Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 11 Guests are viewing this topic.

hvm

pai dacă știi ceva da niște detalii sau indruma-ne unde anume putem vedea aceste detalii.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Attreyu

Pe lotul 3 nu s-a miscat nimic de o luna, e complet pustiu, utilajele stau parcate in acelasi loc din decembrie.

ddfab

^ ca si info... prin Alba, aktorii au inceput sa se miste... Deci au revenit... sa vedem daca si aici incep in zilele urmatoare...

Siciltir

^^ te contrazic, acum 2 seri am trecut pe dj602 si era miscare, basculante si alte utilaje, in jur de ora 17,00.

alecu26

#4204
@eris.m nu pot verifica direct la sursa informația ca nu îl.cunosc pe patronul Alsim Alarko. Dar într-adevăr profilul de LinkedIn a lui Mustafa confirma ca a fost îndepărtat în Ianuarie din funcție după 25 de ani de Alsim (în fine...tras pe linie moarta și numit consilier).
https://www.linkedin.com/in/mustafa-gafuroglu-5381bb31
Sa ne înțelegem...balastul din zona București a pus capăt carierei directorului general alarko pt tot ce înseamnă afaceri în afara Turciei. (Sau poate doar s-a pensionat). Nașpa.
Dar poate una din cele 3 persoane cu numele Ioniță știe mai multe detalii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oneway

Dimineata se lucra timid cu 2 basculante, 1 excavator si 1 buldozer la decopertare in nodul A0-A1. Asa ca dupa sarbatori :lol:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

pasa_andrei


dr4qul4

Multumim pt update.
La 7:10 pare un fost canal de irigatii/scurgere a pelor de ploaie astupat cu gunoaie...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV

Salutare,

care ar fi durata de traversare / ocolire a bucurestiului in orele de varf ale traficului? si care ar fi durata care o sa rezulte dupa finalizarea semicercului sudic?

multumesc

danpandrea

Google Maps zice că, la ora asta (e de vârf), faci 1:29h de pe A2 pe A1 (unde ar fi ambele noduri A0), pe o distanță de 33 km. 1:26h dacă o iei pe DNCB sud (42 km). Pe cei 51 km A0 Sud, la o viteză medie de 100 km/h, ai parcurge distanța în aproximativ 30 de minute.

ghrt

^^^ ^^^ Nu cred că lua o decizie cu implicaţii majore fără a o discuta cu patronul.
Cont (aproape) inactiv.

JohannDB

                            ""care ar fi durata de traversare / ocolire a bucurestiului in orele de varf ale traficului?""   Abia am mai scăpat de un tramvai; nu pot ațipi până nu "dau geană" pe aici.... Nu am la-ndemână notițele de drum, dar la actualele condiții "de drum" din ultimele maximum 16 luni, am traversat "DNCB" (ce pompos sună) "numai" pe sectorul de la A3 (Ploiești-București)... DN2 (Afumați)....DN3 (Pantelimon)... A2.... DN4 (Popești/Leordeni)....DJ401 (Berceni) și în fine, până la DN5/Jilava în 2 ore 40 minute..... Bară la bară, ziua pe la ora 15: 20 în 2021, prin vară.......... Dacă vroiam să fac "cercul complet", îmi luam o zi de învoire, probabil (deși "muream de graba" de-a ajunge la Giurgiu)...... Și ca notă de subsol :::: La "parcarea de pământ " erau "ceterașii" la control de diagrame/carduri pentru "timpul de lucru" (offff, două lumi paralele); în interminabila coloană..... "Repetabila povară", ca parafrază....

alin2pas

Păi cam așa se face la noi: unde ai drum liber, vizibilitate, condiții perfecte de călcat accelerația, dar e o limită mică de viteză se stă cu radarul, iar unde trebuie să te târâi în coloană și prin ambuteiaje, fără refugii sau locuri de parcare pe porțiuni lungi, se stă cu controlul diagramelor. Și uite așa stăm bine la statistici: ,,s-au dat X amenzi pentru depășirea vitezei legale", ,,s-au dat Y amenzi pentru nerespectarea timpului de conducere" etc. În rest...

rota

Autostrada A0, modificată de primarul din Mogoșoaia. A cerut desființarea unui pasaj în baza unor PUZ-uri care nu sunt în vigoare

Tronsonul cu pricina din Autostrada A0, Centura București, care traversează teritoriul comunei Mogoșoaia este încă în faza de licitație, etapa de contestații. Abia după desemnarea unui câștigător va urma etapa de proiectare propriu-zisă, pe baza studiului de fezabilitate și a solicitărilor din Certificatul de Urbanism. Dacă lucrurile rămân în aceeași situație ca astăzi, comuna Mogoșoaia va rămâne fără acces la Centura Capitalei.
Sursa

naivu

Un primar care cere modificari la 2 ani si jumatate dupa inceperea licitatiei spune mult despre cat de jos suntem ca societate! Totusi autoarea ar avea nevoie de ceva cursuri de logica si vocabular de constructii: A0 nu e tot una cu Centura Bucuresti, accesul in comuna Mogosoaia se face pe DN1A, dar nu de pasajul DN1A vorbeste ci de alt pasaj undeva in camp spre Corbeanca si Otopeni (si a carui eventuala desfiintare nu pare sa afecteze nici accesul la A0 sau DNCB nici comunicarea dintre zonele locuite ale comunei).