Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

mike_us

E posibil sa intenționeze sa facă niște deschideri parțiale la anul? Si din cauza asta sa prioritizeze anumite zone?

carutasul

Și eu am remarcat că ritmul a scăzut la DN6, nici măcar nu au dezgropat piloții pe partea dreaptă... Totuși azi erau două compresoare pe terasament deși în filmare nu se văd, fie că tocmai plecau când am trecut eu fie că i-ai prins în pauza...  ( filmarea e de azi în jurul orei 11? Mi-a zis copilul că a văzut o dronă când venea de la dentist :) )

pasa_andrei

#3302
Filmarile sunt dupa ora 19. Nu i-am prins in timpul programului in ultimele filmari.

Revin si cu ambele filmari de pe A0.

A0 - Nod DN5



A0 Lot 2 - Complet



Enjoy si weekend fain tuturor!

RaduG

Mulțumim. Min 11:40 al filmării de la lotul 2, Selim rezistă!  :lol:

danutzu_1069

Ii vine randul si lui Selim sa ... cada... Se apropie cu relocarile.

Bine ca au rezolvat cu ingustarea DN5.... Era crima..
Vad ca pe partea cealalta, se poare ca nu o sa mai ingusteze...

mike_us

Pe lotul 3 Aktor are toate aprobările sau încă mai așteaptă după ordinul de începere?

mike_us

^ Mulțumesc. Deci ii înjuram degeaba.

jonny

Quote from: vladioan_bv on July 19, 2021, 07:59:09 PM
oare cum ar suna o prioritizare a lucrarilor pe a0 sud lot 1 si 2 in modul asta (eventuale deschideri partiale):
concentrare forte   faza 1 pe segmentul  dn6 dn5 
                           faza 2 segmentul dn5 dn4
                           faza 3 segmentul dn 4 A2?

am vazut un interviu cu min. transporturilor in care spunea ca prima portiune deschisa traficului o sa fie dn6 -dn4 

Dominik

#3308
A0 Sud Lot 1 filmare completa - 23 iulie 2021




A0 Sud Lot 2 filmare completa - 23 iulie 2021




Video by ASCORO
You're in Steelers Country

paulmare

^mike_us lotul aktor e tot pe O600, nu au inca ordin de incepere a lucrarilor pe A0, a explicat Florin74 pe topicul cu A10

Sorinus

Nu stiu daca s-a mai discutat, dar inteleg ca AKTOR n-are cine stie ce structuri pe lotul sau, exceptand nodul cu A1. Avand in vedere ca au cel putin un an in urma turcilor, e vreo sansa sa se faca precum la Sebes? Adica, sa se dea drumul pe bretelele scurte A1->A0 pe directia Pitesti->DN6 si A0->Bucuresti?   S-ar castiga ceva luni la faza asta.
Nodul cu DN6 il fac turcii din cate stiu, deci ei mai au un pod mic peste Sabar si cam atat.

florin74

Eu am auzit ca ar avea si un pod in arc... Si ca ar avea niste proiectanti brici in Grecia (vorbesc de structuri). Sunt si eu curios sa vad cum iese PT-ul. Speram ca executia sa nu isi bata joc de proiectanti... :lol:

pelan87

Aktor are si un viaduct destul de lung (500-600 m) peste CF900. Si inca 2 mai mici (dar comparabile cu cel de la nodul A0-A1) peste DJ601 la Ciorogarla si peste DC125 la Clinceni.
Plus podurile (destul de mici, ce-i drept) peste raurile Sabar si Ciorogarla.
Sunt curios unde va fi podul in arc (daca il vor face asa si nu vor "optimiza").

pasa_andrei


NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

Quote from: NGC on July 08, 2021, 09:16:47 AM
Quote from: NGC on July 01, 2021, 07:29:39 PM
Quote from: NGC on May 12, 2021, 03:22:27 PM
CHINA CIVIL ENGINEERING a contestat respingerea ofertei la faza de reevaluare tehnica.

Sa stricam surpriza si sa spunem ca dupa reevaluare, noul castigator este ICTAS.

Quote from: NGC on June 25, 2021, 01:10:50 PM
Sa mai notam si ca au declarat acum castigatorul fara sa astepte decizia CNSC la contestatia chinezilor.

Surprize, surprize pentru CNAIR! :lol:

CNSC a admis contestatia chinezilor si acum trebuie sa le evalueze si lor oferta. Reamintesc ca e vorba despre alta firma din China care a fost exclusa in baza acelorasi articole deja celebre folosite si in cazul CHINA RAILWAY. E vorba tot despre povestea cu BM la contractul din Georgia.

Sa vedem acum daca CNAIR va trage si mai mult de timp si va face si recurs la CAB.

Intre timp NUROL a contestat clasarea pe locul 2 dupa reevaluare. Va tin la curent cu evolutia telenovelei.

CNAIR s-a pus pe treaba si reevalueaza oferta chinezilor. Din acest motiv, contestatia NUROL a ramas fara obiect. Se va emite un nou raport al procedurii ce poate fi contestat din nou.

Si pana la urma, oare de ce nu au asteptat decizia CNSC inainte de a emite raportul procedurii care a fost acum invalidat, asa cum ziceam inca din 25.06.2021? ;)