Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

carutasul

Eu ceva activitate am văzut. (toate pozele sunt din apropiere de DN6 și de aici către DC20)
Încă un rând de pile:




Astea oare or fi "ale noastre"? Nu ar fi cazul mai devreme de câteva luni, dar poate nu mai au loc:







Balastul adus l-au făcut grămăjoare mici de-a lungul terasamentului, nu mai sunt munți. Pare semnificativ și e trafic constant de camioane care îl împrăștie...



Powered by API/PUM imgur uploader

medicul de garda

Multumesc pentru informatiile din interior, Horatiu! E bine de stiut ca s-a incercat macar in ultima clipa sa se rezolve ceva la noduri. Poti sa ne confirmi daca pana la urma s-au ales solutia cu benzi colectoare la toate cele trei noduri trifoi cu alte autostrazi (ca DN4 nu e asa critic)? Imi imaginez ca nu a fost foarte greu sa mareasca putin platforma asfaltata la sol, ca nu costa f mult niste balat in plus intre pile si culei, dilema mea e daca au reusit sa se incadreze in cei 10% cu latirea semnificativa a podurilor de pe A0, unde iti tb o platforma mult mai lata pentru benzile colectoare, dupa cum se poate vedea la nodul A4-DN3. Si din imaginile pe care le-am vazut langa A2, nu pare sa fie cazul...  :((

NB: sunt aproape sigur ca asa cum acum este o moda a licitatiilor pentru indesirea nodurilor pe autostrazi, peste cativa ani va fi o moda cu repararea unor noduri rutiere facute la fusereala pe repede inainte acum recent. Aproape sigur se va licita macar o diagonala denivelata pe directia Giurgiu-Pitesti sau Pitesti-Ploiesti, functie de care bretea se va bloca complet prima. Asa cum sunt convins ca vom avea candva refactia intersectiilor drumurilor rapide care se conecteaza la podul de la Braila... Si, bineinteles, celebra porcarie de nod A1-A6   :doh:
Trust me, I'm an east-european doctor!

pasa_andrei

Prima parte din A0 Sud Lot 2 - Balastul a revenit printre noi. Se vede un avans in mai multe puncte. Incet incet ne ridicam de la sol.



Enjoy!

jaston

Ce se mai stie de lotul 3? A turat Aktor motoarele?

shogom

Azi intrau camioane(cred ca aveau balast) pe lotul UMB.
Vin pe DN1 si intorc sub pod Otopeni.
In rondul ala intri destul de greu dinspre Ploiesti, daca sunteti prin zona si vedeti camioane, faceti un amar de bine si lasati le sa intoarca :D

oneway

^^ Azi la 17:00 turnau beton in forajele pilotilor din nodul A0-A1
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

survola

^^^ Arată cam ca lotul Tirrena de pe DX12.

jalemare

Cu Baxcom și Marcotim îi surclasează pe turci până în septembrie. Oricum vor termina lotul 3 înaintea turcilor pe lotul 1.

Attreyu

In zona Domnesti lucreaza in continuu din vara pana acum, au decopertat pe tot traseul, stabilizeaza, taseaza, adauga amestec, sunt zeci de utilaje impartite in vreo 5 puncte de santier pe tot traseul.

Nu stiu ce sa zic legat despre "performanta" lor pe A10-L2 dar aici..."ptiu sa nu-i deochi".

pasa_andrei

Si Partea 2 de la A0 Sud Lot 2. Ultimul clip din aceasta toamna. Speram ca in aceasta iarna sa vedem primele grinzi asezate la DN5 si multe stocuri de balast. Fara aceste operatiuni, sansele pentru o deschidere in decembrie 2022 scad spre 0% .



Enjoy!

Drive_140


DarkFranck

Mulțumim, @pasa_andrei, pentru efort! +1 Mie filmarea îmi sugerează că șansele unei deschideri în 2022 sunt tangente cu 0, mai sunt stâlpi de relocat, unele structuri neatacate, mult de lucru în general. Pare realist în 2023, ceea ce nici n-ar fi rău dacă se mișcă bine lucrurile și la loturile vecine A0S1 și A0S3, ideea e să avem tot semiinelul sudic gata, doar o bucată singură are o utilitate reală mult mai mică.
Fluctuat Nec Mergitur

vm75

Nu am mai avut de mult timp filmari de pe lotul 1. Daca turcii s-au mobilizat mai bine pe lotul 1, ca sa il finalizeze simultan cu lotul 2, atunci exista sperante pentru 2023. Daca se doarme si pe lotul 1 la fel ca pe lotul 2, atunci nu le ajung nici 3 ani ca sa termine tot. Dincolo de problema cu balastul, e incredibil cat de incet merg la structuri. Bine ca si-au lasat cativa stalpi de curent pe traseu, ca sa aiba motive sa invoce prelungiri de termene. Oare cei care ameninta cu rezilierea pe A10 cand e 99% gata nu au drum si pe la turci? Poate turcii reactioneaza mai bine la pistol

pasa_andrei

Este o filmare de inceputul lunii de pe Lotul 1. Lucreaza la A0-A1 si cam atat.

Ziceam de portiunea intre DN5-DN6 pentru decembrie 2022 dar sansele sunt extrem de mici.


NGC

A0 Nord L3

Quote from: NGC on October 26, 2021, 10:22:31 AM
Vrabiutele spun ca oferta financiara a celor de la CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION este mai buna, dar cu toate acestea, noul castigator este ICTAS INSAAT. Trebuie sa ne asteptam la contestatii.
Mai dureaza putin pana se anunta si "oficial".

Umbla vorba ca se va anunta saptamana viitoare.