Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

dorum

Aici se vede mai clar organizarea descarcarii... :(
Foarte proasta :(

dr4qul4

poze proaspete primite de la un prieten care tocmai a trecut pe acolo.
A zis ca erau aproximativ 100 de basculante cu numar de Romania.
















Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

Daca stau acolo, fi sigur ca sunt in regula... N-ar fi nebuni sa aiba overweight... si sa stea acolo

alecu26

Sper. Eu tot nu inteleg ce e cu strategia asta si de ce se intampla asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dumbravaandrei

E vre-un alt drum de acces pe care sa intre frecvent 40t?

zuma80

Fiind primii isi fac depozit (stoc), se tot discuta aici ca este mai dificil cu materia prima (balast) in zona.
Pentru A6!

RaduG

O vedere din satelit de pe 31.12.2020, ultima zi fără nori, cu lucrările vizibile din A0:





Powered by API/PUM imgur uploader

pasa_andrei

Primul video din 2021 ne aduce vesti bune. Muncitorii s au intors partial la lucru, am gasit moblizare la nodul de la DN5 ( continua sa vina tirurile cu balast) si la viitorul pasaj peste CF ( Bucuresti - Port Bucuresti). Autostrada va supratraversa viitoare ( candva) calea ferata dubla care duce catre Portul Bucuresti ( 1 Decembrie) .

Enjoy!


dr4qul4

ieri, la nodul cu DN5 se lucra la pilotii forati. Erau doar cativa muncitori, dar important e ca se misca ceva.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

JohannDB

#2350
   Priveam pierdut... pe fereastră... adică priveam la imaginile cu coloana de basculante (din 05.01.2021 de pe DN5 de la Jilava limită cu 1 Decembrie) și "mustăceam" gândindu-mă la posibilitatea trecerii mele spre Giurgiu cu o "lățime" prin zona în care aceste bascule blocau BANDA1 și pe mijloc sunt MULT LĂUDAȚII PARAPEȚI "N.J" (atât de iubiți de mulți dintre voi) ...... Nu-mi trebuiau decât vreo 3,70/max 3,80m lățime și "circul" era superb (pentru că cine eliberază AST-ul nu știe că o coloană de bascule ARE DREPTUL să blocheze o bandă/sens........!! Pe bune !!  Și mai trebuie ținut cont că este axă principală pentru Giurgiu-Bulgaria-Grecia-Turcia și... restul lumii !!

bgd77

Oare exista ceva planuri pentru realizarea unui nod la intersectia A0 cu DN3? Stiu ca acum nu e prevazut, dar ma gandeam ca se poate modifica contractul sau se poate planui ceva pentru viitor.

naivu

#2352
O data ce se porneste licitatia, nu se mai poate modifica nimic din viitorul contract; a fost discutia si pe A3-PoartaSalajului. Daca va fi considerat necesar, DUPA terminarea proiectului, poate fi facuta licitatie doar pt proiectarea si executia nodului.
LE: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1821.msg327387#msg327387

alecu26

Upgrade la un nod e printre cele mai usor de facut. Si le faci functie de evolutia exacta a traficului si unde e nevoie. In sensul ca se construieste inca o bretea...pe un pasaj ca si acces direct. In Germania asta e la ordinea zilei acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

il facem la DN3 sau la drumul de Cernica, unde avem giratoriul suspendat peste DNCB foarte aproape, ceea ce va permite transferul intre A0 si DNCB?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist