Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Eu nu inteleg totusi de ce nu se misca mai cu talent turcii . Mobilizarea este destul de slaba .

Speram sa nu avem aceeasi conceptie ca la Aktor/Pizza si sa profite la maxim de gafele Cnair (la cate utilitati sunt de relocat..........) .

pelan87

Oare in centrul imaginii de mai jos (captura din clipul lui @pasa_andrei) pregatesc terenul pentru o viitoare fabrica de grinzi?




Powered by API/PUM imgur uploader

Bachus01

Hopa , fix din imagini deducem ca au mai adus inca o foreza .

voicul

^Vad probleme la A2 - A0 (toata lumea facand incadrarea de la 2 benzi la 1).
Dupa ce se face si lotul 3 N, atunci e probabil sa apara surprizele si pe A2 - A0.

Nu se pot face ulterior si benzi de viteza pe langa trefla?
Asta ar fi o solutie. Face CNAIR sa isi face mana pe DN68A.  :D

Multumim de updatet-uri si ca poti sa ajungi pe atatea santiere. +1  :cheers:

panzer

Pai s-au adaptat si turcii la "conditiile romanesti" cum spunea Dna Ionita anul trecut. Procese! Nu stim nimic de ce se judeca?

Citat din articolul mentionat pe pagina anterioara!
QuoteÎntre CNAIR şi Alsim Alarko sunt în desfăşurare mai multe procese, însă unul dintre acestea a marcat şi o premieră în materie de litigii comerciale. Potrivit informaţiilor obţinute de Economedia, Compania de Drumuri (CNAIR) a chemat în garanţie Regionala de Drumuri Bucureşti (DRDP Bucureşti), cea mai importantă Regională din subordine.

Pe prima bucata atacata (langa podul CF) e un stalp de medie tensiune stinger. M-am uitat cu atentie la el. In mod normal se ingroapa foarte usor o astfel de linie. Nu e foarte greu si nici mari hartiute nu trebuiesc facute. Daca in 8 luni nu au miscat nimic pentru un stalp de medie atunci clar nu au in cap sa respecte nimic. Cand vor ajunge la liniile de inalta tensiune mai ales cele ale Transelectrica (unde mai trebuie si o licitatie de relocare) ce pretentii sa mai ridicam.

Multumim pasa_andrei pentru dedicare! Apreciez foarte mult efortul tau. Din pacate nu iti impartasesc entuziasmul. Cred ca ne asteapta multi ani de frustrari cu turcii astia. Nu ca Aktorii de pe lotul 3 o sa ne faca viata mai simpla.

Skynick

Am observat lucrari si la intersectia A0-DN6, la Bragadiru. Erau utilaje si se pregatea forarea unor coloane.

carutasul

acolo e foreza mai de mult, apare și în filmarea lui @pasa_andrei de acum vreo săptămână. Au adus-o de la strada Bradului, unde presupun că au terminat forajele la supratraversare. Ei au cam atacat zonele importante, după părerea mea nu putem deocamdată să estimăm cum o să meargă.  Probabil că ar fi putut fi mai spectaculoși la terasamente dar deocamdată e timp, nu cred că sunt critice, mai vedem în următoarele luni cum merge...

pasa_andrei

Grinzile din cate stiu o sa le faca in regie propie pentru ambele loturi. Pozitie pare una perfecta. Fix langa este o soseaua asfaltata care duce fix in centura . Stiu ca sunteti dezamagiti si va asteptati la o mobilizare mai buna dar momentan atat se poate. Am promisiuni de la ei ca maresc flota de utilaje . Lotul lor insumeaza ~33km , nu este o lucrare usoara, chiar daca multi spuneti ca este drept , la campie , unde e problema. Au 4 noduri mari de facut care chiar nu sunt simple si foarte multe retele de relocat. Vine cat de curand si video de pe lotul 2 unde incepe sa arate din ce in ce mai bine.

voicul

Daca aveau doar 1 lot, mobilizarea era buna. Asa ca au 2 loturi, da se poate mai bine.

Totusi, pentru primul proiect in Romania eu zic ca merg destul de bine si ca isi dau interesul. Daca mai aduc si oameni e si mai bine.

dr4qul4

Nu va înțeleg. Este abia 13 aprilie si se lucrează in cateva locuri.
Pe lotul vecin, atribuit in acelasi timp, Aktorii joaca teatru. Nici pe PiSi5 Astaldi nu misca. Tragerile de timp cu PT ai AC s-au vazut ca sunt din inițiativa constructoruoui.
Stiu ca vroiam mobilizare a la umb, dar momentan turcii beneficiază de prezumția de bunăvoință. Haideti sa-i mai lasam 1-2 luni sa vedem daca mai cresc mobilizarea.
Au foarte multe utilități de relocat. Sa vedem cum se descurca la stâlpi, pentru ca aproape sigur, unii nu sunt identificați corect in sf.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

http://jurnaluldeilfov.ro/lucrarile-la-infrastructura-rutiera-din-jurul-capitalei-avanseaza-considerabil/

Noua Autostradă de Centură București A0

În cazul noii Autostrăzi de Centură a Capitalei – A0 – după cum se știe, lucrările sunt împărțite în trei loturi pe partea de Sud și patru loturi pe partea de Nord, loturi aflate în diferite stadii de execuție.
Potrivit oficialului din Ministerul Transporturilor, pe două dintre loturile de pe Sud s-a început execuția lucrărilor, "iar constructorul a amplasat deja două stații de beton și două stații de asfalt, în organizarea de șantier. Iarna nu a fost propice lucrărilor de terasament, ­fiind o iarnă foarte umedă și nu s-a putut lucra cum ar fi trebuit. Așa că, nu am evoluat foarte bine, dar acum, pe măsură ce a venit timpul bun, toți constructorii au promis că intră foarte puternic pe lucrările de terasament – și la A0 și la pasaje. La A0, la lotul 2 pe Sud, au început forajele de la intersectia DN 6 și A0 – între Bragadiru și Cornetu, se forează pentru realizarea piloților pasajului. La intersecția A0 cu DN 5, între Jilava și 1 Decembrie, au fost finalizați piloții, iar pe zona drumului județean, la Dărăști, ­s-au forat piloții pentru pasajul care va trece peste autostradă, și pentru încă două pasaje ce se vor construi în zonă. De asemenea, a început realizarea suprastructurilor la un pasaj peste calea ferată, în zona gropii de gunoi de la Vidra. La lotul 1 – care a primit ordinul de execuție acum mai puțin de 2 luni, forajele vor începe de la intersecția dinte A2 și A0 – pentru cel mai complex și mai mare pasaj din lot, iar la lotul 3, cel unde vor lucra grecii de la Aktor, suntem încă în faza de proiectare, urmând ca antreprenorul, împreună cu proiectanții angajați să vină cu ultimele detalii de execuție, în așa fel încât în mai-iunie să începem și acolo lucrarile. În cazul celorlalte 4 loturi de pe zona de Nord – lotul 4 a intrat în faza de proiectare, iar loturile 1, 2 și 3 sunt în diferite faze de licitație și reevaluare a ofertelor, ca urmare a deciziilor CNSC sau ale curților de apel, după primirea de constestații. Dar, sper ca până în vară să contractăm și aceste trei loturi. Ca o premieră pot spune că, deja am făcut exproprierile pentru tot traseul Autostrăzii A0 pe partea de Nord (tot inelul). Sunt emise hotărârile de guvern, în așa fel încât în momentul în care vom avea antreprenori și proiectanți – să nu mai stăm după exproprieri și să întârziem lucrările", ne-a explicat Irinel Scrioșteanu.



panzer

#2711
Hai sa ne referim strict la acest articol pe declaratiile dlui.

Cititi-l va rog in intregime. Atentie la verbe si la timpul lor.
- Aktor URMEAZA
- Turcii au PROMIS
Nu mai tin minte cum se numeste aceasta tehnica de la scoala.

In subtext exista si ceeace se numeste "dezinformare prin informare incompleta." Intr-un noian de repetitii a ceeace se executa (Domensti, Berceni, etc) se "uita" intentionat problemele. De ce Aktor nu e in stare sa faca proiectul de 2 ani, de ce TS nu intra in teren, care sunt litigiile cu turcii? La final ca si la PSD o alta lista de planuri fara termene asumate.

Acum dupa ce ati citit acest articol urmariti din nou interviul cu Dna Ionita de acum 4-5 luni. Ce spunea textual doamna atunci: "Aktor urmeaza sa depuna declaratia de proiectare. Decembrie, cel mai tarziu Ianuarie. Turcii au inceput devreme ca nu au experienta in Romania!"
Incercati sa realizati cum va simtiti acum la 5 luni distanta referitor la promisiunile de atunci. Ce s-a intamplat real, versus ce s-a promis. Acelasi lucru veti simti si in toamna recitind ce a spus Irinel ieri.

Dupa ce s-a terminat acest exercitiu urmariti interviurile cu Catalin despre Metrorex. Din nou atentie la verbe: "Nu negociem legea." "Autoritatile sa isi faca treaba sa elibereze sina." Din nou, simtiti diferenta?

Un exemplu mult mai clar a fost un interviu cu directorul de la BMW:
Q: "Cum comentati problemele motoarelor Diesel ale BMW cu emisiile de NOx?"
R: "Motoarele Diesel sunt foarte importante pentru noi ca parte a strategiei de reducere a emisiilor de COx."

Kravim

Celor de la Aktor le-a fost aprobata declaratia de proiectare in decembrie 2020. (Cel putin asta e afirmatia lui Scriosteanu in una dintre postarile pe FB).

Attreyu

In premiera absoluta, va pot dezvalui primele operatiuni in teren de pe Lotul 3 (Aktor): au jalonat viitorul traseu, cu stegulete rosii de o parte si de alta a viitoarei autostrazi, din 50 in 50 de metri.

Nu e o gluma, probabil ca urmeaza decopertarea si primele buldozere dupa Pasti.

pasa_andrei

Poti sa ne zici unde mai exact au inceput primele lucrari.