Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Ionut

În zona lotului 2 dar și pe partea de est a OTP zboară foarte des și elicopterele SMURD. Va fi destul de complicat. Să înceapă și vom vedea cum rezolvăm.

Sagitarius

N-ar trebui sa fie o problema atat timp cat se zboara la o altitudine joasa (max 15m de sol).

pasa_andrei

Ne gandim si intrebam. Speram sa obtin aprobari avand in vedere ca o sa fix pe axul autostrazii la o inaltime de 15-20m (maxim).

TVlad

Posibil sa se mai fi discutat: nu puteau alege alta varianta ca sa nu iasa porcaria asta in padurea Petresti?





Powered by API/PUM imgur uploader

Ma gindesc la niste bretele care sa subtraverseze DN1 sau in cel mai rau caz sa translateze mai spre vest pasajul superior si caile de acces prevazute acum exact in padure.

Mersul trenurilor

Probabil erau niste interese sa taie padurea, mai stii? Vedem la PT ce o sa ramana.

voicul

Vad ca intersectia este in T care face foarte dificila intrarea. Cu masina mica nu prea intrii pe B1, dar cand tu abia te incarezi pe B2 si celalalt trece cu 80 - 100 pe B1 ... senzatie misto!
Cu duba ce sa mai zic. Se vede foarte bine asta pe DNCB.

Poate totusi e unghi mai lejer in teren.

danpandrea

@voicul: vor fi benzi de accelerare și decelerare pe DN1


danutzu_1069

Moama, 2007!! 14 ani de la elaborare SF-ului....
Oare mai traiesc aia care semneaza in cartus???

EugenRo



Si totusi DE CE NU DUBLA TROMPETA?!  O:-)

-benzinaria OMV se relocheaza
-DN1 se lateste: ambele sensuri DN1 primesc cate o terta banda dedicata, care va fi folosita pentru urcarea pe/ iesirea de pe A0
-padurea ramane neatinsa
-intersectie cu benzi late, generoase, neclaustrofobe
-3 supratraversari (din care 2 sunt peste DN 1)

Banena

Pt ca probabil e mai ieftin sa tai copacii decat sa expropiezi o benzinarie si cateva cladiri de langa.
Vizitez *aproape* zilnic peundemerg.ro din 2015

dr4qul4

De ce nu un nod pe 3 niveluri?
-1  DN1
0 Giratoriu
+1 A0
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

Exproprieri foarte scumpe, Bilancia Exim are investiți de 30 mil euro acolo, se vede pe hartă.

NewBest

Cu siguranta solutia a fost aleasa in SF pentru a asigura capacitatea nodului. Acolo s-ar putea face o trompeta dubla cu exproprieri minime, pe desenul lui @EugenRo daca se face "invers" curba trompetei de pe DN1 ar fi loc cu vreo 2 case expropriate. Totusi, o trompeta dubla ca la sud cu DN5 sau DN6 nu au aceeasi capacitate ca nodul din SF.
Solutii exista, asemanator cu ce a proiectat Eugen, dar nu sunt suficiente bretelele acela "rapide" care fac dreapta pe langa nod, trebuie pastrata caracteristica nodului din SF: nu se amesteca traficul de pe sensuri opuse de pe DN1 (se evita portiunea dintre trompete, unde intra 2 benzi, ies 2 benzi, intre ele fiecare schimba banda cum vrea).

De dragul de a desena, am pornit si eu de la ideea de trompeta dubla si am facut asta:



Powered by API/PUM imgur uploader

Fara conflicte suplimentare, poate chiar capacitate mai mare pentru ca bretelele sunt mai rapide si iesirile de pe A0 sunt inainte de intrari, nu sunt exproprieri foarte scumpe, se salveaza padurea si nu mai trebuie ocolit aiurea 1km ca sa intrii pe autostrada prin trompeta.
Dezavantajul: mai scump... (pod nou peste DN1, pod mai lat peste DN1 la intrarea pe A0 spre vest). Ar mai fi loc de optimizare de costuri, dar nu mai elaborez...

Oricum, am spus ca "de dragul de a desena" pentru ca zarurile sunt deja aruncate. Din cate stiu, nu se mai pot face schimbari atat de radicale in etapa curenta. Mai mult, conform hartii de la ANCPI, padurea a fost deja condamnata:



Powered by API/PUM imgur uploader

Probabil ca in 2007 cand a fost facuta plansa aia nu se punea atat de mult accentul pe salvarea padurilor. Pe langa asta, nu aveam nodurile de pe A10 care sa dea curaj proiectantilor sa vina cu solutii mai creative :lol:

miahi

^ Daca sunt deja facute expropieri, situatia e clara, infime sanse sa se mai schimbe ceva. Bulgarele birocratiei a inceput sa se rostogolesca nu il mai opreste nimeni.

danpandrea

Am trecut de faza de indignare și am ajuns la cea de "măcar să se facă". Nesănătos, știu... Pe de altă parte, se pierde pădure pe A0, apar alți copaci pe A7, deci oarecum suntem pe drumul cel bun. Trag speranța ca viitoarele proiectări să nu fie atât de nepăsătoare față de mediu, atât timp cât există soluții rezonabile la îndemână.