Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

Attreyu

Eh, nu e chiar asa mare drama, "ma sacrific" pentru binele comun.

Sunt milioane de oameni care locuiesc in orase, cu strazile sub geam si inca traiesc :)

Sa o faca dracului, sa scapam cu totii de traficul infernal de pe CMB, si inca ar fi o chestie super.

dumbravaandrei

in lipsa unui transport comun decent si gandit cu cap, in lipsa unei infrastructuri corespunzatoare de scolarizare si cresa, nu scapa nimeni de aglomeratia de pe dncb... DNCB-ul e sufocat de trafic local, nu de cel de tranzit...

chiar astazi vorbeam cu cineva ca injura traficul, el ducandu-si picii de clasa 0 din Mogosoaia la Scoala 3 (cea de pe N. Titulescu). Si nu cumva sa crezi ca facea traseul asta cu autobuzul. Si stiu mai multi ca el. Acum, nu cred ca in Mogosoaia scoala e atat de prapad sa nu faca fata unor strumfi de clasa 0. Dar na... n-am copii si nu ma bag in detalii desi eu faceam zilnic 10km pe jos pana la scoala din satul vecin si n-am patit nimic...

Attreyu

Scapa de traficul greu, desi probabil ca sursa majora de blocaje este data de intersectiile la nivel cu DN-urile care trec prin localitarile dormitor de langa Bucuresti.

Care intersectii vor fi inlocuite cu pasajele supraterane in lucru.

Ceva-ceva tot se va vedea in bine, zic, cred si sper eu...

anitzei

@dumbravaandrei : de la intrare in Bucuresti, dinspre Mogosoaia, si pana la Titulescu exista metrou. Cu parcare asigurata, pazita si gratuita (Park and Ride Straulesti).
Dar, intr-adevar.. nici eu nu as face asemenea efort pt clasa 0. Culmea, multi dintre parintii astia care acum fac sacrificii in draci, stramba din nas cand copii cresc si vor o facultate scumpa in afara, sau o specializare pe bani in Romania.
Scuze de oftopic!
Legat de centura actuala: traficul cu siguranta se va diminua (sunt sute de tir-uri). Dar pe termen lung cred ca va reveni sus pentru ca se construieste mult in afara.

voicul

Tot putin pe langa subiect:
DNCB se va elibera anul viitor datorita pasajelor. Elibera ... e mult spus, asa mai lejer putin, mai ales in puncte cheie.

A0 va ajuta si el dar evident traficul de tranzit.
Poate A3 - A0 - aeroport sa aiba un aport la eliberare DN1.
In rest nu prea vad cine s-ar duce de pe DNCB pe A0.

Fred

Ar fi cazuri de migrat de pe DNCB pe A1: daca stai intr-o parte a orasului si vrei sa mergi undeva in cealalta parte, A0 iti asigura o fluenta si o siguranta a traficului net superioara, chiar daca distanta e mai mare. Soferii in varsta ar prefera un drum mai lat, fara intersectii la nivel, fara treceri de pietoni, fata de un drum mai scurt.

carutasul

ideea e că dacă traficul greu trece pe A0 ( că va trece, clar, dar doar când va fi gata și lotul aktor) traficul pe centură va deveni mult mai lejer și atunci o să mai poată migra și traficul din oraș pe centură. Dar eu am migrat de mult cu școala la noi în sat, e net peste ce aveam în oraș la dispoziție ( mai ales că în zona mea e Rahova) și văd că sunt din ce în ce mai mulți, de la o clasă/an am ajuns deja la trei. Însă oricât de mult ai muta utilitățile local, tot o să ai trafic mare către oraș. Dar centura ajută pentru că poți să intri în oraș pe cel mai apropiat bulevard de destinație, în momentul ăsta îmi e mai ușor prin centru decât pe centură ...

hefaistos

#3562
Eu cred ca orice sofer din Romania, indiferent de varsta, ar prefera un drum fara restrictii unuia cu treceri de pietoni, giratorii care 50% sunt supra aglomerate (pe nord) si tot restul. Dar pentru distante mai mici de 5-7 km, probabil ca nu se va osteni nimeni pana la A0 si va folosi DNCB. Oricum, daca vei avea treaba in zona centrala atat DNCB cat si A0 for fi inutile pentru tine. De exemplu, daca pleci de la Pacii si vrei sa ajungi la Mega Mall (locatii care nu sunt chiar centrale) probabil ca vei folosi centrul orasului (unde, ca veni vorba, de 20 de ani s-a vorbit de pasaje pe inelul central si nu se intampla mai nimic).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

"... pentru distante mai mici de 5-7 km, probabil ca nu se va osteni nimeni pana la A0 si va folosi DNCB."

Pentru 5-7 km trebuie sa fii masochist ca sa incerci DNCB (nu mai vorbesc despre A0).
La distante de genul asta intri pe centura doar ca sa iti testezi nervii....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florinp

Pe loturile restante din Nord se mai aude ceva?
Sa intelegem ca daca este ministru interimar a inghetat totul, nu mai lucreaza nimeni la CNAIR?

Conform calendarului lor trebuia anuntat pe 27.08.
Ca sa nu mai vorbim ca nu mai actualizeaza stadiul proiectelor pe site.

hefaistos

@TibiV
:D :D
Vorbeam in perspectiva a 3-5 ani, când va fi gata A0 și va prelua din traficul DNCB
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dumbravaandrei

Dimineata, pe A3, de la Ploiesti spre Bucuresti, in jur de ora 07:30 am vazut o coloana de 40-50 de tiruri de balastiera. Pana la urma cum au rezolvat turcaletii problema cu balastul?

shogom

Vad zilnic camioane cu balast, atat pe DN1A cat si pe A3.
Incarcate spre Bucuresti, cu bena goala(au o roata sau doua ridicate la remorca) spre Ploiesti.
Am vazut si camioane portocalii dar nu stiu sa spun daca sunt ale razesilor...

danutzu_1069

Pai e clara treaba, au inceput cu transport auto...

carutasul

Din ce am văzut cantitatea de balast depozitată crește mereu la intersecția cu DC20, probabil că și în alte zone dar eu pe acolo trec.