News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

PlayStation


Selim mai are de stat
I-au pus indicatoare de ocolit  :lol:

danutzu_1069

Relocarile de LEA se fac intr-o ordine, ca nu poti sa tai toate liniile ca sa muti stalpii... Deviezi, Intrerupi, muti, deviezi din nou, intrerupi alta LEA, etc...
Daca un consumator are doar o linie de alimentare ai nu poate si deviat pe alta cale, atunci e ceva problema... Trebuie sa faci circuitul nou, si intrerupi doar la trecerea de pe un circuit pe celalalt...


slartibartfast

De la @cutter citire pe facebook:
Quote
PACHETUL BUCUREȘTI - NOUTĂȚI ȘI STADIUL PROIECTELOR
Vești bune pe final de săptămână pentru infrastructura rutieră majoră din zona București - Ilfov!
Avem câștigător desemnat pentru A0 Nord lot 1, un sector de 17,5 km din autostrada de centură a Bucureștiului, de la Dragomirești până la Corbeanca. Dacă nu vor fi depuse iarăși contestații (ceea ce ne dorim cu toții), vom semna curând contractul de proiectare și execuție.
ÎN CONTINUARE, STADIUL PROIECTELOR MAJORE DIN ZONA BUCUREȘTI-ILFOV:
Pe A0 Sud lot 1 și 2, constructorul a crescut mobilizarea în ultimele săptămâni pe cei 33 de km ai sectorului (între A2 și Bragadiru), executând lucrări consistente la fundațiile și elevațiile podurilor, dar și la terasamente sau relocări de utilități.
Pe A0 Sud lot 3 (Bragadiru - A1), antreprenorul a depus proiectul pentru obținerea autorizației de construire. Ne așteptăm ca ordinul de începere a lucrărilor să fie emis la începutul verii.
Pentru lotul 2 al A0 Nord (19 km, Corbeanca-Afumați), săptămâna viitoare așteptăm pronunțarea Curții de Apel pentru soluționarea contestațiilor. Dacă contestațiile se resping și la Curte, așa cum au fost deja respinse la Consiliul Național, putem semna contractul cu antreprenorul român desemnat câștigător.
Pe lotul 3 A0 Nord (8,6 km, între Afumați-Pantelimon), CNAIR este într-un proces de re-evaluare a ofertelor ca urmare a deciziei instanțelor, iar câștigătorul licitației va fi anunțat în săptămânile următoare.
Pe lotul 4 A0 Nord (5 km, între Pantelimon și A2), constructorul avansează bine cu proiectarea drumului, iar în toamna acestui an va începe execuția lucrărilor. Termenul de execuție a lucrărilor: 18 luni.
A0, al doilea inel de centură al Capitalei, construit la profil de autostradă, va avea o lungime de circa 101 km și va degreva traficul infernal de pe Drumul Național de Centură București (DNCB) - vechea centură a Capitalei, unde avem ca priorități finalizarea pasajelor și modernizarea drumului prin lărgirea la patru benzi.

Întrebare: (probabil s-a mai discutat): A0Nord lot4 are nod la capătul dinspre Pantelimon sau riscă să fie muzeu?

danutzu_1069

#2794
^ O fi greu sa intrii la harta proiectelor de infrastructura si sa vezi singur??

^^ Macaraua aia cu plarforma (cea portocalie, din primele cadre) sigur e din Turcia... E specifica... Si cea albasta... dar vad ca nu are nr de inmatriculare...

danpandrea

^^Nu are. Este singurul drum național cu care A0 nu va avea nod.

slartibartfast

Cu DN3 știu că e povestea. Acolo mai e însă și DJ301. Da, văd și eu că nu apare nimic în sensul ăsta pe harta proiectelor. Deci posibil muzeu, în absența vreunui hack temporar.

DarkFranck

Lotul 4 pe A0 nord va fi folosit doar după ce se termină loturile vecine (AO nord lot 3 și A0 sud lot 1). La A0 sud nu aș avea (mari) emoții, dar la A0 nord lot 3 e mai problematic.
Fluctuat Nec Mergitur


alexV

Nodul asta de pe A0Nord lot 2, la intersectie cu DN1 langa Therme, cum a ajuns peste peticul ala de padure ?!
La prima vedere in partea dreapta e aratura ce se preteaza mai bine la a fi transformata in drum. Sa nu fie exterminate padurile din jurul orasului.


florin74

Propuse cineva pe forum un nod de 100 de ori mai OK decat tampenia asta.
Poate trimItem la CNAIR schita.

al3x

Desi nu sunt deloc de acord cu ce s-a intamplat acolo, ma gandesc ca scopul nodului pe teritoriul comunei Corbeanca a fost pentru a nu sufoca DJ101, deja sufocat la ora de varf. Din locul unde se afla acel nod exista mai multe iesiri spre Corbeanca sau DN1 pe stradutele adiacente.

dr4qul4

din nod poti sa iesi doar in DN1. Este o prostie fara margini ce fac acolo. Distrug complet o padure desi au loc sa faca aceeasi chestie in oglinda.
SOlutia corecta era ingroparea sensului spre Ploiesti din DN1. Au loc destul pentru deviere si nodul ar ocupa mult mai putin teren.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hercule

In afara de suprapunerea cu padurea, intrebarea e alta: de ce se fac 2 noduri pe A0 la acelasi drum? Adica cu ce e mai bun nodul de la vest fata de cel de la est de DN1? Sau viceversa. Unul singur nu e suficient?
Deșteaptă-te române!

bgd77

Nu sunt 2 noduri, e un singur nod. Legaturile sun unidirectionale. De exemplu, daca vii dinspre est, la prima iesire poti merge doar spre Ploiesti, iar la a doua doar spre Bucuresti.

Aici se vede mai in detaliu: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=10.msg161159#msg161159