Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

@RaduG, breteaua buclucasa, nu e chiar de 2x3.75m ci de 5,5m + 3.75m in zona de curba stransa, unde 5,5 m este la interior... Ghiciti de ce... si de ce breteaua asta e dubla... Poate ajuta si @JohannDb.... :)
Pe portiunea dreapta devine 2*3.75 m , dupa care la urmatoarea curba latimile sunt de 4.75 m + 3.75 m...
Nu prea inteleg ce i-a determinat sa proiecteze buclele dinspre nord asa...

RaduG

#3346
Da ai dreptate, eu mă uitasem pe sectorul ei unde este rectilinie. Evident în curbe strânse bretelele sunt mai late pentru că așa este și traseul vehiculelor articulate.
Este un modul de Autocad, Autoturn se numește, care îți simulează traseul acoperit de un vehicul care virează și te ajută astfel să proiectezi curbe, drumuri, parcări super eficient, atât pe orizontală cât și pe verticală:


Cât despre breteaua dublă, una din posibilități ar fi că este pe vreun traseu de transporturi agabaritice care presupune proiectarea curbelor pentru o anumită lungime de vehicul.

Forma ,,ciudată" a bretelelor C și D este evident datorată necesității de a avea un aliniament cât mai lung pe ambele autostrăzi acolo unde se suprapun benzile de accelerare cu cele de decelerare, și a face conflictul de trafic cauzat de cei care intră și cei care ies, cât mai ușor de manageriat de către șoferi.
Uite, am simulat aici cu albastru cum ar fi arătat bretelele C și D dacă se executau în oglindă față de A și B. Pe banda de decelerare de pe A0 s-au câștigat peste 170 de metri (și 6 Angstromi :) )




Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000

Pentru evolutia anterioara a telenovelei vedeti aici.

Dupa reevaluare, tot NUROL a fost pe primul loc.

Quote from: NGC on May 12, 2021, 04:12:31 PM
Reevaluarea ofertei celor de la NUROL a fost contestata la CNSC de INTRAKAT si PIZZAROTTI.

Quote from: NGC on June 23, 2021, 06:13:36 PM
CNSC a admis contestatia celor de la INTRAKAT si partial pe cea a celor de la PIZZAROTTI si trebuie reevaluata oferta NUROL.

PIZZAROTTI si NUROL au facut recurs la decizia CNSC, iar acum avem decizia CAB.

30.07.2021

Quote
Solutia pe scurt: Respinge plângerea formulată de petenta NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, ca nefondată. Respinge plângerea formulată de ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & C.S.P.A.-Retter Projectmanagenment SRL, ca nefondată. Definitivă. Pronunţată azi, 30.07.2021, prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

Quote from: NGC on July 08, 2021, 09:13:23 AM
CNAIR nu a mai facut recurs la CAB si a trecut la reevaluarea ofertei NUROL.

Ramane valabila ultima propozitie.

florin74

Deci miroase a tzatziki? (INTRAKAT)

alecu26

Au experienta in Romania. Au montat terminalele de 6/49 de la Loteria Romana.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

^
Mishto...

Deci cu ei ar fi o Loterie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Sa inteleg ca Intrakat e de fapt Intrarom, firma care a pus acum multi ani aparate de jocuri de noroc (numite impropiru VLT-uri doar pt a nu plati taxe) in agentiile loteriei?
Contractul a fost unul extrem de controversat. Grecii (sau rusii dupa spusele altora) luau aproape toti banii si au adus aici toate rebuturile. Aparate fara vreo valoare de revanzare, au fost aduse pe post de investitii.
Le-a mers combinatia pana s-au bagat austriecii pe fir. Tot un contract incercat a fi cu dedicatie, dar macar astia au adus echipamente folosite in toata lumea si platesc si taxe statului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Deutschländer

#3352
Asa se pare.
Conform pagina lor, Intrakat face parte de Intracom Holdings, la fel ca Intrarom.
Deci bine de stiut ca stiu ce au de facut aici in tara. :)

EDIT: Se pare ca a avut si cateva subiecte cu rusii. Dar nu se pare ca sunt rusii bagat in compania: https://www.marketscreener.com/quote/stock/INTRACOM-HOLDINGS-S-A-1408775/company/

florin74

La constructii totusi se pare ca sunt mai OK...
Au terminat de modernizat 14 aeroporturi, concesionate catre FRAPORT. Nemtii i-au ales sa realzieze lucrarile de constructii. La timp si in buget....ceea ce trebuie sa recunoastem ca e un breaking news...

https://www.intrakat.gr/en/construction-projects-at-the-14-regional-airports-of-fraport-greece/

voicul

Începând cu 1 septembrie 2021, societatea (Marcotim) va începe , alături de Aktor, lucrările pe un lot din autostrada A0 (centura capitalei)," a declarat pentru ziarulunirea.ro, Mircea Rotar, șeful de șantier al firmei.

Restul de articol e despre A10:
https://ziarulunirea.ro/video-pe-autostrada-a10-sebes-turda-lotul-2-aktor-mobilizare-fara-precedent-in-zona-alunecarii-de-teren-de-la-oiejdea-725382/

kola

Buna seara colegi,
o poza de vineri de pe lotul Aktor. Baza era goala, pe zona atacata de langa autostrada nu era nimeni iar ce am vazut eu din masina este ca au inceput sa lucreze in apropierea localitatii Bacu.

mirceaeliade

Amintire ca au trecut 13 luni de cand s-a anuntat castigatorul si inca nu e clar cand se semneaza.  Sincer, ce ar fi putut CNAIR sa faca mai bine ca sa nu fi fost chiar 1+ ani intarziere?  Putea sa fi cerut curtilor judecatoresti o urgentare?

>01 iul. 2020

https://www.economica.net/autostrada-de-centura-bucuresti-nord-lotul-1-razboiul-contestatiilor_186595.html

mike_us

^^ Data semnării contractului: 14 Aprilie 2019, data emiterii ordinului de începere a etapei de proiectare: 23 Mai 2019.
Ordin de începere probabil la sfârșitul lunii ca sa se apuce de treaba la 1 Septembrie. Un an ratat pentru un lot așa de important.

danutzu_1069

A0 x A2, Turcii isi muta taraba si de partea cealalta a A2. Au inceput sa aduca materiale, containere birou...

shogom

Trafic intens de camioane, banuiesc incarcate cu balast, pe DN1A. Azi, mergand spre Ploiesti, am intalnit cel putin 30.
Posibil sa vina (si) de la balastiera de langa Nedelea, unde era activitate relativ intensa azi.