Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

oneLess

#4185
Nu știu ce să zic cu tabelul ăsta cât e de realist.

A0SL3 este 0% stadiu fizic sau OIL emis după harta CESTRIN.
Am văzut cu toți filmări începând din septembrie 2021 sau chiar dinainte că nu e chiar ăsta stadiul acolo.
Harta CESTRIN arată încă DEx-ul Craiova Târgu-Jiu trecând pe la Rovinari, nu Târgu-Cărbunești,
și se oprește brusc la Ișalnișa în DN6 nu pe centura Craiova.

Nu e rea estimarea CESTRIN , dar de multe ori e anacronică situației reale.
Poate ar fi de folos o coloană suplimentară și cu opinia/estimarea comunității referitoare la evoluție , măcar ca observație.
Adică să nu ignorăm total cele când 2, când 3 foreze chinuite de greci la nodul A0/A1.

pasa_andrei

Vesti bune de pe A0 Sud Lot 2. A venit balastul si vin in continuare in fiecare zi. Avem stocuri noi in diverse puncte pe toata lungimea lotului.

Incepe cu un clip de la Nodul DN6 si continuam cu in 2 clipuri de la DN5 si Complet in zilele urmatoare.



Enjoy!

hvm

#4187
^
De ce sunt inca in picioare stalpii pentru reteaua care vine fix pe traseul pasajului peste DN6? Nu ca am vreo problema cu ei, dar stalpii relocati sunt fix langa si par sa fie conectati. E folosita ca si traseu de rezerva? sau nu sunt inca facute conexiunile pentru noua varianta?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danutzu_1069

#4188
^ Vrei sa zici pasajul peste DN6...
Pai aia este alta LEA, cvadruplă.... inca nerelocata. Si din ce vad, este destul de importanta. O sa fie greu de relocat....

hvm

Eu aveam impresia ca s-a revocat tot cu excepția lui Selim....


Mc editat în dn6
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danutzu_1069

#4190
Liniile astea or sa fie ...problema pentru ambele loturi....

Pleaca din statia trafo de la Domnesti (care are linie directa cu CET Vest) si una din LEA merge in alta statie trafo din Jilava Progresu, care la randul ei are linie directa cu CET Progresu.
O alta linie merge spre Mihailesti si apoi spre Videle, iar o ramificatie merge spre Giurgiu...
Si apropo de Selim, linia este tot o deviere din linia principala....

alecu26

Daca continua minunea cu balastul, avem sansa chiar sa se deschida ceva anul asta. S-a pierdut un tempo important anul asta, dar se poate recupera acum in iarna, prin aceste stocuri sau chiar prin asternere de balast cand prinzi cateva zile la rand cu temperaturi pozitive.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasa_andrei

Nodul A0-DN5. Nu avem schimbari importante, nu au aparut grinzile. Doar a venit balastul.



Enjoy!

ion59


ERIS.M

#4194
^
Veți vedea foarte curând probleme mari cu balastul la Alarko, mai ales ca au fost schimbări la vârf din cauza acestuia ....

pasa_andrei

Sa vedem in curand? Eu ai probleme cu balastul deja de aproape 1 an . Ce am putea sa vedem mai nou?

alecu26

Adica? nu au cumparat balastul de unde trebuia?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

miahi

^Tinand cont de informatiile de la @horatiu.cosma legate de "saga" balastului cu Alsim Alarko si de faptul ca la "butoane" sunt acum cei carora nu le-au iesit socotelile initiale de jupuire a constructorului e posibil ca tucii sa fie luxati pe toate partile posibile ( financiar, mediu, relocari utilitati) ca pedeapsa pentru ca nu au dansat cum trebuia .   

pasa_andrei

#4198
A0 Sud Lot 2 - de la DN6-DN5. Avem si balast, doar pofta de munca sa avem. Hai cu grinzile alea la DN5. Cea mai avansata portiune din A0. 

Vedem balast din ce in ce mai mult.



Enjoy!

ERIS.M

Quote from: alecu26 on January 12, 2022, 09:16:03 AM
Adica? nu au cumparat balastul de unde trebuia?

Verificați motivul schimbării conducerii lor din România .......