Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 28 Guests are viewing this topic.

shogom

Mai e o chestie.
UMB, Strabag, Porr nu lucreaza cu acelasi partener serios?
Intelegem ca nu toate lucrurile nu sunt asa cum trebuie sa fie la CNAIR dar ori te adaptezi si incerci sa gasesti solutii ca sa avansezi ori astepti sa se alinieze planetele.
Cu alte cuvinte,  ori ai chef de munca ori nu.

StefanCelMare

#3826
Mergeți cu viteza de 130 pe lotul 1 din A10, făcut de Pizza (când va fi legal adică, limita este încă de 100!  :D).
După asta, vedeți ce optimism aveți cu Pizza.
Constructor care se chinuie ani de zile cu lucrări banale, fără opreliști legale (giratoriile deja menționate, toate conexiunile cu DN in Alba au fost varză la Pizza). Plus spații de servicii... La fel...
Asta denota lipsa de interes față de comunitățile locale... Măcar pe DN-uri la giratorii puteau lucra mai cu viață, că alea au afectat traficul in mod negativ fără motiv ani de zile.
Bonus, vedeți cum se circulă acum la nodul Alba Nord, girația nordica spre Cluj. Se putea optimiza așa de mult, dar credeți că pe Pizza i-a durut undeva? Nope. Este un constructor pe care nu l-aș angaja niciunde, dar din nefericire, la cât este de lucru in România... Va mai prinde contracte... Mai ales că se armează cu avocați să nu îi poți ataca.

dr4qul4

Aceeasi firma a lalait-o si pe A3 la intrarea in Bucuresti pana cand am fost nevoiti sa reziliem partial contractul.
Au avut complici la CNADNR si au speculat anumite modificari cotnractuale.
Nu-i intereseaza sa termine lotul de autostrada, ii intereseaza doar profitul. Vor trage matza de coada mult timp de acum inainte. Poate doar daca s-ar intoarce d-na Ionita sa stea cu ochii pe ei pentru fiecare blocaj pe care il vor provoca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

pasa_andrei

Aseara pe la ora 22 m-am intalnit cu 10 camioane cu balast pe A0 Lot2. Maine/Poimaine ma duc la filmari. Sper sa vad o imbunatatire la terasamente. Revin cu feedback.

adiarc

colac peste pupaza si -au batut joc si de copacii plantați...acum cand erau in vegetatie si nu erau in ghivece speciale ca sa nu simta transplantarea....si toti s-au uscat...o bataie de joc monumentala in spiritul sintezei făcută de Ionut...hotu vrea sa prosteasca idotii si coruptii din cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Duta C

Ce este de facut ca genul asta de companii ca pizza sa nu mai cistige?....ma refer la noi ca societate civila!

alexd4u2

Scurta filmare de la lotul 2, nodul cu DN5, 23.10.2021:

dorum


pasa_andrei

Am fost azi pe lotul 1 si e cam jale. Se lucreaza la nodul A2-A0 si cam atat. 0 balast. Nu vad bine acest lot. Revin cu video saptamana viitoare.

PlayStation

Dar de ce nu au balast?
Ii boicoteaza "partenerul serios" cu aprobarile pentru cel din Arges?

RaduG

Grafice progres A0 actualizate Octombrie 2021. Avans procentual de 2,15% lot 1 și 2,43% lot 2. Dacă se mențin aceste avansuri, în fiecare lună, este posibilă deschiderea în 2023. Altfel, nu prea.

Avans și linii de tendință de la începutul lucrărilor


Linii de tendință cu ultimele avansuri raportate, doar ca să argumentez enunțul de mai sus.



Powered by API/PUM imgur uploader

Duta C

Ramin la parerea ca in ciuda ''calendarului precis al turcilor de executie'' e slaba ,slaba rau de tot activitatea.....o aburesc ca pizzarotti!! ;)
ps.-la structuri macar trebuiau sa zburde .....daca se duceau api cu roabe si lopeti si ridicau pilele alea in ritm mai alert!

alexd4u2

Mobilizare slaba si pe segmentul DC20 (Ilfov) - Nod DN6:

alexandru_m

Da, mandrie mare. Si cand ma gandesc ca de la DN6 incep aktorii si apoi pizzarii... :((

Sper din tot sufletul ca primul tronson finalizat sa nu fie finalizat de UMB.

hefaistos

UMB-ul are sanse mari sa finalizeze primul lot de pe A0: A0N lot 4.
Daca se apuca in primavara, datorita stilului de lucru "noi nu ne lalaim si nu pierdem timpul", vor termina undeva in vara/toamna anului 2023.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.