News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 23 Guests are viewing this topic.

florin74

Doar penalitati... Hai sa nu ne jucam cu rezilierea .... Ca nu se face asa peste noapte.
Sunt ceva meciuri intre CNAIR si CONSITRANS/Constructori ... Si se pregatesc niste claimuri de catre Aktor si Alsim.

ghrt

Dacă era reziliere, obiectul menţionat acolo ar fi fost ceva în sensul ăsta.
Cont (aproape) inactiv.

adiarc

e un bun inceput...de fapt cea mai buna abordare indiferent ca sunt persoane fizice sau juridice....adica...umbla la bani si se dau pe brazda
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

paulmare

#2508
Canalul e on topic aici (desi are threadul lui) - pentru ca pentru aberatia asta se construiesc niste lucrari aiurea pe arges si dambovita si pasaje peste "viitoarea cale ferata, fosta fosta cale ferata" etc

reincalzesc iarasi supa - lucrarile au fost abandonate din vara lui 89, apoi oprite de Iliescu in decembrie 89, apoi doar le-au "studiat" in studii de fezabilitate, acuma unul e reincalzit

https://www.economica.net/canalul-bucuresti-dunare-reactualizare-studiu-de-fezabilitate-cu-bani-europeni_197459.html

si compania tine de Ministerul Transportului, nu de Apele Romane/Mediu etc
O sa ne dea UE cateva miliarde de euro, sa mergem de la Glina in croaziera la Viena

survola

Și pe Olt sunt baraje și ecluze, am aflat de curând, cu ocazia DX-ului in construcție.

carutasul

unii n-au reușit să termine Planul Cincinal la timp și simt nevoia să  rezolve :)

ciprebbe

#2511


Multumim @Pasa_Andrei
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Păun


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

asta e partea simpla, partea grea e ca e plin de utilitati. Nici nu stii de ce dai cand sapi pentru un pasaj (si sunt destule de facut). Plus nelipsitele LEA..se vad, dar nu se lasa mutate usor.
Bine, mai conteaza si calitatea SF-ului. Poate tocmai pentru ca multe utilitati au fost modernizate in ultimii ani, vor fi mai usor de identificat si relocat. Dar nu cred ca scapa fara macar un stalp care sa reziste pana "miroase a asfalt"
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

sa-i vad ce mănâncă pe pâine partea asta simpla ( in stilul UMB )....si as fii relaxat...dar momentan se mișcă a la aktor...incet si f încet
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Cred ca nu te uiti bine.
In primul rand, aici nu e de sapat, aici e de umplut. Si e destul de greu de gasit terasament.
Si in al doilea rand...unde ii vezi pe Aktor? Stii, ei au lotul de langa A1. Au doar jumatate din cat au turcii de construit, lot identic ca dificultate, si nu au inceput nici macar sa pregateasca terenul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sm33

Imi zicea un client ca saptamana viitoare va incepe sa transporte balast pentru Aktor. m-am mirat si i-am zis ca pare imposibil atata timp cat ei nu au nici macar proiectul tehnic aprobat. sincer, chiar daca evidentele spun altceva, sper sa nu am dreptate.
:)

paulmare

^ se poate, incep sa adune materialele si transporta din balastiera sa faca depozite locale, chiar langa lucrare, de unde sa isi ia agregatele cu incarcator frontal, nu le trebuie nici un proiect aprobat pentru asta, e o veste buna oricum

dr4qul4

cate basculante are "clientul". Ca sa intelegem si noi cat de mare va fi "mobilizarea"
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024