Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Momentan doar pe lotul 2 au mutat, au ramas doar in zona Sintesti de mutat dar si alea sunt in curs de relocare. O sa vedeti maine in clipul cu A0 Lot 2- Complet.

jalemare

Câstigător este IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş., cu preţul de 413.665.346,64 lei

NGC

Castigatorul se stia deja de la inceputul lui Mai.

Quote from: NGC on May 12, 2021, 03:22:27 PM
Pana atunci sa ne ocupam de A0N L3.

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

CHINA CIVIL ENGINEERING a contestat respingerea ofertei la faza de reevaluare tehnica.

Sa stricam surpriza si sa spunem ca dupa reevaluare, noul castigator este ICTAS.

Sa mai notam si ca au declarat acum castigatorul fara sa astepte decizia CNSC la contestatia chinezilor.

pest1969

Adica s-au plictisit sa astepte dupa decizia CNSC?

pasa_andrei

Clip nou de pe lotul 2 - A0 -DN5.



Enjoy!

Ps: Maine vine clip cu tot lotul 2. ultimul de pe acesta prima luna de vara din 2021. ( Vara e mult spus).

carutasul

la plimbarea (aproape zilnică) cu bicicleta m-am oprit pe DC20 să văd mai de aproape fundația podețului peste canal. Era montată o pompă mare care trăgea apa și o deversa în canalul care merge spre Sabar ( de fapt podețul a întrerupt canalul care aduce apa dinspre pădure spre râu). Lângă pompă, doi cetățeni vorbeau într-o limbă cunoscută din serialele maică-mii :)
S-au întrerupt să vadă ce vreau, le-am făcut semn că vreau doar să văd, unul din turci face un gest ca și cum s-ar arunca în piscină . Am zâmbit unul la altul, nu am mai făcut poze, le vedem pe filmare :) Da, foarte multă apă peste tot, cred că de undeva mai din amonte ( dincolo de DN6) se și deversează de undeva, probabil o să aflăm când o să înceapă Aktor de unde vine apa, ea curge pe un canal între Cornetu și Buda doar în anii ploioși și ajunge în final tot în canalul de care ziceam la început. Periodic câte cineva astupă canalul pe terenul lui, probabil cei mai noi în zonă care nu știu povestea ( în cea mai mare parte a timpului e uscat) și apa băltește pe tot câmpul, în funcție de unde e "dopul" , câteva zile, până vine primăria și îl sapă la loc :)

pasa_andrei

Si ultimul clip cu o filmare completa a lotul 2 . Concluzie: multa apa.



Enjoy!

mike_us

Pe lotul 2 cit de cit se mișca, poate nu așa de repede cum am spera dar se mișca. Lotul 1 mi se pare mai problematic cu mobilizarea iar lotul 3 e si mai rău nici măcar nu avem încă AC iar Aktor ne-a arătat ce poate pe A10.

dargauda

#3158
Da nu ai ce zice,au un progres foarte slab au trecut 9 luni (aproape 1 an)si sunt la 17%  nici 2% pe luna,dezamagitor, probabil se gindesc ca au timp bereget de terminat pana la termenul contractual,este si vina statulului cu aceste termen foarte lungi.
Pilele nu vreau sa iasa din pamant,nu inteleg de ce, se lucreaza foarte incet (au timp contractual foarte mult) asta stiu si ei este o autostrada fara dealuri,vai,viaducte.

Duta C

asa-i..pilele alea parca-s cladite cu canciocul si modelate cu mistria

dr4qul4

pe lotul 1 nu au fost problemele cu sondele? Nu cumva inca nu au voie sa intre in teren pe acea portiune?
Mie unul mi se pare ca se misca foarte bine. Altii ar sta 2 ani numai la relocarile LEA.
Nu mai comparati cu UMB/Strabag. Comparati cu un lot asemanator, gen lotul 3 din aceeasi autostrada.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Duta C

adica sa compari cu al mai slab?...unde ai facut scoala (vietii)?....pai pe Hagi il comparai cu Marian Ivan (FC Brasov) sau cu Maradona? :o :o


kola

Buna seara,
nimic nou pe lotul Aktor.


dr4qul4

@Duta C, compar mere cu mere, nu mere cu cirese.
Loturile de pe A0 le compari cu alte loturi de pe A0. Chiar si aici vor fi diferente datorate cnair. Cat timp constructorul nu trage mata de coada si lucreaza unde are voie, nu putem sa-l aratam cu degetul.
Turcii sunt la primul contract in Romania si s-au miscat onorabil pe relocarile LEA. Pentru mine aceste relocari sunt reprezentative pentru dorinta constructorului de a lucra. Cine nu vrea sa lucreze, trage de timp cu relocarile de utilitati si obtine extensii de timp si de 2-3 ani.
Langa Bucuresti avem cele mai multe retele de utilitati de relocat din toata tara.. Si poti trage de timp la nesfarsit.

Nu inteleg exact care e problema pe lotul 1. Lucreaza la nodul cu A2, dar sunt km buni neatacati. Tind sa cred ca sunt probleme mari cu modificarea traseului in zona sondelor de la Glina dar mai ales cu Podul peste Dambovita: parca aici licitatia prevedea pod normal, iar la proiectare li s-a cerut cu gabarit de navigatie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist