Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

carutasul

păi eu mă gândesc că tocmai de aia nu s-au mai apucat și o să înceapă în primăvară. Sper că nu o să fie iar mlaștină că se apucă în mai, iar dacă e ca anul ăsta în iunie iar e sub apă :)

danutzu_1069

@hefaistos , crezi ca nu stiu turcii ce e aia zapada? Te inseli.. Au zone, in muntii Taurus unde se inchide circulația din cauza zăpezii masive... (doar ca exemplu...)
Au zapada si in podisul Anatolian...

hefaistos

Ideea e ca acesti constructori turci nu par sa inteleaga cum e cu iarna si zapada, cu umiditatea abundenta in terasamentele neprotejate. Dar poate exagerez eu.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Hai mai, evident ca inteleg. Grecii nu înțelegeau ca pot arunca balastul stabilizat neprotejat peste iarnă? Asta i-a împiedicat să își bate joc? Una e sa stii, alta e sa actionezi in consecinta...

CătălinL

Pana la acest moment Alarko a facturat in 2021 350 mil lei, insa pe ce lucrari, nu stiu. Realitatea din teren pare sa nu se coreleze cu graficul platilor.
Poate e o parere de nespecialist, dar imi vine greu sa cred ca lucarile in stadiul actual valoreaza 350 mil lei.

pasa_andrei

Alarko nu are nici macar 1m de stabilizat, ce sa protejeze?

Ionut

Discuția e teoretică, Andrei. Pe mine mă deranjează că vremea e perfecta, au front de lucru și ei stau la narghilea.

pasa_andrei

Asta clar. Si pe mine ma deranjeaza. Am info ca au plecat si niste subcontractori, dar nu din cauza de plati ci din cauza lipsei balatului.

Partea a-2-a



Enjoy!

mitsu

Sigur s-a mai spus... N-am inteles niciodata de ce A0 va fi cu doar 2 benzi pe sens si chiar ma dezamageste acest lucru. Macar daca banda de urgenta era aproape de latimea unei benzi normale si ar fi putut fi folosita, cand traficul o cere, ca banda de circulatie pentru vehiculele mai lente - am vazut prin alte tari asemenea solutie, cu un fel de semafoare deasupra benzii in cauza puse pe rosu si trecute pe verde cand se aglomera, ptr a putea fi folosita si banda de urgenta.
Bucuresti e singura capitala europeana fara o autostrada de centura, iar cand o va avea va fi singura cu o autostrada cu doar 2 benzi pe sens. Din start, va fi mai mereu aglomerata, sa fim seriosi... Pana si bulgarii ne-au dat lectii la acest capitol.
Plus ca nu am inteles de ce atat de putine noduri rutiere pe A0. Sa nu ai nod la intersectia cu DN3, sa nu ai nod la Berceni, sa nu ai nod cu DJ200B la Tunari - Pipera - Dimieni - Balotesti, dar mai ales sa nu ai nod la aglomerarea aia de localitati dintre DN6 si A1, in frunte cu zona Domnesti, mi se pare aberant. Inteleg ca atunci cand s-au facut studiile de fezabilitate poate ca nu pareau chiar necesare, dar se puteau include niste noduri in plus la scoaterea la licitatie, din moment  ce contractul e proiectare plus executie. E clar ca aceste noduri ar fi extrem de utile.
Dar asa ne place noua, sa nu gandim proiecte viabile pentru urmatorii 50 de ani, ci doar ptr prezent...

miahi

#3879
^ @mitsu vezi discutia de mai jos, iti sugerez sa citesti tot post-ul lui @vancouver ...

Quote from: vancouver on October 13, 2021, 11:54:03 PM
Centura Budapestei nu este un cerc complet. Astfel nu ai de ales si trebuie sa o iei pe partea "care este". (de la primarul care este).

Pe cand la Bucuresti o sa fie un cerc complet. Astfel ai de ales sa ocolesti "pe sus" sau " pe jos". In total 4 benzi. Iar cu sistemele de navigatie o sa alegi partea mai rapida, unde tocmai traficul este mai fluent.

...


pasa_andrei

@misu : Cu A0 full si DNCB la 2 benzi/sens , tranzitul nu o sa mai fie o problema in urmatorii 20-30 de ani. Si nu, nu sunt 4 benzi , o sa avem 8 benzi la dispozitie.

GIV


ghrt

Sunt 8 benzi pentru tranzitul de un semicerc, de exemplu A1-A2 sau A3-DN5. Pentru o distanţă mai mică sunt doar 4, 2 per sens. Cred că DN1(A)-DN5 are doar 4. La fel A3 - A1 sau A2-DN5.
Cont (aproape) inactiv.

pasa_andrei

De ce sa aiba 4? Poti sa o ocolesti si o sa ai tot 8. Nu conteaza , este un cerc. Ah ca o sa ocolesti mai mult asa da, dar vor exista variante.

mitsu

Quote from: pasa_andrei on October 27, 2021, 02:42:36 PM
@misu : Cu A0 full si DNCB la 2 benzi/sens , tranzitul nu o sa mai fie o problema in urmatorii 20-30 de ani. Si nu, nu sunt 4 benzi , o sa avem 8 benzi la dispozitie.

Da, inteleg logica si chiar sper sa fie asa.
Personal, nu sunt convins ca va fi suficient pentru urmatorii 20-30 de ani, mai ales ca cele 4 benzi viitoare ale actualei centuri vor fi tot cu intersectii la nivel. Si pana o sa vedem DNCB la 4 benzi complet... Ar fi trebuit sa fie asa de acum vreo 10 ani, probabil vor mai trece 10. Nu este deloc exclus sa fie gata A0 inaintea DNCB.