Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Video de la Nodul DN5. Practic putem spune cea mai intensa activitate de pe A0 in acest moment. Aici probabil ca vedem si primele grinzi in toamna asta.



Enjoy!

codreanua

Stie cineva daca la intersectia A0 cu Soseaua Curtea Domneasca ce face legatura intre Domnesti si Teghes  va fi un pod, sau de unde as putea afla aceasta informatie? Am intrebat la primaria Domnesti dar nu stiu.

pbh

Nu stiu cum reusiti sa faceti filmarile (pentru care va multumim inca o data) intotdeauna cand nu este nimeni pe santier... O:-)
Sau altfel spus, inteleg ca se poate respecta termenul contractual fara amisca mai nimic :)

TibiV

Ai citit/vazut "Batalia Angliei"?

Cred ca asa este si aici.
Cum apare o drona, cum se ascund toti in buncare subterane, sa nu afle inamicul secretele bine pazite...
  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MCI

#3634
Avand in vedere ca nu e suficient balast, chiar nu se poate lucra la structuri? Am crezut ca nu e nimeni la nodul cu Dn6 ca sunt la alte noduri, dar se pare ca e lipsa de interes din ambele tabere.  >:( ???

ovicor

#3635
@Codreanua, Da, drumul respectiv va supratraversa A0. Vezi "Harta proiectelor de infrastructura" a API.

sparlici

Nu inteleg de ce atat autoritatile competente cat si o parte semnifcativă a membrilor acestui forum se încăpățânează să laude mobilizarea constructorului turc. Locuiesc in zona șantierului lotului 2 și observ zilnic prezența, sau mai bine zis absența, muncitorilor și utilajelor din șantier. Iar filmările din dronă nu fac decât să imi dea dreptate. Atât la intersecția cu drumurile județene din Vidra și Berceni cât și la nodul cu DN5, nu am observat niciodată o mobilizare consistentă. Un cunoscut care este angajat al firmei subcontractoare care a realizat platformele pentru forarea piloților de la structuri mi-a spus că turcii plătesc facturile cu întârzieri mari și au început să fie ocoliți. Cel puțin pe durata ultimelor luni mișcarea în zonele observate de mine e foarte anemică. Dacă balastul reprezintă, poate, o problemă reală și scuzabilă, mobilizarea de la structuri rivalizează cu a făcut Pizzarotti la ST1. Singurul lucru pe care îl găsesc lăudabil este atenția acordată curățeniei și respectării normelor de siguranță din șantier. S-au lăudat că aduc muncitori calificați din Turcia cu zecile și sutele dar a trecut anul și....nimic.

carutasul

"mobilizare" nu a fost decât pe la început, când stăteau camioanele la coadă.
Dar, deși nu sunt mobilizați grozav, ei își rezolvă încetișor structurile ( nici nu au lucrări majore gen podul de peste Olt) și cred că sunt în grafic ( în graficul lor) cu structurile. Că dacă le-ar termina pe toate în două luni, tot n-ar folosi la nimic. Ei trebuie să fie gata cu podurile când au terasamentul gata.  Problema e că neavând balast nu au ce mobilizare să aibă, iar când în sfârșit o să aibă balast o să aibă nevoie de camioane ca la UMB ca să se încadreze în termen... Sau o să o dea pe amânări, ca alții. 
Azi au decopertat partea lor către lotul Aktor, turnau ceva la pilele de la DN6, care sunt probabil cele mai rămase în urmă din tot lotul... tot așa, lejer. Dar tot le termină până la primăvară în ritmul ăsta.

alecu26

@sparlici: citeste ce am scris eu mai in spate. Cand ai vreo 20 de ani de santier si vreo 15 de forum, stii la ce sa te uiti. Eu vad ca se lucreaza dupa un plan, se respecta planul ala, nu vad blocaje, nu vad calul pus inaintea carutei doar pentru niste procente in plus la progres. Sincer, la turci e unul din cele mai bine organizate santiere din Romania din ultimii ani. (comparabil cu UMB, dar la UMB e de multe ori foarte confuz totul, ca au stilul lor propriu de lucra in salturi ca o broasca.

Datorita organizarii foarte bune la turci se poate intuii si care vor fi urmatorii pasi si cand:

Poduri: in 2 saptamani vor finaliza riglele la primul pod. In 4 saptamani incep instalarea de aparate de reazem. In 6 saptamani incep instalarea grinzilor.

Terasamente: in 2 saptamani (functie de vreme) vor finaliza umpluturile cu ballast, in zona de capat a podului, acolo unde deja podetele nu se mai vad ca au trecut cu umplutura peste ele, in 4 saptamani (functie de vreme) vor avea zone extinse cu ballast stabilizat, in 6 saptamani (functie de vreme) vor incepe sa puna asphalt. (stiu ca am zis altceva in postarea de mai sus, dar acum m-am mai uitat odata la film, si cred ca planul lor nu e sa aiba un progres uniform pe tot lotul, ci neaparat inainte de iarna sa protejeze cat mai mult cu asflat terasamentul deja finalizat.

Sunt undeva la 35% progres, asa ca nu au de ce sa nu poata finaliza la anul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Bachus01

In legatura cu structurile @alecu26 are perfecta dreptata .
Pe lotul 2 , podetele sunt in mare parte finalizate . Fata de alti constructori , podetele nu sunt din prefabricate . Sunt armate , cofrate si turnate . Adica toate necesita fierari/betonisti , iar pe ele sau axat prima oara . Cel mai probabil in perioada urmatoare vor avansa mai puternic la structuri.
Sunt la primul contract in Romania . Chiar daca nu au o mobilizare exemplara , parca e mai gustos kebab ul fata de pizza , macaroane sau ciorba a la grec.


dr4qul4

relocarea LEA de pe pagina precedenta il include si pe Selim?  Turcii chiar lucreaza dupa un plan, din moment ce se ocupa de relocarea utilitatilor.
Oare Aktor a obtinut vreo autorizatie de relocare LEA pana acum? Sau le amana pt 2023?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexmocian

Dupa parerea mea toate parcarile de scurta durata trebuiau eliminate de pe A0, bani aruncati aiurea. Din ce am vazut in lume, pe nici un inel de centura nu sunt parcari de scurta durata, acestea sunt pe autostrazi interzonale. Traficul pe A0 va fi de genul, tranzit pentru cei ce calatoresc la distante mari cam 25-30% si 70% doar Bucuresteni sau din zona motropolitana. Mai mult, eu as fi facut zone de iesire laterala cu benzinarie si mancare, truck parkinguri mari cu restaurante si hotel inclusiv (unul pe Nord si unul pe Sud) este mult mai business orientated decat parcarile actuale fara nici un venit pentru MT. Tare fara cap se lucreaza in tarisoara noastra.

shogom

Revenim la ceea ce am spus si n alta postare.
Daca turcii, la ritmul la care lucreaza, sunt in grafic, inseamna ca graficul are axa timpului prea lunga. Deci iar partenerul serios..
E ca la Mogosoaia, si Strabag putea s o lalaie pana la anul, dar cutter a stiut sa vorbeasca in germana.
Sa vedem daca actualii stiu si altceva in afara de ibric, ciubuc etc.

dr4qul4

iti garantez ca parcarile de pe A0 vor fi pline de tiruri.
In Bucuresti nu poti intra decat noaptea, si atunci cu o taxa platita. Asa ca multi se opresc pe unde gasesc doar ca sa mai treaca timpul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

parcarile de scurta durata sunt chair ok pe termen scurt.  de exemplu cand treci pe VO Bv vezi multi soferi care dupa drumuri cu batai de cap stau si se relaxeaza putin in parcari pt ca pana acolo nu au avut unde.  pana va fi Ro plina de autostrazi, pe unde se construiesc "primele" autostrazi din zona e ok sa ai parcari