Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

voicul

"Iti zic yo ce au facut: dintr-un pod peste Dambovita au facut un pod peste Dambovita! Si pentru asta au primit bani ???!!!"

Din pacate putin inteleg si apreciaza mici corectii din astea, care de fapt au un impact mare si pentru care s-a lucrat in draci.

miahi

Quote from: danpandrea on June 16, 2020, 01:59:08 PM
Zic că aveau loc de o trompetă dublă. Așa evitau și decimarea Pădurii Petrești. Un giratoriu pe DN1, deasupra A0, poate deveni problematic, având în vedere volumul de trafic. Înțeleg de ce au venit cu propunerea pe care o vedem pe harta API - e nevoie de benzi de accelerare și decelerare. Dar puteau s-o facă mult, mult mai bine.


Pentru cine nu a urmarit discutiile, daca nu ma insel, @danpandrea merita o mentiune, cred ca a fost primul cu propunerea de trompeta dubla.   

dr4qul4

Ambele sunt reusite pentru care merita felicitarile noastre.
Padurea Petresti are insa multe avantaje. Salvam si padurea si nici nu ne mai plimbam aiurea pe bretele interminabile.

Podul peste Dambovita nu prea e de postare pe fb pentru ca sigur se gasesc unii sa comenteze ca va trebui daramat ca sa ne dam cu gondola pe langa statia de epurare.
Felicitari Horatiu. Daca mai stateati 3 ani acolo, presimt ca se rezolva si cu Boita...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danpandrea

Mă șochează cât de aproape am fost  :lol:


vancouver

Se poate spune ca ti-a fost preluata ideea. Atat la capitolul ca "nu se poate modifica nimic" sau "nu cred ca cineva mai face ceva in tara asta" sau "degeaba scrii pe forum".

Eu cred ca un alt punct in care s-au preluat idei de pe forum a fost modul de continuare al A4 spre sud si suprapunerea nodului A4/A4sud/DN39 Cumpana. De asemenea la Drajna varianta finala corespunde 90% cu propunerea mea de acum 5 ani (ce-i drept, e cam singura solutie de bun simt acolo). Nu mai vorbim de Holdea, care este clar o realizare a acestui forum.

Deci oameni buni, daca aveti idei bune, CERETI sa se modifice si exista o sansa sa se poata modifica. Chiar si in ceasul al 12-lea.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TVlad

Extraordinara vestea cu padurea Petresti! Nici o clipa nu m-am gindit ca se mai poate indrepta ceva dar iata ca s-a putut. Multumiri si felicitari lui Horatiu si celorlalti implicati!

RaduG

Bravo Horațiu, Cutter și tuturor pentru propuneri. Great job, care arată că dacă se vrea găsirea unei soluții în care să faci infrastructură protejând natura, se poate.

Pe același principiu, de găsire a unei soluții optime, sper să se ia în calcul și varianta mea de propunere pentru viitorul nod A0-DN3, singura intersecție cu un drum național de pe A0 la care nu era prevăzut un nod rutier, deși spațiu fizic există. Și care nod este acum inclus în proiectul cu 13 (parcă) noduri rutiere noi pe autostrăzi.


Quote from: RaduG on February 21, 2021, 11:25:55 AM
Un eventual nod - în verde pe desenul meu, nu s-ar suprapune cu site-urile natura 2000:




Edit: realizez că acum lucrurile au intrat pe A0 nord în linie dreaptă și probabil nu se mai poate schimba nimic, dar este o idee de luat în calcul, DN3-ul deservește o zonă industrială aglomerată cu potențial de creștere dacă ar exista, într-un viitor oarecare, un nod rutier acolo. Măcar s-ar putea rezerva în PUG-uri niște coridoare în care să nu se mai dea autorizații de construire, pentru a permite ulterior edificarea unui eventual nod A0-DN3.

RazesIesean

Sunt fericit ca se pot propune si implementa solutii pentru protejarea naturii cand se construieste si infrastructura.
Totusi in interiorul nodurilor nu se pot planta copaci?
De exemplu in Germania in marea majoritate a nodurilor sunt palcuri de copaci. Ar reduce poluarea din acea zona plus stabilizarea terenului etc.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

AlexxC



@horatiu.cosma (sau altcineva care detine informatia) se poate va rog sa impartasiti detalierea zonei evidentiate in poza de mai sus?
Datorita faptului ca pe acea portiune scurta se vor face foarte multe schimbari de directie (pe o distanta mult prea scurta- parerea mea!) cred ca este important dpdv al sigurantei sa stim ce masuri s-au luat : Lungime benzi de intercalare,semnalizare,limite de viteza, latime benzi etc.
Multumesc!

bgd77

Si ar fi bine sa existe separare fizica intre sensuri, mai ales in acea zona.

Anyway, multumim mult Horatiu si Catalin pentru activitatea de la minister, eu sper sa va mai vedem pe-acolo.

Tudor99

#3610
A0 Sud Lot 2 -09.2021




DASH CAMERA RO

alecu26

Imi place mult de tot cum lucreaza turcii. Nu e evident acelasi heirup de la UMB, dar pare totul calculate si planificat.
1. Executia podetelor pare complete, si asteapta terasamentele. Asta ii va ajuta foarte mult la progress, lucrand in continuu, si fara intreruperi la terasamente.
2. Executia podurilor pare corelata cu executia grinzilor. Un pod intreg marisor deja e pregatit sa primeasca grinzi, si ele sunt facute. Restul de poduri sunt si ele imediat in spate. Probabil prin martie, aprilie (sau chiar mai repede) vom avea toate grinzile sus, mai ales pe aliniament, avand timp sa faca placile de suprabetonare.
3. Nu vad blocaj cam pe nicaieri
4. Terasamentele par scoase din pamant, care ii va ajuta mult la iarna. Nu-mi dau seama cat de inalt e terasamentul, dar probabil in primavara vor avea portiuni bune la stadiul de asternut ballast stabilizat. (aici e cam punctul critic....vor trebuii cam intr-un an sa faca tot balastul stabilizat si asfaltul), ca sa deschida in 2022.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RaduG


GIV

^ mai are un var pe la 14:22 desi eu credeam ca autostrada va trece printre el si cel rosu nou amplasat

danpandrea

Vin în completarea lui RaduG cu privire la propunerea de nod A0/DN3. Două variante, ambele cu trompetă + giratoriu. Prima are trompeta luată de la proaspătul A0/DN1.



A doua e inspirată de la nodul A7/DN22.