Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 5 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

#3360
Le fac o vizita maine de dimineata.

Am revenit cu filmare de la Nodul A0-DN5. Lucrarile merg bine aici la nod, dar pe partea de terasamente e cam jale. Inca nu este rezolvata problema cu balastul. Revin in zilele urmatoare cu mai multe detalii.



Enjoy!

alecu26

Si nu va fi rezolvata curand si usor.
Si eventualul ballast gasit e execrabil. Sper totusi ca CNAIR sa nu cedeze si sa accepte schimbarea de solutie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Duta C

pacat ca este problema......dar structurile de ce merg asa de greu,sau mi se pare mie?

carutasul

Din ce am văzut au turnat podețul de la DC20, la structuri pare că lucrează. Dar terasamentul, cel puțin la noi lângă Dn6, nu a avansat absolut deloc din păcate. Bun, timp mai e, dar nu e ok...

Dragos_R

Multumim Andrei pentru filmare. Este adevarat ca se lucreaza la structuri dar, avand in vedere perioada in care suntem si faptul ca la terasamente e jale, ritmul ar fi trebuit clar sa fie mai alert  :hm: .....

alecu26

Structurile par on time relativ la productia de grinzi. Deja toarna rigle, asa ca in momentul in care un numar consistent de grinzi e gata, se vor monta.

Au un stil diferit de UMB. UMB lucreaza in valuri, cu un progress impresionant in cateva zile, dar dupa aia de abia vezi miscare cateva saptamani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasa_andrei

Nodul A0-DN6. Nu stiu care este faza dar aici nu s-a intamplat nimic de minim 1 luna. Nu lucreaza nimeni. Relocarile sunt gata de cel putin 1 luna.



Enjoy!

Maine vine clipul cu Lotul 2 complet.

voicul

Cred ca multi compara totul cu UMB si aici si gresesc.
Turcii sunt la primul contract in RO, care de fapt sunt 2 si vorbim de vreo 33+ de km, lucrari aflate intr-o zona in care forta de munca se gaseste greu.
Cam aste e ritmul lor de lucru (bunicel as zice) si nu stiu cat se va imbunatati.

Nu sunt UMB sa aiba 1500+ de angajati si sa atace toate structurile odata.
Totusi eu zic ca o sa se incadreze cat de cat in termenul initial, dar cum Selim inca vegheaza, termenul de terminare din contract inca nu a inceput.

dr4qul4

Turcii termina (99%) inaintea actorilor! Oare cum va influenta acest lucru traficul Constanta-Timisoara?
Daca UMB va termina L4 DX12 inainte, atunci probabil va ramane pe A1 ( dar se va muta pe Craiova in loc de Sibiu), chiar daca vom avea blocaj permanent la nodurile cu DNCB.
In schimb, fara T4 din DX12, va fi un blocaj major si in zona Albota.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasa_andrei

Nici nu i inteleg cand citesc comentarii - 80% ii compara cu UMB cand nu are nici o treaba.

alecu26

ce sa se lucreze la DN6? E lucrare de maxim cateva luni acolo. Pe final de contract, inainte de deschidere.
(asta referitor la postarea de mai sus.)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Da, probabil, doar că dacă le aduni, o lună ici, una colo... :) Dar pare că lucrează în celelalte părți, nu "turbo" dar constant, deocamdată sunt destul de în grafic. Problema e cu balastul, s-au dus vremurile când blocau o bandă din DN6 (sau DN5) cu coada de camioane...

TibiV

@carutasul,

Or fi adus in santier tot balastul de care au nevoie... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Situatia la zi pe Lotul 2. Asa cum o sa vedeti si in clipul de astazi se lucreaza doar la structuri.

Am laudat relocarile ( cele de inalta tensiune care au fost finalizate), dar acum era cazul sa-i laudam la terasamente. Din pacate nu pot sa fac asta iar aici vina este cumva impartita. Pe de o parte CNAIR nu a dat autorizatia de exploatare de balast din raul Arges( posibil sa fie blocata pe la Ministerul Mediului) iar Alarko nu are de unde sa scoata fizic 10 milioane de m3 pentru ambele loturi. Deh, a fost cerut strict in caietul de sarcini ca toata A0 sa aiba terasament de balast. Nu e rau, dar uite ca acum nu avem de unde sa-l luam. Iar pe de alta parte daca Alarko cauta mai departe ( de ex. jud. Prahova ), se ridica costul  si nu se mai incadreaza in buget.

Muntii de balast de la min 4 nu acopera necesarul de care au nevoie. Din ce am inteles o sa acopera doar de la DN6 la Dumitrana si cam atat ( aprox 4km) .

Pana la urma Alarko a venit sa faca bani in RO, nu stiu ce credeti voi, dar nici UMB, nici Strabag sau Astaldi nu vine pe degeaba sa ne faca noua autostrazi.

Selim rezista!

Vizionare placuta!



Enjoy!

voicul

Probleme cu balastul in conditiile in care pe restul de loturi nu se lucreaza/nu e nevoie de asa ceva.
O sa fie mare bataie de cap pentru toti, dar stiau inainte sa semneze care e treaba.

La UMB nu au trecut cele 12 luni de proiectare?