Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

nu fusesera ambele contestatii admise? CNAIR a facut recurs la admiterea contestatiilor?

NGC

E vorba de contestatiile in anulare ale celor de la CHINA RAILWAY si PIZZAROTTI.

In orice caz, nu incurcati "contestatii in anulare" cu "contestatii la anularea licitatiei" cum poate vom avea la A3 3C1.

bacovia

Pizzaboy are cei mai smecheri avocati. Pana la CCR au ajuns.

mirceaeliade

daca sunt respinse cele 2 contestatii, ce se mai poate intampla ca sa intarzie o semnare in urmatoarea saptamana?

Siciltir

Basculante cu bannere "autostrada bucurești sud" cară balast de la Stancesti PH.

carutasul

aseară păreau că au dovedit balta de la DC20, se vedea baza fundației. Deci sperăm la "acțiune" :)

kola

Salutare colegi,
vin si eu cu 2 poze de ieri. Prima este de la organizarea de santier a celor de la Aktor, unde se pare ca flota de camioane a inceput sa creasca. Iar a doua este la lucrarile de la intersectia A1 cu A0



kola

Poze de pe lotul Aktor




Se pare ca oamenii pe care ii vedeam de pod in cursul saptamanii lucrau la niste descarcari arheologice.







Cam atat pentru azi.

carutasul

interesant. Pare mai mult decât colibele neolitice de pe lotul turcilor...

carutasul

#3279
Azi am făcut o plimbare pe A0, de la DC20 până la DN6. Pozele sunt în ordine inversă:

Piloți forați ... și uzi, la viitoarea supratraversare peste DN6:









Câteva vederi de-a lungul șoselei








Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

#3280






Podețe la bretelele de coborîre











"țava" ( cred că au montat alta paralel cu autostrada și pe asta o să o elimine)







Powered by API/PUM imgur uploader

StefanCelMare

Aktor măcar are resurse ce pot fi mutate de pe A10 pe A1.
Putem spera măcar. Cu noul actionariat, poate va fi mai OK decât pe stil vechi.
Iar proiectul pe A10 a fost printre cele mai OK din România. Modern. Execuția a avut sincope, clar, cu vechea conducere.

vladioan_bv

oare cum ar suna o prioritizare a lucrarilor pe a0 sud lot 1 si 2 in modul asta (eventuale deschideri partiale):
concentrare forte   faza 1 pe segmentul  dn6 dn5 
                           faza 2 segmentul dn5 dn4
                           faza 3 segmentul dn 4 A2?

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

mariusj

Pai nu zicea turcul, la anul doresc sa deschida pe 9 km parca?