Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

dorum

#4020
Daca ne uitam atent, pilele par a gatui banda de urgenta
Cacat de proiect :(
Ar fi ok o filmare cu drona in lungul A2 sa ne dam seama exact de situatie, sa nu avem iluzii optice

rocklee

este o filmare pe pagina cealalta ....prin care se comfirma cele spuse de Dorum... :o >:(

TibiV

Quote from: dr4qul4 on November 15, 2021, 03:52:09 PM
nu va mai fi nevoie niciodata de 3 benzi in acel loc.

Never say never...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

La ora aceasta Umb lucreaza pe A0NL2. Se  vad multe faruri in departare, cat si langa Dn1.

RazvanN

Ireal sa permiti blocarea a 2 benzi de circulatie [ma rog, banda circulatie plus banda urgenta] pe o autostrada pentru un santier banal si de fapt foarte prost proiectat; si pare destul de clar ca banda de urgenta acolo se va pierde.
Vor sa mute traseul A2? Distanta pana la pilele deja ridicate, peste drum, pare sa permita o reproiectare pentru A2, dar mi se pare foarte anormal sa impui asa ceva intr-un caz unde nu ai constrangeri serioase, in mijlocul unui camp. De ce sa nu puna ei pilele in asa fel incat sa nu afecteze geometria Autostrazii existente? Faptul e consumat, dar ramai masca.

Presupun ca din partea CNAIR totu e perfect aici, "bine ca se lucreaza, ce ne tot deranjati cu siguranta drumului si ambuteiaje..."
Fiecare face ce il taie capul in tot mai multe domenii in tara asta.

PlayStation

Sunteti si voi rai...
Pila o sa fie cam unde e rigola de la A2, si pana la culee mai e un rand de grinzi, pot face banda de incadrare lejer

dorum

M-as bucura sa fi avut o iluzie optica!
Pana la clarificare, mi se pare ca pila e pe banda de urgenta.

Mascarpone

S-au postat niste fisiere pentru autodesk vara asta in care erau mai multe detalii tehnice.

pelan87

Se pare ca in teren lucrurile sunt diferite fata de ceea ce apare in plansa postata de @Mascarpone.
Geometria bretelelor e diferita, iar pilele par a fi chiar pe banda de urgenta de pe A2.

Ori e o iluzie optica foarte interesanta, ori vor fi facute 2 benzi colectoare la nord de pile (adica printre pile si culee), iar A2 va ramane in acea zona cu 2 benzi, fara banda de urgenta. N-ar fi rau sa avem, macar acolo, benzi colectoare in zona nodului.

punktnet

Probabil se va largi actuala A2 si aliniamentul "va veni" mai spre stanga drumului in sensul spre Bucuresti si pilele nu vor mai fi pe banda de urgenta ci intre aceasta si banda colectoare?
Just kidding.

Mascarpone

Pare ca banda de urgenta va deveni banda de incadrare

adyneamtu

Quote from: RaduG on July 28, 2021, 07:20:03 PM
353.722 de obiecte mai târziu, și niște erori inerente, avem Lotul 1 al A0 în format dwg, adus la scară, frumos, precizie a 4-a zecimală de mm (Angstrom, da?):
https://drive.google.com/file/d/1m_xHnM76lgKQ0k-A5mmFyoR33AJQu6AW/view?usp=sharing
.......

De final, o captură cu breteaua dublă (iar cu nordul la sud):





Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG a prezentat in vara o plansa in detaliu. Pilele sunt pe banda de urgenta benzile de incadrare sunt intre pile si culee.

miahi

#4032
^Pare ca intre Banda 1 de pe A2 spre Bucuresti si pilele A0 de pe banda de urgenta au lasat 1m . Pareri referitoare la siguranta circulatiei in acest caz ?

Drumm1

Baza piciorului podului este mai lat decat piciorul podului pentru stabilitate, daca vii se pare ceva ciudat studiati inainte de a scrie o bazaconie, piciorul podului nu va musca deloc din banda de urgenta care va deveni banda de acces A1 sau de incadrare spre autostrada A0.

JohannDB

#4034
    La situația cu A2 "mâncată" de șantier, pentru  A0, situații de acest gen am văzut multe pe la.....nemți, unde la marile încrucișări/conexiuni de autostrăzi, pe lângă benzile principale pe un sens (care au două sau trei benzi/sens, apare o BANDĂ PARALELĂ / PARALEL SPUR, care este o bandă pe dreapta benzii principale a sensului de deplasare și din care bandă paralelă, apare devierea unei benzi de ieșire (spre oriunde) , se trece cu această bandă paralelă pe sub podul/pasajul de deasupra autostrăzii și unde poți avea și piloni ai podului sbtraversat , piloni aflați între bada paralelă și bada principală de sens din corpul autostrăzii, ca la capătul ei să-ți mai vină o bandă din dreapta, de oriunde ce aduce reintrarea în banda paralelă și apoi banda paralelă se va reinsera în bada principală, din corpul autostrăzii......
  Un exemplu mai jos...... Am trecut adeseori pe acolo, cu piese mari, care prin "gehnemigung/autorizație" aveam indicația specială, de-a utiliza "paralel spur"-ul....... În imagine, menționez că sensul principal, are 3 (trei ) benzi/sens plus banda paralelă..... Acest AK 10 "Kreuz Oberhausen" este una din marile încrucișări de autostrăzi !!



Powered by API/PUM imgur uploader