Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

bogdan.stroe

Am inteles ca la A0N Lot4 e nevoie de revizuirea autorizatiei de mediu. Din aceasta cauza nu s-a dat ordinul de incepere a lucrarilor. Nu imi e clar daca asta inseamna ca nu se lucreaza nici la proiectare sau acolo se fac progrese.

dr4qul4

ce rost ar avea sa lucreze la proiectare (si sa riste sa o refaca in cazul unei solutii diferite)?
A0NL4 nu are nici un nod. Asadar nu poate fi dat in circulatie inainte sa termine atat Alsim cat si Nurol.
In plus UMB nu are nici un motiv sa se grabeasca aici. Au 3 santiere mari unde au de lucru. Pana nu se apropie de sfarsit la DX12, nu o sa vedem mare agitatie pe aici.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Stai asa si nu misca!
Ce revizuire a  autorizatiei de mediu? de forma sau de fond?
Ca daca e de fond si "fondul problemei" e lacul Cernica e groasa.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

Fix lacul Cernica este "fondul problemei"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

#3844
Pai atunci e nasol, daca vor sa mute traseul nu ar putea sa-l mute decat in subteran. Sa speram ca e ca povestea cu gandaceii. Pana la urma lacul Cernica este artificial, creeat pe cursul raului Dambovita scuze, Colentina. Dar e artificial.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

 e pe cursul raului Colentina! Acelasi pe care e toata salba de lacuri din zona de nord si est.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasa_andrei

Videoclip nou pe A0 Sud - Lotul 1 . La terasamente suntem in acelasi stadiu ca in iulie. Nu au avansat aproape deloc. Gramezile de balast de la DN4 au disparut. Se lucreaza la cateva podete , la nodul A2-A0 si au inceput lucrarile da podul peste Dambovita.



Enjoy!

Mishu23

Din pacate Alsim Alarko lucreaza cam in dorul lelii pe 2 loturi usoare, la structuri nu aveau motiv sa nu lucreze mai cu spor si iata ca si acolo lucreaza cam molcom. Fara presiuni nu prea vad ambele loturi deschise la final de 2023...

survola

Probabil așteaptă să termine toate grinzile, apoi cheamă macaraua să le ridice.

rocklee

Daca Aktor abia a inceput lucrul ....in urma lor cu aproape un an  ???  .....si au castigat lotul cu un an si ceva aproape doi inaintea lor. :(
EI de ce sar grabi  >:(

ddfab

^^ pai pe ce sa le ridice? ca abia au cateva pile facute. si eu zic , ca la structuri se puteau misca mai bine...

carutasul

mă întreb unde duc grinzile pe care le au pe trailer. Că nu știu să fie vreun loc unde să fie gata de ridicat, eventual la DN5?

TibiV

Nu te-ai prins...

Grinzile de pe trailer nu le duc, ci abia le-au adus de la "fabrica", si urmeaza sa le descarce la locul de depozitare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

Am si eu o intrebare mai generala: cum de s-a ajuns sa se faca A0S inaintea la A0N?  Tin minte ca acum 10-20 ani si la DNCB se prioritiza modernizarea pe sud inaintea celei de pe nord, desi mie mi se pare mult mai folositoare centura pe nord.  A fost pur si simplu o intamplare la cum s-au facut SF-urile acum multi ani, sau a fost o motivatie clara sa se dea drumul (la licitatii) pe inelul sudic inaintea celui nordic?

nitescudragos

Pai pe Nord ar fi trebuit sa fie dublata centura la 2 benzi. Pe cand pe Sud nu. Este cat se poate de logic sa inceapa cu sudul...