Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

adiarc

daca ma intrebi pe mine,statul roman a dat termene mai lungi pt el...si pt incapacitatea lui administrativa( plus vointa si competenta),de a rezolva birocratia,relocarile,arheologia,etc....la timp....vor sa câștige mai mult timp
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GAC

In ceea ce priveste problema aprovizionarii cu balast a turcilor, o solutie ar putea fi la la gara Fundulea. Cea mai nordica linie este ne-electrificata, facilitand astfel descarcarea vagoanelor cu balast. De la Fundulea pana la santier sunt doar 22 Km. Eu cred ca transbordarea din vagoane in camioane este mult mai facila decat un drum cu camionul de 100 Km, din care 40 pe centura Bucurestiului. Astfel, drumul cu camionul se reduce la 22 Km, si acestia pe A. Deci o basculanta va putea face usor 1 drum pe ora dus intors de la Fundulea la santier, gratie proximitatii garii Fundulea de nodul Fundulea si al santierului de nodul Cernica, proaspat inaugurat.
De asemenea, la Fundulea mai sunt si niste stive de traverse ramase de la reabilitarea CF. Nu ar fi rau daca le-am vedea la marginea rampelor de pe A0 pentru a preveni fenomenele de eroziune.

danutzu_1069

Poate pui la socoteala si incarcatorul frontal... Sau mai multe....
Dar si tot ce inseamna autorizatii pent descarcat vagoane cu balast langa CF... Apropo, o zone de descărcare balast nu e o simpla platforma....

alecu26

Teoretic un lot de campie poate fi terminat lejer in 2 sezoane pline, mai ales ca prinde ceva si din aceasta toamna in care poate face pregatiri, organizare de santier, ceva piloti forati poate. Teoretic. Practic sunt multe evenimente care pot sa apara, si din ce in ce mai multe care nu tin de statul roman, ci de calitatea si clasa mediocra a firmelor care participa la licitatii.

Cat despre sutele de camioane e nerealista asteptarea. Momentan in jurul Bucurestiului sunt foarte foarte multe proiecte de infrastructura, cum poate nu au fost niciodata, iar piata nu creste chiar asa repede. Sunt limitari inlcusiv la cat poate livra de exemplu Mercedes ca numar de camioane noi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RaduG

Nu-ți trebuie nu știu ce infrastructură pentru descărcat vagoane. În portul Constanța se folosesc echipamente de tipul acesta, care merg foarte bine la 300 t/h. Mă rog, capacitate teoretică, în practică mai ai și timpi morți cu manevrarea vagoanelor. Practic se poate descărca oriunde ai o linie secundară pe centură, un mini-triaj, și am văzut cel puțin 4 pe centura CF sud, adiacente DNCB.



Problema este că orice operațiune de încărcat/descărcat suplimentară îți mai adaugă niște EUR/tonă. Este un balet foarte fin, la care firmele de logistică sunt experimentate.

Aici mai este și vorba despre politica statului de a încuraja unul sau altul dintre tipurile de transport. De exemplu, în dictatură, nu aveai voie să transporți mărfuri neperisabile vrac, pe rutier. Mă refer aici la cereale, balast, nisip, lemn, pietriș, etc.

alecu26

nu cred ca turcii nu au analizat si aceasta posibilitate. In general, toti stim ca transportul pe CF e mai ieftin, mai putin poluant..etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Cea mai ieftina varianta este sa astepte sa se incheie sezonul de constructii civile. In iarna vor gasi balast ieftin. Sau poate mai incearca sa avizeze o balastiera pe Arges.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Attreyu

In sfarsit au ajuns si la mine, ma asteapta niste ani grei, plini de zgomot si praf.

L3, Aktor, Domnesti.








RaduG

^^^ Transportul CF e mai ieftin dacă atât destinatarul, cât și expeditorul, au propria linie. Dacă trebuie să folosești camioane, de la carieră până la tren, și de la tren la șantier, pe distanțe mari, e posibil să fie mai scump CF-ul.
Nu punem aici în discuție cantități, este evident că la o autostradă cantitățile sunt suficient de mari să justifice transport CF. Totul se rezumă la costul final al balastului, compus din costurile de achiziție, de manipulare (încărcat/descărcat) și de transport.

voicul

Eu zic ca daca era mai bine pe CF, deja se intampla treaba.
Aparatul de mai sus probabil ca ar face CF viabil, dar daca nu ai aparatul, sa il cumperi, sa il aduci doar pentru treaba asta ... probabil ca iar nu renteaza, ca altfel il vedeam la treaba.

Concluzia: probabil ca mai asteptam.
In iarna asta era plin DN5 de camioane, deci se poate si asa, DAR inca nu e iarna.  >:(

hefaistos

Stai sa vezi, dacă întra și Aktor și UMB și TS (pe DNCB) din plin, sa vezi in 2022 competiție pe sursele de balast.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

Nu cred ca cantitatile din Civile vor influenta cu ceva pretul. Sunt nimica toata fata de ce se foloseste la autostrazi. Si in general betoane in Bucuresti la civile se toarna si iarna. Dar repet, problema a devenit piata de transport. Ca sursele, cumva cumva s-au rezolvat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alext

Daca este vorba de linie CF "proprie", pot sa spun ca turcul are una in "curtea" proprie: linia CF (nu-i stiu numarul) care duce spre Jilava si mai departe spre Giurgiu (cand va fi un pod peste Arges)....

Nu cred ca ar fi o problema sa traga un tren pana acolo si sa il descarce chiar pe autostrada...
Singurele probleme ar fi: sursa de materiale si distanta (costurile) pana la zona de incarcare.

kola

Dupa ce i-am dat disparuti pe cei de la Aktor, azi, am reusit si i-am gasit. Aveti aici coordonatele unde erau.
44.428042, 25.863295
Am si cateva poze. Mi s-a parut ca au inceput sa taie si din padure.







jalemare

Discreți aktorii, da' sunt convins că vor termina lucrările înaintea turcilor, au parteneri serioși aici.