News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

voicul

^Veste buna cu semnarea pe A0 SI deja UMB e cam foarte plin de santiere.

Eu zic (si sper) ca le duc la capat, la fel ca pana acum!  :cheers:

medicul de garda

Super veste cu UMB pe lotul 2 nordic, mai ales ca el va fi prima bucata din A0 care va avea ceva trafic si singura, si va ajuta mult la degrevarea DN1.

Totusi, sunt eu nebun, sau acum vreo 1-2 luni se vorbea de modificarea proiectului pentru a adauga un nod suplimentar si drum de legatura spre aeroportul Otopeni? Decizie care stiu ca a fost luata dupa ce s-a anulat drumul expres de legatura A3-DN1? Sau am inteles prost, si nodul va fi contract separat? Ca nu vad nimic mentionat de asta in comunicatele recente...
Trust me, I'm an east-european doctor!

razvan96

Lotul asta include si PT-ul pentru drumul de legătură la aeroport.

dargauda

Autostrada de Centură București: A0 Sud Lot 1 - pregătiri foraje la nod rutier cu A2 - 12 mai 2021


NewBest

^^ Sigur de pe lotul asta? Eu as crede ca ar merge mai bine un evantual drum de legatura de la lotul 1, direct din dreptul aeroportului, in zona asta: http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/44.571/26.062/0

Nu vad pe unde ar putea sa vina UMB cu drum de legatura... Poate daca fac un artificiu la nodul cu DN1, dar si asa mai mult ar olcoli...

naivu

^+^^^,
1- nu știu ce ar căuta o elaborare PT (fara execuție) pt ceva într-un contract de execuție pt altceva
2- eu l-am auzit pe Cătălin Drulă spunând (la o discuție despre metrou până la aeroport) ceva de genul că nu mai dorește soluții punctuale pt zona aeroportului, că vrea studierea unei soluții integrate care să ia în considerare și un nou terminal și legăturile rutier-metrou-CF. Imho pt PT în zona aceea va fi un contract cu o licitație separată

razvan96

Nu, e o proiectare inclusă într-un contract de proiectare si execuție pe alt tronson. Nu e nimic ciudat. E foarte bine că s-a găsit soluția asta ca să și simplifici un pic partea birocratică.

voicul

Si care e logica unui nou drum de legatura intre aeroport si A0?
Acum distanta de la DN1 la A0 e de vreo 2 km - drum bun cu 2 benzi. Deci practic ajungi imediat pe A0.

TibiV

Cred că este vorba de drumul de legătură la (viitorul) terminal nou T2...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Skynick

De la noul terminal nu se crea o legatura cu A3?

oc7avian

Cred că subiectul acela e închis. E licitația aia SF + PT care a fost anulată după +4 ani

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=593.msg329540#msg329540

pasa_andrei

Lotul 2 semnat recent cu UMB nu include si nodul cu DN2. Avem cele 2 noduri cu DN1 si A3. Lotul 3 devine foarte important in momentul de fata avand in vedere ca fara el o sa avem lotul 4 -muzeu si o parte din 2 muzeu.

Xenos

Nu pricep deloc împărțirea acestor loturi, este un mare haos. Mai ales acel lot 4 imi depășește orice putință de a intui ce rațiuni are - de ce nu este contopit cu lotul 3? Mă refer la împărțirea inițială....

stangabriel

Dupa legatura pe A0 dintre DN1 si A3 pe Lot 3, chiar trebuie limitat Dn1 intre Ploiesti si Intersectie A0.  Cu aceasta legatura o sa scada si traficul pe Dn1 intre Balotesti si Otopeni, pentru cei care merg catre est din DN, prin ocolirea localitatilor Otopeni si intersectia DN1 cu DNCB.

Plus accesul spre aeroport, chiar si cu un mic ocol pentru cei din estul Bucurestiului.
Lotul 2 A0 pare  ca rezolva cele mai multe problemele de pe  DNCB si DN1.

carutasul

Am făcut azi o mică plimbare cu bicicleta și am zis să nu mă întorc cu mâna goală.
În zona satului Buda, Cornetu, cam la jumătatea distanței între DN6 și DC103 ( pe google maps "str Bradului")












Powered by API/PUM imgur uploader