Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 19 Guests are viewing this topic.

razvan96

Traseul s-a modificat un pic la PT fata de SF, de aia e nevoie de exproprieri suplimentare.

RaduG

FB CNAIR

QuoteDirectorul General al CNAIR, Mariana Ioniță, s-a deplasat astăzi pe loturile 1 și 2 din cadrul Centurii de Sud a Municipiului București (A0), pentru a verifica ritmul de lucru, stadiul lucrărilor dar și pentru a afla și rezolva eventualele probleme apărute pe acest șantier.
"Lucrările sunt sub graficul aprobat în contract, antreprenorul motivând întârzierea din cauza lipsei agregatelor. Aceasta poate deveni o problemă pe șantierele noastre, în acest sens facem apel către toate autoritățile implicate în autorizarea balastierelor. Să facem echipă astfel încât sa nu mai ducem lipsă de aceste materiale de construcție ca să nu mai întârziem proiectele. Antreprenorul de pe aceste 2 loturi, s-a angajat să recupereze cât mai curând această întârziere".
Mariana Ioniță s-a deplasat ulterior și la lotul 3 al A0 Sud, unde a discutat cu reprezentanții antreprenorului, privind situația acestui proiect și a solicitat ca săptămâna viitoare să fie transmis Proiectul Tehnic, către CNAIR.
"Antreprenorul trebuie să înceapă mobilizarea în forță, pentru lucrările pregătitoare, lucrările la drumurile tehnologice, pentru ca până în maxim 2 săptămâni să poată începe cu adevărat lucrările pentru acest proiect", a spus Directorul General al CNAIR, Mariana Ioniță.


mirceaeliade

desi e frumos gestul, care e rostul sa "scrii pe FB" in loc sa dai telefon la birourile care chiar intarzie aprobarile.  are rost de publicitate pt a pune presiune?

carutasul

Două chestii de remarcat la bicicleta de astă-seară:
S-a dezgropat ce s-a îngropat în primăvară la DC20 :)



Țeava care traversa autostrada, în sfârșit la pensie



Cred că totuși mai aduc balast, dar în cantități nesemnificative... Sau îl aduc de la depozitul de la Dumitrana.
Powered by API/PUM imgur uploader

kola

Salutare colegi,
fara poze in seara asta doar o observatie. In organizarea celor de la Aktor de vreo saptamana(cel putin) am observat doar 2 camioane. Presupun ca au atacat o alta zona si s-au mutat acolo.


pbh

Or fi lucrarile in grafic dar cred ca acest grafic este extrem de lejer. Trebuie extrema atentie si multa analiza pe film pentru a vedea un "avans" la betonare si ridicare structuri. Si frustrarile sunt cu atat mai mari cu cat vedem ce poate face UMB-ul...

voicul

^"Lucrările sunt sub graficul aprobat în contract" - Mariana Ioniță.


dr4qul4

Eu inteleg ca suntem fani-patrioti UMB.
Dar nu mai comparati  mere cu smochine. UMB se misca bine pe A3 si DX12, dar aici vorbim de A0. Si UMB nu se misca deloc aici. Au 2 loturi pe Nord unde nu se intampla nimic.
Da stiu, nu au AC sau mai stiu eu ce... DAR lipsa autorizatiilor nu i-a impiedicat nici pe A3 nici pe DX12 T3.
Pe A0 este alta mancare de peste. Nu vor gasi subcontractanti care sa lucreze la preturi nici macar apropiate de ce au pe alte loturi.

Mie imi place ca la turci santierul avanseaza constant. Incet dar sigur. Ce nu-mi place este ca lipsesc santurile
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

carutasul

Acum... trebuie să privim lucrurile constructiv. Problema cu balastul chiar există, nu știu dacă se întrezărește și o soluție, în schimb la structuri mi se pare că sunt în grafic. În afară de cazul în care nu s-ar rezolva problema cu balastul nu mă aștept la surprize neplăcute. Deocamdată e destul timp să recupereze.

vancouver

Bravo doamnei Ionuța pentru implicare, pentru faptul ca toate eforturile ei sunt constructive, niciodată distructive. Și bravo pentru faptul ca a publicat pe Facebook sa aflam și noi ce a făcut acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GAC

In ceea ce priveste loturile UMB de pe A0 explicatia este destul de simpla. UMB prefera sa aloce resurse acolo unde poate lucra in voie. Ce folos ar fi daca ar aduce UMB 100 de basculante stiind ca nu are de unde lua balast. Santierul de pe A3 este cel mai dificil lot de A executat in Romania... si este si lung si unul din cele 3 loturi e inca "neprihanit", iar termenul de executie este scurt, mai ales ca se prefigureaza probleme dificile cu alunecarile de teren. Asta este unul din loturile care vin la pachet cu insomnii.
Cel mai probabil, UMB se va concentra exclusiv pe A3 cu majoritatea resurselor si pe DX12 cu ce mai ramane. In ceea ce priveste A0, inclin sa cred ca vom vedea o mobilizare serioasa in cel mai fericit caz la toamna viitoare, dupa ce va fi rezolvata problema cu balastul si dupa ce turcii isi vor fi satisfacut nevoia de balast. Daca pana la toamna viitoare vom vedea si vreo inaugurare la turci, cu atat mai bine, caci utilajele UMB nu au nevoie sa piarda vremea in aglomeratia de pe centura, deci deschiderea celor 2 loturi pe A0 sud va genera o sinergie pentru UMB.
Ma astept ca pana la toamna viitoare, UMB sa termine mare parte din lucrarile de terasamente la A3 si astfel va avea utilaje disponibile catre sfarsit de 2022. Chiar si asa, daca in anul care vine vor fi reusit sa castige batalia cu dealurile transilvanene, nu am indoieli ca cele 2 loturi din A0 nu vor putea fi inaugurate la timp.

voicul

#3402
E frumos ce zici tu. Legal e cumva total pe langa, dar ramane frumos.

18 aug. 2020
"Este un tronson care, conform contractului, va fi realizat în 30 de luni, 12 luni proiectarea şi 18 luni execuţia, sfârşitul anului 2022, aşa cum îl cunoaştem noi"

https://www.economica.net/ministrul-transporturilor-am-semnat-astazi-contractul-de-proiectare-si-executie-pentru-lotul-4-al-centurii-de-nord-a-bucurestiului_188880.html?fbclid=IwAR1rYlXv2YVdGAy7_5Ylv9Olu9AgZxraupvcKePMP1JM8Ur5XK-Q2e2bcgU

Deci 12 luni au trecut ... in 3 zile  :lol:
18 luni trec fix la final de 2022, exact cand zici tu ca aduc utilajele.

Deci cum impacam si terminarea A0 si legislatia si A3 + un DX pe la GL?
Eu zic ca o sa inceapa de anul asta ceva. Dar poate "avem" noroc si se mai amana OIL.  8)

GAC

Problema adevarata este ca nu avem inca AC pe cele 2 loturi de A0 nord. Termenul nu poate incepe fara AC.
CNAIR stie de problema cu balastul si nu cred ca se va grabi sa dea OIC fara aceasta problema rezolvata.
Intradevar, UMB se poate apuca de decopertari, relocari utilitati si de structuri (cand va termina pilotii pe A3), probabil din primavara 2022, dar situatia balastului este deocamdata de 2 paie la 3 magari.

danutzu_1069

Aceiasi problema cu balastul o vor avea toti constructorii, fie de pe Nord fie de pe Sud.. Inclusiv UMB.