Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 34 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Colegu' Europiu, te rog eu, citeste inca odata postarea lui..... Special am bold-uit...
Nu am nimic importiva arbustilor din noduri, modelul German este un exemplu.
Dar de la arbusti la copaci.... e o diferenta insemnata...

ARBÚST, arbuști, s. m. Plantă lemnoasă mai mică decât arborele, care se ramifică de la rădăcină în formă de tufă și nu formează o coroană distinctă. – Din fr. arbuste, lat. arbustum.

COPÁC, copaci, s. m. Plantă cu trunchiul lemnos și înalt, ale cărei crengi se ramifică la o distanță oarecare de sol, formând o coroană; arbore, pom. [Var.: (reg.) copáci s. m.] – Cf. alb. kopač.

Europiu

Posibil ca voicul să fi vrut să spună între bretele... Anyway... nu cred că are rost să ne sărim unii la alții la gât doar pentru atât... :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

Trebuie sa intelegem odata ca aici citesc si "jurnaliști" (evident ca nu fac  referite la @AlinC) si mâine-poimâine ne trezim ca apare stire ca niste forumiști vor copaci pe mijlocul autostrazii....

voicul

Depinde cum citesti ...
Era mai bine sa scriu intre bretele, ca asta doream sa zic, dar unii au priceput si fara explicatii exact ce doream altii nu.
Dar sa fie clar: da. era intre bretele.

Nu stiu de ce nu ar putea sa fie copaci acolo, intre bretele, in nod, dar eu sunt ok si cu arbusti ca produc mai mult ca 3 fire obosite de iarba.

Jurnalistii pot sa priceapa ce vor si sa inventeze oricum ce doresc. Dar asa cum alt coleg a inteles din prima ce vroiam sa zic asa o sa fie si jurnalisti care o sa inteleaga fix ce trebuie. Deci situatia e 50-50%.
Oricum cu acest drept la replica probabil stirea va fi ca il concurez pe Papa sa fiu mai catolic ca el.  :lol:

Ca idee: nu sunt de acord cu arbustii intre sensurile autostrazii pentru ca ingrizirea lor poate sa fie periculoasa pentru participantii la trafic.

RaduG


dorel_cu_lopata

Autostrada A0 nord lotul 1
Autorii


Evaluare tehnica


Evaluare financiara


Solicitare agremente tehnice


Raspuns


QuoteÎn cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau eronate sau în cazul în care lipsesc anumite documente, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita într-un anumit termen ofertanților/candidaților clarificări și, după caz, completări ale documentelor prezentate de aceștia în cadrul ofertelor sau solicitărilor de participare, cu respectarea principiilor tratamentului egal și transparenței.
QuoteAutoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine apariția unui avantaj evident în favoarea unui ofertant/candidat.
Decizie Curtea de Apel Bucuresti: 18 Noiembrie 2020
Reevaluare tehnica: 17 Martie 2021
Reevaluare financiara: 13 Aprilie 2021 (cu tras de timp in conditiile in care ofertele financiare nu s-au schimbat si erau cunoscute de la prima evaluare)
Solicitare agremente tehnice pentru Vertatel International/Nurol: 15 Aprilie 2021
Obtinere agremente tehnice Vertatel International: 31 Decembrie 2020 (ajun de anul nou :lol:), 13 Aprilie 2021
Coincidente si tras de timp: Priceless
Pentru toate celelalte inclusiv incalcarea legii achizitiilor publice si favorizarea unui ofertant exista CNAIR.
MasterCNAIR - Sponsor oficial al hotiei

bacovia

Si uite asa ni se clarifica mecanismele prin care turcaletii, actorii si alte firme de apartament castiga licitatii pe la noi. Clar au spate si conexiuni la cel mai inalt nivel.

pasa_andrei

Video nou de pe sectorul DJ401D - DN5 (+ noile defrisari de care avem nevoie pentru restul nodului). Mobilizare buna pe acest tronson. Se lucreaza si la descarcarea arheologica. Nu este inca pe drumul critic, trebuie sa termine pana la 1 iunie. Au crescut si ei numar de oameni. O sa vedeti si in clip. X2 clipul, cine vrea sa vada in detaliu pe youtube avem si 0.5x pentru o vizita normala.



Ne vedem dupa Paste cu un nou clip de pe A0.

Enjoy!

alex8

@dorel_cu_lopata dacă curtea a decis reevaluarea nu vad rostul în a grăbi procedura ca să te întorci iar la un proces prin care sa fii obligat sa refaci evaluarea și tot asa o ți mult și bine.
Este o practica curenta prin care Anap/ Curțile de apel sa ceara reevaluarea pentru a echilibra ofertele pe parte tehnica și concurenta sa fie doar pe partea financiara.
În aceasta speță depinde din ce unghi te uiți, prin timpul acordat a dat posibilitatea sa obțină documentele solicitate și în felul acesta nu au mai fost excluși din ofertare (e vorba doar de agrement).
Odată obținute nu cred ca avea rostul sa prelungească 3 luni licitația doar ca să dea impresia ca se apleacă mai profund peste documente.

alesd

#2829
De unde ai scos asta cu "este o practica curenta prin care Anap/ Curțile de apel sa ceara reevaluarea pentru a echilibra ofertele pe parte tehnica"? Nu am mai auzit de asa ceva si mi se pare o aberatie.
La alte achizitii publice unii ofertanti au fost exclusi pentru ca nu au avut tot felul de agremente sau autorizatii, iar aici le-au obtinut abia dupa ce Curtea de Apel le-a spus ca nu exista si ca nu apar in DUAE. De ce a acceptat CNAIR si a asteptat sa faca asta? Daca trebuiau sa apara inca de la ofertare, de ce nu i-au exclus? Asa orice lucru care lipseste se poate adauga ulterior. Ma astept ca Pizza sa conteste.

alex8

Am spus acest lucru din experienta proprie.
Dacă nu au depus documentele de susținere a calificărilor sau experienta, atunci este mai bine sa le ceri clarificări și sa nu ii dai afara. Cat timp textul din caietul de sarcini nu este foarte explicit și se termina cu "etc" sau "toate avizele necesare" atunci firmele au câștig de cauză.

stangabriel

https://www.economica.net/autostrada-de-centura-bucuresti-nord-grecii-de-la-intrakat-ii-contesta-pe-turcii-de-la-nurol-desemnati-din-nou-castigatori-pe-lotul-1_508148.html

Intrakat a depus pe 28 aprilie contestație la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), după ce pe 23 aprilie a fost desemnat câștigător pe lotul 1 din A0 Nord constructorul turc Nurol.

Firma din Grecia susține că oferta firmei din Turcia nu trebuia acceptată întrucât subcontractorul Vertatel International nu ar fi autorizat să execute anumite lucrări feroviare.

voicul

#2832
Si care e legatura cu "anumite lucrări feroviare" si lucrari de A?

pbh

Pe principiul - ai basca? Si daca ai basca nu ai cravata asortata...etc!

alex8

Pasajele peste calea ferata trebuie aprobate de CFR, prin urmare trebuie sa aibă la dosar agrementele aprobate.