News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

rocklee

AVEM INFANTERIE...SI IN BUCURESTI.... :D

MULTUMIM KOLA....SI BUBURUZEI GALBENE .... :p

TibiV

Mai sunt infanteristi in viata, chiar daca trecuti de prima tinerete...  ;)
Cateva poze de astazi, 30 octombrie 2021, ora aprox. 17.45, de la intersectia A0 cu DJ401A Jilava-Sintesti (supratraversare), adica aici: https://goo.gl/maps/7AC9igpurZ5xbaFv6

Ca sa va fie mai usor, este vorba de acest loc filmat de Andrei Pasa pe 27 octombrie:

Mai precizez ca al doilea pod nu este peste raul Sabar, ci peste canalul Sabar - probabil ca rostul acestuia, in urma cu peste 3 decenii, era sa alimenteze canalul de irigatii care merge spre comuna Berceni. Oricum, canalul este nefolosit acum. Cladirea alba din stanga-jos in captura de pe filmarea lui Andrei este probabil cea in care sunt pompele de apa (probabil erau pompele de apa. Este mult prea de aproape de Sintesti ca sa fi rezistat din '90 pana acum...)

Bun, trecem la pozele de astazi...

Vedere spre Jilava, deci spre nord-vest:



Ne rasucim la dreapta, spre est, adica spre A2

In ghereta alba (care nu apare pe filmarea lui Andrei) era un paznic, ceea ce mi-a limitat capacitatea de miscare - oricum eram in viteza, aveam 4 pasageri care ma asteptau in masina...

Cu vreo 4 ore mai devreme, adica la 13.30, erau vreo 15 veste protocalii si cateva utilaje pe terasament in zona asta, dar nu aveam timp sa opresc...


Nu eram in axul autostrazii, asa ca am mai inaintat. De data asta ma uit prima data spre vest, catre DN5/A1

Cu un pic de zoom. Se vede ceva utilaj galben in miscare (sambata, ora 17.45)

Am ajuns pe aliniamentul autostrazii. Vedere tot spre DN5/A1



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Partea a doua...

Din axul autostrazii, spre est (catre A2)

Eram in "unghiul mort" al paznicului, asa ca...

Canalizari...

Muntele ala din fata pare pamant, nu balast... Se vede si in filmarea lui Andrei.

Ma intorc si surprind "utilajul" galben observat mai devreme ca era incarcat pe un trailer si iesea in DN401A. A virat stanga spre Bucuresti, si s-a format o lunga coloana in spatele lui. L-am depasit abia pe DN5, langa DNCB. Era o foreza, si pe ea era inscriptionata o denumire foarte turceasca...


Doar alte doua imagini cu DJ401A, de data asta spre sud-est, adica spre Sintesti...

Cine o fi Alarko Contracting Group?!?!...


Imi pare rau ca nu am reusit mai mult...
Dar am ajuns in zona pentru o inmormantare, si avut "sarcini"...

Recunosc insa ca mi-a fost dor de o "iesire infanterista pe teren"...  O:-)


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Să vin și eu cu câteva poze de la intersecția lotului Aktor cu DJ401A
Aștept cu interes să se întâlnească grecii cu turcii ( mă rog, posibil ca pe grec să îl cheme Marcu :) )
Era ceva activitate și la nodul cu ND6, deși e duminică. Nu ceva de speriat, dar e legat de turnat pilonii de la supratraversare.













Powered by API/PUM imgur uploader

dragos68

Cititi declaratiile lui Catalin Drula la Digi24 privind problemele cu balastul.
Cam asa...

"Fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă susţine că există monopoluri ce au legătură cu lumea politică și care controlează domeniul materialelor de construcție.

,,În zona de balastiere de exemplu, acele materiale care se folosesc în corpul de umplutură al autostrăzilor, o întreagă reţea clientelară politică în jur care, prin primarii pe care îi are - spre exemplu la autostrada din zona de sud a Bucureştiului sunt primarii PNL în acest caz - întârzie avize, pun diverse piedici, trimit controale şi aşa mai departe, pentru că nu se cumpără de unde trebuie. Am anumite indicii, ştiu că au şi alte organe ale statului aceste informaţii şi le pot valorifica", a declarat fostul ministru.

,,M-a surprins şi am rămas un pic şocat, la un moment dat. Câte discuţii am avut, mai ales cu cei din PNL, care mi-au cerut întrevederi şi voiau să ne vedem şi erau despre oameni. La un punct, nu mi s-a părut un pattern, după care mi-am dat seama că se întâmplă şi foarte puţine discuţii erau despre politici publice, despre proiecte. Întreaga zumzăială politică se învârte în jurul unor oameni: cine e director la un spital care e în subordinea ministerului, cine e la o instituie de-asta unde procurorii DNA, din ce am citit şi eu în presă, au descoperit că s-au cumpărat cu un an înainte, în 2020, patru vapoare care costau 50 de milioane de lei, sau atât s-a plătit la producător, cu o sută. Deci 50 de milioane se înţelege că este paraîndărătul, peste, o sumă enormă dacă ne gândim la ce se poate face cu ea. (...)

În zona de balastiere de exemplu, acele materiale care se folosesc în corpul de umplutură al autostrăzilor, o întreagă reţea clientelară politică în jur care, prin primarii pe care îi are - spre exemplu la autostrada din zona de sud a Bucureştiului sunt primarii PNL în acest caz – întârzie avize, pun diverse piedici, trimit controale şi aşa mai departe pentru că nu se cumpără de unde trebuie. Am anumite indicii, ştiu că au şi alte organe ale statului aceste informaţii şi le pot valorifica, nu e treaba mea, eu nu sunt poliţist, nu sunt procuror", a afirmat Cătălin Drulă într-o emisiune difuzată duminică de Digi 24.

Acesta a catalogat drept ,,secretul lui Polichinelle faptul că în zona de autostrăzi şi de materiale de construcţii există monopoluri conectate la partid".

Cătălin Drulă mai spune că şeful Inspectoratului de Stat pentru Controlul in Transportul Rutier (ISCTR), pe care l-a găsit în funcţie, a fost schimbat zilele trecute, deşi ,,a făcut controale pe bune ale greutăţii camioanelor".

,,A găsit, din 1000 de camioane cântărite, 600 aveau depăşiri grave. Ce s-a întâmplat este - şi am semnalul ăsta de la cei care folosesc serviciile transportatorilor, constructori de autostrăzi şamd – s-a normalizat piaţa, adică a trebuit să plăteşti două transporturi în loc de unu, s-a plătit preţul real. Există totdeauna un cost al corupţiei. (...) Omul ăsta a fost înlăturat din funcţie. Se ştie că sunt vânate aceste poziţii – şefii acestor instituţii, că vorbim de ISCTR, la nivel de judeţ, la nivel de regiune, sunt vânate de politicieni pentru că politicieni au firme de transport şamd", a adăugat Drulă.

Fostul ministru a precizat că în acest an DNA a cerut Ministerului Transporturilor ,,foarte multe documente" care au fost puse la dispoziţie.

Drulă a precizat că este nevoie de implicarea Ministerului Public în astfel de cazuri, însă în opinia sa aceasta nu este suficientă, reprezentantul USR considerând că schimbarea trebuie să vină de la politicieni, de la vârful statului român."

Sursa: https://ziare.com/catalin-drula/stiri-catalin-drula/catalin-drula-furturi-autostrazi-monopoluri-politice-1707832

carutasul

Azi era din nou foreza la DN6, lucra la viitorul pod "secundar" peste șosea.
Văd că au mai armat pilonii din rândul doi dar cofrajele sunt încă la cei din rândul unu. Lucrează încet dar măcar lucrează continuu...

TibiV

Da, incet ca in celebra poveste cu iepurele si broasca testoasa...

Da' de ce mama naibii iepurele nu intra in cursa cu 5 minute mai devreme?!....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdan.stroe

Articol aparut azi: Autostrada de Centură Bucureşti Nord : UMB începe lucrările pentru construirea lotului 4 de abia la sfârşitul anului viitor, deşi contractul este semnat încă din mai 2020. CNAIR explică întârzierea prin ,,studiul pe patru anotimpuri" necesar pentru zona protejată Cernica

https://economedia.ro/autostrada-de-centura-bucuresti-nord-umb-incepe-lucrarile-pentru-construirea-lotului-4-de-abia-la-sfarsitul-anului-viitor-desi-contractul-este-semnat-inca-din-mai-2020-cnair-explica-intarzierea-pr.html

DarkFranck

^ Păi nici n-are rost să se grăbească UMB pe lot 4 de pe A0 Nord, că nu e nicio descărcare pe lotul ăsta și oricum o să fie muzeu mult timp după ce se termină (sfârșit de 2023 sau început de 2024). Lotul ăsta va fi folosit doar când vor fi gata ambele loturi învecinate (A0 Nord 3 și A0 Sud 1). Sunt șanse slabe ca A0 Nord 3 să fie terminat până în 2024.
Fluctuat Nec Mergitur

carutasul

^^ să fie al naibi de iepure, că pe aici văd doar vulpi și arici care nu sunt de folos la fabula asta :)  Acum ora de "întunericire" s-a mutat înainte de ora la care închid eu prăvălia, deci nu am mai fost în plimbare cu bicicleta, dar oricum lucrurile nu s-au schimbat radical. Vezi oameni în teren mai mereu, inclusiv duminică am văzut mișcare, dar de cele mai multe ori numărul lor e mai mic decât al celor care construiesc case prin apropiere.  Având în vedere că nu au prea multe structuri probabil că le sunt de ajuns. De asemenea noaptea când e liniște se mai aud bip-urile de la dat cu spatele, e clar că aduc balast, dar îmi aduc aminte când blocau o bandă din DN5 sau DN6 cu șirul de camioane, nu e nici pe departe ca atunci... până când n-o să văd iar DN-ul blocat o să fie greu să redevin optimist :)  Azi am văzut că au început să sape chiar în marginea DN6, sensul spre București, probabil pentru pilele de lângă drum.

dr4qul4

si pe lotul 2 ce mai gasesc? Ca si acolo trebuie sa traga de timp.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


dan tm

Pe forumul biciclistilor am gasit niste poze cu autostrada A0, pun un link poate intereseaza pe cineva.

Nu stiu daca pozele au fost puse si pe aici, nu am urmarit  subiectul.

https://www.ciclism.ro/forums/topic/22914-bucuresti-berceni-dobreni-falastoaca-gradistea-1-decembrie-jilava-bucuresti/?tab=comments#comment-769652

vm75

#3928
Am facut azi intre 9 si 12 o excursie pe lotul 2 intre DN 5 si DN 6 si pe lotul 3 complet.
Pun si cateva poze, dar mai intai cateva impresii:
Lotul 2 pare parasit, erau foarte putine utilaje la intersectia cu DC 19, DC 20 si DN 6. S-au adunat munti / dealuri / movile de balast in vreo 3 locuri, dar mi se pare ca arata ca lotul Aktor de pe A10 cand nu aveau bani de motorina. In fata aerodromului Clinceni (la DC 126, inainte de intrarea unitatii militare) exista un munte de balast, unde erau cel putin 10 camioane de PH, DB, IF la coada la descarcat. Doar ca acolo e deja lotul 3 si mi s-a parut ca erau mai degraba pentru pista aerodromului. Insa cred ca astea sunt transporturile mari de balast pe care le-au vazut colegii prin zona

Incep la intersectia cu DC 19



Aici era cel mai mare munte de balast, dar nu era niciun utilaj in zona
Urmatoarele poze sunt de la intersectia cu DC 20, unde am vazut primele utilaje



De aici in zare inspre DN6 se mai vede un munte de balast

Si un utilaj stingher in zona nodului cu DN 6

Si poza cu muntele de la aerodrom

vm75

Acum lotul 3. Au ajuns cu decopertarea pana la DC 125 Clinceni-Ordoreanu. Erau multe utilaje de la Euroconstruct intre Clinceni si Ciorogarla, au avansat destul de bine fata de ultima filmare din drona. Ma apucase optimismul, pana am trecut de padurea Ciorogarla si nu am mai vazut niciun utilaj. Toate utilajele de la Marcu erau parcate ordonat in baza Aktor. Au decopertat complet pana la Bacu, ar mai fi de defrisat doar liziera de salcami de la DJ601A

Prima poza e de la DJ125 Clinceni. Pana aici au ajuns cu decopertarile

Poze facute inspre vest, unde e prevazut un spatiu de servicii in care e organizarea de santier a Euroconstruct





Poze din zona Domnesti si apoi Darvari






Poza din zona padurii defrisate

Pana aici a fost activitate, de aici pana la Bacu urmeaza natura moarta






Asta a fost tot. Nu am vazut nicio foreza azi pe lotul 3, doar la nodul cu A1 erau depozitate niste armaturi pentru pilotii forati. Nu a fost inca atacata zona cu trecerea peste CF 900