Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 33 Guests are viewing this topic.

GeorgeSB

Quote from: paulmare on May 05, 2021, 04:15:47 PM
^ la Dimieni unde e dj100 si trecerea peste CF - nu e nod ? sau lipseste din openstreetmap

Nu e nod acolo.

pasa_andrei

Primul video din luna mai de pe lotul 1 al autostrazii A0.

Vesti bune, constructorul mobilizat pe 50% din suprafata lotului. Se cotureaza si fabrica de grinzi de la inceputul lotul 1.



Enjoy!

danutzu_1069

@Bachus01, ba ajuta destul de mult si legatura DN1 A3... Cei din vestul Bucurestiului, nu prea se incumeta sa mearga pana A3 pe centura, asa ca merg pe DN1...

NGC

#2853
"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2: km 20+000-km 39+000"

Quote from: NGC on October 20, 2020, 08:45:57 PM
Quote from: NGC on October 09, 2020, 09:24:53 PM
Niste cormorani au transmis podiumul initial al ofertantilor, din punct de vedere al ofertelor financiare.

1. CHINA RAILWAY -> +/- 781 milioane RON fara TVA
2. UMB -> +/- 832 milioane RON fara TVA
3. ICTAS INSAAT -> +/- 835 milioane RON fara TVA

Din 11 ofertanti, 8 oferte au fost admisibile. Podiumul initial general este asta.

1. UMB
2. ICTAS INSAAT
3. PORR
4. CHINA RAILWAY

Chinezii au fost depunctati la experienta detinuta de seful echipei de proiectare, asa ca va puteti astepta la contestatie.

CHINA RAILWAY, ICTAS INSAAT si PIZZAROTTI au contestat.

Quote from: danpandrea on May 05, 2021, 03:26:41 PM
S-a respins ultima contestație pe L2 nord (UMB câștigător), conform lui Cătălin Drulă, chiar acum pe Facebook.

Este o mica neconcordanta in comentariul de mai sus (partea marcata cu albastru). Este vorba despre mai multe recursuri la CAB, nu doar despre unul. De fapt toti cei care au contestat la CNSC au facut si recurs la CAB (CHINA RAILWAY, ICTAS INSAAT si PIZZAROTTI).

05.05.2021

Quote
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge excepţiile tardivităţii/inadmisibilităţii. Respinge plângerile, ca nefondate. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 05.05.2021.

Ramane asadar UMB castigator.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

@danutzu

+ legatura din zona suburbana de pe DN1 cu Pipera. Cred ca va deveni mai rapid pentru toate localitatile la vest de DN1 sa mearga pe A0 si A3 decat pe DN1 si Aerogarii.

danutzu_1069

Categoric asta. Putem zice ca DN1 este exact in punctul de Nord al orasului, pe cand A3 este mai spe Nord Est... Oricine de la Vest de DN1, prefera sa mearga pe DN...

pasa_andrei

O veste excelenta. Sa inteleg ca ii vedem si pe cei de la UMB si pe lotul 2 Nord.

paulmare

Andrei Pasa da, o să ai ce sa filmezi după ce deschid șantierul 😊

pasa_andrei

Cred ca o sa vin si cu o veste proasta. Daca nu ma insel este lotul fix langa aeroportul Otopeni si nu cred ca o sa ma lase nimeni sa filmez in zona respectiva. Nu doar pe mine, pe nimeni. Sa vedem si traseul exact.

Ionut

Da, va fi complicat de filmat acolo.

RaduG

#2861
Da este ,,restricted" de Forțele Aeriene: https://flightplan.romatsa.ro/init/drones/manage_zones/view/zone_uas/2001

Vor fi multe filmări de la sol :) Poate s-ar putea amplasa niște timelapse camera sau webcam-uri.

pasa_andrei

Zona mov da este restricted dar lotul 2 o sa fie la nord de aceasta zona. Adica de la Corbeanca pana DN2 nu prea aveam treaba cu zona mov. Doar ultima parte atinge zona mov. Vom intreba in momentul in care incep lucrarile si vedem exact pe unde trece.

Sorinus

Lotul asta ajuta mult ptr legatura cu aeroportul, daca te duci spre Moldova, iesi pe A0 -> A3 - A7 (cand va fi). Sau spre Constanta, iesind pe A3->DBCB, evitand centura pana acolo.

DarkFranck

#2864
A0 - si aici e valabil si pe sud si pe nord - va fi utilă cu adevărat abia când toate loturile vor fi gata, pe bucățele are utilitate mică. Degeaba faci lot 2 nord dacă nu e gata si lot 1, degeaba faci lot 4 nord (asta chiar degeaba) daca nu e gata si lot 3. La A0 sud o să avem loturile 1-2 cu cel puțin 1 an înainte de lot 3 (sper să fie doar atât) și o să aibă o utilitate redusă fără lot 3. Cât A0 e un puzzle n-o să ne bucurăm prea mult. Probabil pe A0 o avem deschideri decalate și o să ne punem mâinile în cap, mutăm dopurile dintr-o parte în alta, tot DNCB va duce greul.
Fluctuat Nec Mergitur