Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 8 Guests are viewing this topic.

reed


razvan96

Alarko. Este vorba de zona nodului cu DN6, de pe L2.

carutasul


sm33

La intrare in Ciorogarla pe Dj 602 este un hotel pentru muncitori facut din containere. Asta seara am vazut ridicate 3 steaguri . Unul al Uniunii Europene, unul al Romaniei siii, surpriza unul al Greciei. Este intradevar singurul semn ca grecii ar fi prezenti pe acest lot.😀.

frunzaverde

@voicul - Nodul A0+A1 nu tine nici macar traficul masurat din 2010.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

pasa_andrei

Video nou de pe A0 de astazi. Lucrarile se extind pe mai multe sectoare de drum. De saptamana vitoare se reiau lucrarile la capacitate marita.



Enjoy!

carutasul

data viitoare începi de la Dn6 și te oprești la o cafea :)

TibiV

@GAC,
nu orice strada trebuie sa aiba iesire in autostrada...

Cand va citi vancouver postarea ta, te va lamuri el mai bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

Mai e mult pana departe... nu-mi inspira nimic turcii :(
Vedem anu asta.

hvm

@TibiV
Chiar ma miram cum de n-a spus nimic @Vancoover pana acu...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Păun

Aktor nu trebuia sa vina cu proiectul tehnic gata? mai e putin si trece un an de la semnare.
Cu turcii au semnat in martie 2020 cu o luna mai devreme fata de Aktor.
Stie cineva ceva la ce stadiu sunt cu proiectarea?
Multumesc!

razvan96

Martie 2019 pe L2. Aprilie 2019 pentru L3 Aktor. Se fac 2 ani de la semnare deja, nu unul.

Păun

ce trece timpul. scuze de greseala, deci e mai grav decat credeam.  :(( :((

GAC

Cred ca am fost inteles gresit... nu am vrut sa zic nod cu A0 la fiecare strada, dar inca un 3 noduri: Domnesti, Magurele si Berveni pe A0 sud nu ar fi stricat.

vancouver

#2624
^^ eu nu am spus ca nu trebuie facute noduri pe A0 sub nici o forma. Doar am atras atentia ca mai multe noduri inseamna mai mult trafic. Cu cat sunt mai apropiate, inclusiv mai mult trafic local. Trafic local care poate bine mersi sa foloseasca un drum obisnuit, nu e nevoie de autostrada ca sa mergi 6-7-8 km, ca nu castigi mare lucru.

In schimb facand noduri multe, vor exista pusee de trafic masiv la orele de rush-hour, dimineata si seara. Pe langa blocajul care poate aparea, traficul rush-hour este unul extrem de nervos, total diferit de traficul de lung parcurs, care este unul de mers constant.

Daca ajungi la ambuteiaj zilnic, atunci ai facut degeaba investitia. Putea sa ramana ca acum. Si ca sa nu fie degeaba, incepi sa mai adaugi benzi. Si intri intr-un cerc vicios: dezvolti infrastructura, atragi mai mult trafic, trebuie sa dezvolti mai departe nodurile si drumurile de legatura, etc...

Deci daca vrei sa-ti bati joc de investitie si de soferi, poti sa faci noduri oricâte. Noaptea si la pranz va fi liber, adica aprox. 80% din timp ...

Cu totul altceva se intampla la autostrazile radiale, care duc in oras / ies din oras. Aici e imposibil sa eviti formarea de ambuteiaje si nici macar nu e de dorit sa eviti asta. De asemenea poti avea autostrazi secundare, care nu folosesc decat pe plan local, regional si unde e normal sa pui multe noduri. Deci nu e totul alb sau negru si trebuie judecat de la caz la caz.


Concret: Toate nodurile numite de tine, Domnesti, Magurele, Berceni, ar avea strict utilitate locala, pentru cei din aceste localitati. Asta desi fara noduri le va lua max. 10 minute sa ajunga pe autostrada. De asemenea nu exista vreun parc industrial sau vreun alt obiectiv unde sa se duca multa camioane, care altfel fac cine stie ce ocol. De asemenea 99% din traficul din aceste localitati este acum radial, adica de intrat / iesit din Bucuresti, deci nu exista vreo necesitate de a avea acces la A0. Toate aceste noduri nu au nici o legatura cu scopul A0. La Berceni un eventual nod pe DJ401 ar fi extrem de aproape de intersectia DNCB / DJ401 si s-ar incurca putin borcanele acolo. La Magurele ai DJ401A care face legatura atat cu DN6 cat si cu DN5, de unde imediat poti intra pe A0, deci economisesti doar 2-3 minute cu un nod pe vreun drum de tara de pe acolo, idem Domnesti ai DJ401A pana la DN6. Deci nici macar nu trebuie sa intri pe DNCB ca sa ajungi la A0. Iar legaturile locale pe care le-ar asigura A0 le poate asigura cu brio DNCB, in viitor golit de o buna parte din traficul actual.

Deci de putut, da se pot face. Daca vrei neaparat sa transformi intr-o zi si A0 in bulevard local.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.