Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Dangento

#3885
Mitsu are dreptate. Doar ca nu este doar atat. Din pacate cei care decid ce si cum, aia de sunt platiti bine sa conduca tara, nu gandesc in perspectiva. Ei sunt interesati doar de prezent, unde traiesc si prospera, ocupand functii importante. Ma refer la toti.
Punctual, acum pe A0 nu ai nevoie de 4 benzi pe sens, asa este, dar pentru viitor vei avea nevoie. Daca nu de benzi in plus, sigur de spatiu pentru bariere forestiere, din banii aia multi care se aude ca vor veni de la UE, strazi de legatura, noduri rutiere noi, etc. Exproprielile sunt facute la limita autstrazii.
Va dau exemplu podul de la Splaiul Independentei cu Virtutii. Pasajul Ciurel. Mare proiect mare...S-au alocat banii, s-a inceput teaba, s-a dat spaga, dar nu s-a gandit nimeni la urmatorul pas. Pe unde ajungem la centura? Nu s-au facut exproprieri la inceput si acum .....asta este. Nu-l mai face. Ramane un pod farte scump care face  o legatura care era dinainte dar la nivelul solului. J de milioane de euro irositi.
Revenind la A0, vor exista multe procese pentru drumurile tehnologice, panouri fonoabsorbante, loturi intravilane blocate , fara acces, etc. Daca sunteti atenti la proiectele podurilor, podetelor, chiar si pe autostrada, veti ovserva ca exproprierile sunt facute la  mimimetru, exact cat masoara autostrada. Vreau sa vad si eu cum poti sa construiesti un pod, de sub pod, cand stanga/dreapta sunt terenuri private im intravilan.
Proiectul este vechi, nu s-a obosit nimeni sa il actualizeze. La Clinceni, pe lotul 3, se face pod pe A0 peste DC 125 pentru ca supratraverseaza viaductul Arges. Mare eroare de proiectare. Acel viaduct de aductiune de apa din raul Arges este dezafectat de multi ani. De la centru nu s-a obosit nimeni sa vina in treren sa vorbeasca cu autoritatile locale si sa optimizeze proiectul. Primarul din Clinceni chiar a luat la primarie suprafata de teren de deasupra canalului, a impartit-o in loturi de 400 mp si a impartit loturile la " Familiile tinerilor casatoriti" din localitate. Asta s-a intamplat anul trecut, cand proiectul tehnic pentru lotul 3 sud nu era definitivat. Deci....se ocupa cineva de acest proiect ? Nu, ategoric nu. L-au preluat asa cum era facut in 2007, cand erau cu totul alte date, au facut licitaiile, au luat %^^$#%$ si astazi se lucreaza pe acel plan. Asa cum se lucreaza.  Va imaginati ca se vor respecta termenele?  :lol: :lol: :lol: :lol: Nu aveti destule exemple, adica toate proiectele de dupa 89??
In viitorii ani va fi exact in situatia de la Podul Ciurel. Vor trebuii sa daramate blocuri, case, hale, sere, etc, for fi epropriate terenuri mult mai scumpe, ca sa faca ce trebuie facut.
Concluzia mea este ca nu am invatat nimic din momentul in care s-au retrocedat terenurile pe vreme lui mos Iliescu, desi chiar si atunci erau facute planurile pentru "marile realizari" la care se lucreaza acum.

EugenRo

^Si eu am ridicat aceeasi intrebare mai demult si, sa zicem ca, pentru urmatorii 20-30 de ani raspunsul este satisfacator..

Dar dupa aceea? Singura mea nemultumire este ca nu s-a prevazut loc (in zona mediana) pentru o exensie viitoare, fie ea si peste 20-30 de ani.
Ar fi insemnat un culoar de expropriere mai lat si pasaje mai lungi, costuri mai mari (desi contam pe UE), dar dormeam linistiti pentru alti 100 de ani.

Forumul acesta are deja 10 de ani, deci jumatate din 20 a trecut deja..  ;)

naivu

QuotePlus ca nu am inteles de ce atat de putine noduri rutiere pe A0
Se investeste masiv in DNCB care se afla la doi pasi de A0 si probabil nu prea are sens sa faca intersectie si cu DNCB si cu A0 pt fiecare drum radial, au facut noduri pe A0 la 10-15km cu radialele pe care le-au considerat mai importante, iar drumurile fara nod pe A0 pot fi accesate de pe DNCB.

kola

Salutare colegi,
cateva poze de azi de pe lotul celor de la Aktor

Intersectie cu A1. Deja se vad de pe A1 benzile decopertate ce vor face legatura intre cele doua autostrazi. Erau niste coloane de armatura.



Zona dintre A1 si Dj 602



Zona dintre A1 si paraul Ciorogarla.


Organizarea de santier care era plina



Au atacat si zona dintre Dj 601 spre Darvari



Am zis ca o sa merg cu bicicleta pe lotul lor. Nu am avut timp dar cum voi avea o fereastra o voi face.
Ca si impresie generala: Se lucreaza si pare(din masina) a fi sustinut lucrul lor. In momentul in care ma voi plimba de la cap la coada pe lotul lor o sa pot sa va spun exact.

mirceaeliade

"vai ce ne facem daca vom avea nevoie de 4 benzi in loc de 2".  daca acum 10 ani ar fi zis cineva asta poate as fi fost de acord, dar in prezent, ORICE avans spre a avea autostrazi, chiar is ele stramte si neindestulatoare vor fi INFINIT mai bune decat tergiversari sa mai aducem scuze sa mai intarziem o singura saptaman.  dovada ca daca aveam o saptamana in plus la guvernul trecut poate aveam inca 1-2 contracte semnate. asa se fac deja 2 luni si parca suntem in vacanta.

alext

Quote from: mitsu
Plus ca nu am inteles de ce atat de putine noduri rutiere pe A0

Daca ai avea noduri rutiere la fiecare drum, vei ajunge sa ai tot traficul local pe autostrada.
In momentul in care ai mult trafic local care intra si (mai ales) iese (de) pe autostrada, va aparea pericolul sa blochezi iesirea de pe autostrada si sa faci o frumoasa coada pe una din benzi.
Deci, in loc sa ai un flux cat mai mare de masini, vei ajunge sa ai o parcare pe autostrada.

Presupun ca au ales sa faca noduri pe fluxurile principale de trafic (in special fluxul de camioane):
- nod pentru fluxul spre/dinspre Bulgaria, Grecia si mai ales Turcia;
- nod pentru fluxul spre/dinspre portul Constanta;
- nod pentru fiecare autostrada (A1, A3, A2 - deja mentionat);
- alte noduri unde sansele ca masinile de pe acea zona sa aibe alte destinatii decat B sunt foarte mari.

Scopul lui A0 este sa ofere un drum rapid pentru cei care nu au treaba in B.

PS: pentru partea de Sud a CB sunt 4 proiecte (Domnesti, Berceni, Cernica, Popesti-Leordeni) prin care se vor denivela intersectiile respective. Teoretic, viteza de deplasare pe CB va creste simtitor pe acest sector de drum, chiar daca are doar o banda pe sens.

alin2pas

Dacă pe viitor se vor realiza două benzi pe sens și pe CB sud ar fi perfect, oricum și până acum se bloca traficul la intersecții, în rest se mergea încet, dar fluent.

rt25

pe DNCB pe sud, practic singura zona neprevazuta cu un proiect in lucru este intersectia Splaiul Unirii cu DNCB si iesirea pe A2. E oribila intersectia respectiva.
In rest, toate intersectiile sensibile sunt in lucru.

Eu cred ca DNCB-ul va deveni bulevard urban in cativa ani, in care se va circula decent avand intersectii denivelate, dar nu cu viteza de DN.

Asa ca se va face imparteala logica: trafic local pe DNCB cu un "bulevard" pe care se circula mai alert decat in oras si o autostrada de tranzit pentru marfuri  (A0).

Probail se va indeplini si scopul lui ND in 20 de ani. Linia de tren pe post de "tramvai" in interiorul orasului, daca DNCB nu mai este o bariera ci un bulevard in oras.

florin74

^^^^^ Se vede si in facturi: 13.1 mil lei, prima factura de lucrari la Aktor.

mirceaeliade

in SUA in zona oraselor, exista drumuri paralele de colectare a traficului local care descarca la fiecare 2km traficul in autostrada.  cred ca DNCB ar putea sa aiba rolul de drum paralel care sa preia traficului local, ca nu trebuie chiar fiecare sa aiba intrare personala la autostrada.

elphax

cand va fi DNCB la 2 benzi cu pasaje peste tot, vor baga taxa pe A0 si o sa devina brusc traficul mai lejer :)

danutzu_1069


bogdan.stroe

Sunt planuri pentru mai multe strapungeri din Bucuresti catre A0, zilele astea se va vota o asociere intre Municipiul Bucuresti, Judetul Ilfov si Ministerul Transporturilor in acest scop.
Vedeti aici proiectele propuse:
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/20211029/36.pdf


carutasul

un pod peste Ciorogârla și altul peste Sabar, plus nodul cu A1. În rest teren plat. Dacă s-ar forța un pic pe la finalul anului viitor am avea emoții cu deschiderea :) Dar probabil n-o să se întâmple...