca vin din zona Potlogi - Pitaru.
Mai nou a rasarit si un cantar de camioane la Lunguletu.
Just kidding.

sm33

Camioane cu blast vad și pe DJ602, am observat un depozit de blast lângă organizarea de santier Aktor. Am văzut și 3 autobasculante mergand pe DJ, în seara aceasta, unul după celalalt, dar nu pot spune daca au descarcat acolo.cert este ca a apărut timid un depozit de balast.

rota

𝗘𝘁𝗮𝗽𝗮 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗽𝗲 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 – 𝗔𝟬. 𝗔𝘇𝗶 𝗮 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗮𝘁𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗴𝗿𝗶𝗻𝗱𝗮
✔️️ De astăzi a început montarea celor 168 de grinzi, la pasajul peste CF București - Giurgiu km 70+500, din totalul celor 811 necesare Lotului II al A0 Sud.
✔️ Continuă producția de grinzi în șantier, iar până acum 𝗮𝘂 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁𝗲 𝟱𝟬𝟬 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗰𝗲𝗹𝗲 𝟭𝟰𝟲𝟬 𝗱𝗲 𝗴𝗿𝗶𝗻𝘇𝗶 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝗮𝗿𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗜 𝘀𝗶 𝗜𝗜 𝗮𝗹𝗲 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱.
✔️ Pe acest șantier ajung, în fiecare zi, circa 20.000 de tone de balast necesar pentru realizarea terasamentelor autostrăzii.
✔️ Au fost finalizate toate riglele peste elevațiile deja executate la nodul rutier dintre DN5 și A0.
✔️ A început realizarea riglelor la noul nod rutier dintre DN6 și A0.
✔️ S-au forat, armat și turnat 864 de piloți dintre cei 890 necesari celor 15 poduri și pasaje de pe amplasament.
✔️ Continuă relocarea rețelelor de utilități și devierea lor pentru eliberarea amplasamentului. sursa

raulbogdan23

^^

Sa punem si niste poze pentru cei fara facebook de la aceeasi sursa citata de @rota


























Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Maşallah!
... cum ar spune turcii...
:)

@pasa_andrei... si iarna e pe val!..

GIV

sincer, trebuie sa recunosc ca nu imi vine sa cred ca s-a ajuns la stadiul de ridicat grinzi pe A0. (+1 pentru turci)

dar revin repede cu picioarele pe pamant avand in vedere relocarile de la nodul cu DN6 si cantitatea de balast ramasa de adus..

stangabriel

Basculantele cu numar de inmatriculare mentionat deja mai sus circula pline pana dupa ora 20 seara, in viteza 80-90 km/h( ma depasesc in localitate eu mergand cu 79  :) ) si in grupuri de cate 4-5 pe DN1.

In fiecare seara le-am observat in ultima vreme, de asemenea pare ca sunt spalate pe roti  si sunt curate.


pasa_andrei

A venit mult balast in santier in ultimele saptamani. Asta este o veste excelenta pentru primavara, proiectul nu este mort nici pe departe, se avanseaza in ritmul lor. Inca sunt sceptic pentru deschiedera din decembrie 2022.

Am fost sa filmez astazi. Da, am vazut si eu minune cu cele 2 grinzi instalate la CF901. Va las cateva poze si revin cu video in zilele urmatoare.

O:-)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Care e termenul contractual? Nu cred sa fie Decembrie 2022 si oricum vor obtine ceva extensii justificate de relocarea utilitatilor.
Turcii, cel putin pe lotul 2, se misca foarte bine. Parca vor sa faca in ciuda haterilor.
Au foarte multe grinzi produse, pile ridicate, podete finalizate si alte prefabricate pregatite si mai nou au si balast. In schimb lotul Aktor (semnat in aceeasi perioada) este la ani lumina distanta.
S-ar putea chiar sa termine lotul 2 inainte sa termine TS DX12L1 sau Astaldi PiSi5 (stiu ca au semnat mult mai tarziu, dar ei sunt printre firmele cele mai serioase).

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Azi (duminică) pe o vreme pe care să nu scoți un necredincios afară din casă, la grinzile de lângă DN6 vreo trei muncitori lucrau la o schelă. Bănuiesc că vor să pregătească turnarea părții transversale. Deci da, au ritmul lor, nu prea mă tem că o să fie probleme cu structurile. Vom vedea cu balastul, dacă au destule utilaje nu cred că așternerea lui în timpul rămas până la sfârșitul anulul ar fi o problemă.