Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Corect, asteptam cateva straturi de terasament si elevatii.

Ionutcatalin

Partea buna la A0 e ca nici un ministru nu trebuie sa se mute cu cortul, pot sa facă zilnic naveta. Bine ar fi ca instituțiile sa stea cu ochii pe ei sa ajute la rezolvarea problemelor și sa pună presiune sa se muncească.

shogom

Lasa ca au fost sa verifice premiantii.
Te pomenesti ca aici se feresc de vreo zicala, " turcu' si ....

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

madac

 Salut ! O poza de astazi de pe lotul 3. In Bacu , intre A1 si DJ 601A.
Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Azi (ma rog sambata) la 15:30 se lucra la nodul cu DN5. Erau muncitori pe pila dinspre Berceni si ceva activitate la sol pe ambele parti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bekxy

La sol cine activa? Turcii cu mapa?

dr4qul4

Pareau toti muncitori. Lucrau la ceva armaturi pt pile. Dar erau destul de putini (cel mult 10 in total, din care 3 erau sus pe pila)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

madac

 Lotul 3. Vedere spre A1 dinspre Joita.
Powered by API/PUM imgur uploader

madac

S-a lucrat si astazi pana la ora 14.
Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG


kola

Salutare colegi,
2 poze de ieri de pe lotul 3.
Prima este portiunea dintre paraul Ciorogarla si Dj 602

iar a doua este cu organizarea de santier. Care are mai multe utilaje ca niciodata.

rota

hmm avem parte de o deschidere partiala?

"𝗜𝗻 𝗱𝗲𝗰𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟮 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗰𝗶𝗿𝗰𝘂𝗹𝗮 𝗽𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶, 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗗𝗡𝟱 𝘀𝗶 𝗗𝗡𝟲". Sursa

TibiV

Nu este fix despre A0, dar are multa legatura (multe legaturi) cu A0.

Quote from: burli on October 01, 2021, 05:16:07 AM
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/20210930/19.pdf?fbclid=IwAR1IdoCtCeSOnhF2LzgH0jW2gEyC3e1uzv-1B0jKC7KhU6zB32JFlULIMj8

Este vorba despre orbitalul Bucuresti - adica noile legaturi cu A0.
O sa fac eu ceea ce nu a facut burli:
Quote
CONSILIUL GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCURESTI HOTARASTE:

Art. 1 Se aproba Protocolul de colaborare institutionala dintre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI), Judetul Ilfov-Consiliul Judetean si Municipiul Bucuresti in vederea realizarii si implementarii - Drumurilor radiale care ajuta la cresterea atractivitatii investitiei autostrazii AO - Inel Bucuresti, conform anexei care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2 Se imputemiceste Primarul General al Municipiului Bucuresti sa semneze pentru si in numele Municipiului Bucuresti Protocolul prevazut la art. 1.
Art. 3 Se aproba actualizarea si completarea Planului de Mobilitate Urbana Durabila 2016-2030 Regiunea Bucuresti-llfov pentru realizarea si implementarea Proiectui integral Orbital Bucuresti si Drumurile radiale conexe, cu respectarea tuturor procedurilor legale de avizare.
....
...
Anexa I
Drumuri Radiale - Orbital Bucuresti
1. Obiectivele proiectului
Obiectivul principal al proiectului il reprezinta implementarea unor masuri si proiecte pentru cresterea atractivitatii investitiei autostrazii AO - Inel Bucurestl pentru Regiunea de Dezvoltare Bucuresti - llfov, prin atragerea transportului de marfuri si pasageri, prin generarea unui trafic eficient si rentabll.
Un al doilea obiectivtl reprezinta conexiunea cat mai facila a autostrazii AO - Inel Bucuresti cu municipiul Bucuresti si cu aria metropolitana prin drumuri de legatura la aceasta (noi drumuri radiate). Astfel, se asigura accesibilitatea prin optiuni de transport care permit noi
destinatit si acces catre servicii esentiale.
Al III-lea obiectiv al proiectului este reprezentat de cresterea conectivitatii la AO prin drumurile de legatura (drumuri radiale) care determina dezvoltarea economica si cresterea randamentului zonelor logtstice, industriale si rezidentiale din Regiunea Bucuresti - llfov.
Al IV-lea obiectiv al proiectului este legat de realizarea unei conectivitati directe, integrate intre marile bulevarde radiate ale municipiului Bucuresti si a DNCB - cu Autostrada AO - Inel Bucuresti prin drumuri radiate, avand ca prindpala consednta optimizarea si decongestiona
traficul rutier pe strazile si bulevardele din zonele de interferenta dintre zona urbana si cea metropolitana.
2. Drumurile radiale
Drumurile radiale, care ajuta la cresterea atractivitatii investitiei autostrazii AO - Inel Bucuresti prin conectarea acesteia la municipiul Bucuresti si la aria metropolitana, sunt in numar de 10 si insumeaza o lungime totala estimata de 96. 11 km. Drumurile radiale
inglobate intr-un singur proiect denumit Orbital Bucuresti au fost trasate respectand obiectivele proiectului, astfel incat, acestea leaga marile bulevarde radiale ale municipiului Bucuresti si a DNCB cu AO, dar si conexiuni Tintre localitati din aria metropolitana la AO, intersectand un numar total de 30 UAT-uri. Astfel, s-au propus noduri si descarcari rutiere in numar de 30 pentru conectarea acestor drumuri radiate (fig. 1).
Structura drumurilor radiale va fi la profil 2+2. De asemenea, pe langa aceste 10 drumuri radiate se propun si doua noduri rutiere ce fac parte din proiectul Orbital Bucuresti.
Pe de alta parte, configuratia drumurilor radiale propuse cuprinde si benzi dedicate transportului public de pasageri sau spatiu dedicat implementarii unor solutii de transport pasageri de mare capacitate si phetenoase cu mediul (de tipul tramvaielor articulate).
Studiile de fezabilitate vor cuprinde si informatii, legate de amplasarea si operationalizarea statiilor de reincarcare cu combustibili alternativi, in cpnformitate cu politica actuala a Comisiei Europene.
Costul estimat al proiectelor este de 590.35 mil. euro fara TVA si 703. 12 mil. euro cu TVA. De asemenea, costul pe km este de aproximativ 7. 32 mil. euro cu TVA (tabelul nr. 1).
De asemenea, sursa de finantare a proiectului Orbital Bucuresti va fi din POIM, POT si Buget de Stat

Descrierea proiectelor propuse
DR1 - Vest Expres, are o lungime de 8. 98 km si realizeaza legatura Tntre Autostrada AO - DNCB - Bulevardul Timisoara; avand un cost estimat de 75. 11 mil. euro cu TVA.
DR2 - Autostrada A1, are o lungime de 12. 02 km si scopul proiectului este de extindere la trei benzi pe sens intre km 10 si km 23 a Autostrazii A1. Costul estimat este de 42. 90 mil. euro cu TVA.
DR3 - Giulesti Expres, drum radial care are o lungime de 10. 37 km, conecteaza Sabareni la Autostrada AO, se prelungeste pana la DNCB apoi realizeaza legatura cu Calea Giulesti. Costul estimat este de 72. 62 mil. euro cu TVA.
DR4 - Nord Expres, cu o lungime de 12. 59 km realizeaza conexiunea localitatii Corbeanca la Autostrada AO apoi se prelungeste spre DNCBsi Bulevardul Poligrafiei. Costul total estimat este de 102. 39 mil. euro cu TVA.
DR5 - Pipera Expres, are o lungime de 10. 53 km si realizeaza legatura intre Autostrada AO si localitatile Otopeni - Tunari - DNCB - Pipera - Baneasa Nord. Costul total estimat este de 85.97 mil. euro cu TVA.
DR6 - Afumati Expres, drumul radial ce realizeaza conexiunea Autostrazii AO cu DN2, devenind o varianta de ocolire a localitatii Afumati. Are o lungime de 4. 39 km si un cost total de 34. 14 mil. euro cu TVA.
DR7 - Est Expres are o lungime totala de 6. 10 km si conecteaza Moara Domneasca la Autostrada AO si realizeaza legatura municipiului Bucuresti la AO prin Dobroiesti - Pantelimon - DNCB - AO. Costul estimat este de 58. 34 mil. euro cu TVA.
DR8 -Splai Expres cu o lungime de 5.49 km conecteaza Autostrada AO cu municipiul Bucuresti prin legatura la DNCB si Splaiul Unirii, dar si conexiunea cu zona metropolitana prin nodul Cernica. Costul total estimat este de 36. 51 mil. euro cu TVA.
DR9 - Sud Expres, are o lungime de 13.86 km si realizeaza conexiunea Vidra - Autostrada AO - DNCB - Bulevardul Metalurgiei / Gara Progresu. Costul estimat este de 96.44 mil. euro cu TVA.
DR10 - Masurele Expres, realizeaza legatura Autostrazii AO la DNCB - Parc Industrial Magurele - Prelungirea Ferentah. Are o lungime de 9. 62 km si un cost total estimat de 76. 65 mil. euro cu TVA.

De asemenea, in proiectul Orbital Bucuresti, sunt propuse doua noduri rutiere principale, care au rolul de a conecta refeaua rutiera existenta la Autostrada AO:
Nodul rutier 1 realizeaza conectarea drumul judetean DJ 200 la Autostrada AO pe teritoriul localitatii Stefanestii de Jos; are un cost total estimat de 7. 14 mil. euro cu TVA.
Nodul rutier 2 propus pentru realizarea legaturii intre drumul national DN3 la Autostrada AO (Pantelimon); cost total estimat 14. 90 mil. euro cu TVA.

Lungimile si costurile prezentate mai sus, reprezinta estimari rezultate in urma analizelor de favorabilitate dezvoltate pentru fiecare dintre proiecte si realizate de catre expertii Ministerului Transportdnlor si Infrastructurii (Directia Generala Strategic) respectiv ai Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Zona Metropolitana Bucuresti (ADIZMB).
Aliniamentele propuse prin studiile de favorabilitate (si implicit lungimile si costurile) pot fi modificate justificat la nivelul realizarii studnlor de fezabilitate.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Eu acum o lună am propus unirea lui DR6 (Afumați Expres) cu DR7 (Est Expres) pentru a rezolva problema traficului de pe DN2 de la intrarea din București, pentru a scoate acest drum parțial din centrul localităților și pentru a crește siguranța rutieră (în condițiile în care nu este planificat niciun DX București - Urziceni). Dar ne-am uitat cu ochii închiși și am mers mai departe...  :(
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.