Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

RaduG

Au început lucrările și la nodul A0-A2, eram la volan nu am putut face poze, dar se decoperta la sud de A2.

minisoferul

Da, faceam referire la secventa de la inceputul filmuletului. Nu am stiut ca acea LEA nu este sub tensiune.

survola

Nodul A0-DN6 apare deja pe Waze, cu bretele cu tot :)

danutzu_1069

#2688
@minisoferul, Pai foreza aia si macaraua galbena au catargul, respectiv bratul foarte aproape de conductoare.... Daca s-ar "plimba" curentul prin conductoare, ar alege calea cea mai scurta catre pamant... :)

@survola, apare chiar mai mult decat nodul... dar apare in fază de constructie....

minisoferul

Si stiti cumva se muta in lateral stalpii de la LEA, ca de transformat in LES este foarte greu pe acele voltaje.

danutzu_1069

Greu de spus cum se va face relocarea, cel mai probabil se va face o trecere intr-un unghi mai aproape de 90grd...
Posibil ca unul din stalpi (set de stalpi) sa ramana pentru ca sunt "de colt"

punktnet

Astăzi am trecut pe DN4 spre Oltenița și la viitoarea intersectare cu A0 au început lucrări de decopertare și amenajare.
Bănuiesc că se face ceva nod rutier.
Just kidding.


danutzu_1069


stangabriel

https://economedia.ro/premiera-cum-a-ajuns-cnair-sa-cheme-in-instanta-cea-mai-importanta-regionala-din-subordine.html

Între CNAIR şi Alsim Alarko sunt în desfăşurare mai multe procese, însă unul dintre acestea a marcat şi o premieră în materie de litigii comerciale. Potrivit informaţiilor obţinute de Economedia, Compania de Drumuri (CNAIR) a chemat în garanţie Regionala de Drumuri Bucureşti (DRDP Bucureşti), cea mai importantă Regională din subordine.

Chemarea în garanţie înseamnă că ,,partea interesată poate să cheme în garanție o terță persoană, împotriva căreia ar putea să se îndrepte cu o cerere separată în garanție sau în despăgubiri".

Motivul: DRDP Bucureşti a asigurat consultanţa, adică supervizarea lucrărilor pentru A0, iar între CNAIR Central şi antreprenor a fost un litigiu privind soluţia tehnică pentru fundaţii.

alext

Proaspat de pe drum (12.04.2021):

Pe DN5 (sens B => GR), pe partea stanga, au aparut struturi metalice pentru viitorii piloni ai nodului.

Pe partea dreapta am vazut niste bucati de beton ce pareau a fi capetele pilotilor...

In concluzie, turcu' lucreaza.

TibiV

Mda...

Și Aktor, și Pizanocchio lucrează pe A10...
Dacă turcii vor imagine mai bună, să se miște mai cu talent.

Deși, pe de altă parte, dacă cei din CNAIR sunt atât de supărați pe ei încât să-și atace propriile DRDP-uri, atunci nu prea mai au ce face. Sunt "mâncați"...

Dar unde o fi fost "rigoarea" asta la Salini, Straco, unde este la Aktor etc. etc. etc....?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Primul video de pe A0 Lotul 1 este aici. Ma bucur ca am reusit sa cresc entuziasmul pe acest proiect din ce in ce mai mult.

Avem AC din 4.12.2020. Am avut cateva luni de iarna in care constructorul nu s-a mobilizat. A asteptat venierea primaverii pentru a incepe lucrarile.

A inceput lucrul la decopertarea stratului vegetal la sfarsitul lotul 2 si inceputul lotul 1 , la intersectia cu Berceni, Oltenita si inca un drum judetean de langa Glina.

In ultima saptamana au inceput decopertarile si la viitorul nod cu A2.

Avem si aici ca si pe lotul 2 ,  2 noduri mari de facut ( A0-DN4 si A0-A2)  + pod peste raul Dambovita. Acestea fiind principalele lucrari. Lungimea lot : 16.3km. Lipseste nodul cu DJ401 - Berceni .

Din pacate asa cum stiti deja nodurile raman ca cele din SF. Simplele trefele fara benzi de viteza si fara benzi de incadrare. Aici vom vedea cel mai probabil si primele ambuteiaje din tara la intersectia unor autostrazi.  Aceasta interesectia nu este prima din tara, nu o sa fie nici macar a 2-a, ci abia a 3-a . Ca importanta trebuia sa fie prima. Daca nu se misca destul de repede cei de la Alarko si se semnaeze anu asta pe A7- Ploiesti -Buzau, posibil sa-l vedem chiar pe lotul 4.

Pe directia A2-A0 vor aparea primele blocaje , acest viraj fiind unul la 270 de grade cu viteza redusa de 40km/h , Dar doar dupa ce si lotul 4 din A0 Nord o sa fie gata. Cum stim deja constructrul de pe A0 Nord, foarte posibil ca aceste lucrari sa se sincronizeze si sa se deschida in finalul lui 2023. Sa nu uitam ca lotul 4 din A0 Nord nu este usor, chiar daca UMB lucreaza cu cateva viteze in plus.



Enjoy!


Bachus01

Pe lotul 4 nord (UMB) avem expropierile facute?


pasa_andrei

Nu, dar nici PT nu a fost aprobat din cate stiu. Si ca sa fac o scurta rectificare la ce am scris mai sus. Lotul 4 nu are nod in capat asa ca trebuie sa asteptam si finalizarea lotul 3 cu nodul de la DN2. Abia atunci o sa inceapa primele "surprize" . Oricum sunt 2 loturi destul de scurte. 4.5 KM si 8.6 km.