Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

panzer

Nu ii impiedica nimic sa ia un buldo si sa curete tot traseul de strat vegetal. Mai pun niste pari albi, asa ca ne arate noua ca se munceste si sa avem ce filma. Cel putin eu asta as face.

Nu ma prind daca stalpul din mijlocul celor 1.7 km e de medie tensiune. Daca e de medie ar cam fi avut timp sa il ingroape pana acum.

@Ionut, iar te-a cuprins optimismul? 3 ani 2 loturi - asta e ritm de UMB. Trebuie sa se adapteze si ei la piata din Romania, nu? 4-5 mai aprope de adevar. Sa ii astepte si pe cei de la Aktor, desi parca vad ca DNCB intre A1 si DN5 o sa fie gata inaintea A0 Aktor.

horatiu.cosma

Păi dacă decoperteaza acum fără să consolideze (și asta nu se poate fără AC), la primăvară o să fie nevoiți să repete decaparea.

panzer

Dar ar putea lucra la descarcarea archeologica, identificare retele, drum tehnologic, etc. Numai sa aiba cu cine.
Oricum o spusesem doar asa pt opinia publica. Nu ma astept nici macar la un buldo pe lotul 1. Nici macar pe 2 pe toata lungimea.

O sa le fie greu sa intre in 30 de luni cu ambele loturi, evident de la data AC-ului.

pasa_andrei

Nou videoclip de astazi. Au ajuns in dreptul localitatii Darasti-Ilfov. A aparut si foreza la nodul DN5. Se incepe modelarea nodului DN5 in urmatoarea perioada. Mai avem un sit arheologic care abia acum incepe pe portiunea filmata astazi de mine cu termen de finalizare : Sfarsit de ianuarie 2021.



Enjoy!

voicul

#2254
Eu dau un +1 lui @pasa_andrei si constructorului.  :cheers:
Evident ca se putea mai bine, dar merge treaba pentru anul asta.
Acum, daca la anul se misca la fel ... dau si cu -1  :D

LE
- Da, normal ca doar constructorului!  :lol:

carutasul


al3x

Vis a vis A0 Nord, lotul 1. Inteleg ca CNAIR este obligata la reevaluarea ofertelor Asocierea Impresa Pizzarotti& C SpA - Retter Projectmanagement SRL, China Railway 14IM Bureau Co LTD şi Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions.
De la CNAIR n-avem nicio reactie fata de acest aspect(din ce stiu eu) asa ca va intreb pe voi, cei cu mai multa experienta aici pe forum:
Care sunt pasii urmatori dupa noua evaluare si ce orizont de timp real ar fi pentru semnarea contractului?

dorum

Fara mobilizare masiva anul acesta, mie-mi place cum lucra turcii... Hai sa-i vedem la anul, acum ne dam cu parerea despre mobilizare aiurea...

cao_vali

Astazi pe la ora 20 am trecut pe DN5/1 Decembrie si lucrau inca pe acolo la picioarele podului, se vedea din sensul giratoriu, nu era furnicar, dar am vazut lucrand! Eram grabit, nu am putut face poze!

vancouver

#2259
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pelan87

Update de pe harta interactiva CNAIR cu privire la lotul Aktor de pe A0:

In prezent antreprenorul a reusit sa finalizeze declaratia de proiectare (inregistrand intarzieri majore in activitatea de proiectare), fiind penalizat conform contractului pentru neindeplinirea puctului de referinta nr 1 (finalizarea declaratiei de proiectare).
Termen de aprobare declaratie de proiectare: 23.11.2020 -27. 11.2020.

survola

Ce se face cu stratul de pământ vegetal decopertat. se depozitează undeva pentru refolosire ulterioară? 

Puffyk

#2262
Cred ca 100 lei/basculanta! :lol:

panzer

D-na Ionita interview la ZF.

Pe la minutul 9 vorbeste de Aktori. E de bine. In Ianuarie avem PT si AC.

razvan96

Irinel Scriosteanu pe FB:

QuoteAcum 3 luni am deschis primul șantier pe Autostrada de Centură București A0, Sector Sud, Lotul II, Vidra – Bragadiru, iar de o lună se lucrează pe întreg 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗜𝗜 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱, pentru cei aproape 15 km de autostradă, porțiunea care trece prin localitățile Bragadiru, Măgurele, Jilava, Dărăști, 1 Decembrie, Vidra și Cornetu. Am început lucrările și la noul nod rutier dintre A0 și DN5, în zona 1 Decembrie – Jilava. La data de 25 noiembrie a fost emisă autorizația de construire și pentru Lotul I, A0 Sud, respectiv Autostrada de Centură București hm 0+000 – km 100+900, 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗜, 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿 𝗜: km 52+070 - km 52+770, aferent Centura Nord, Sector 2: km 52+770– km 69+000 aferent Centura Sud, Etapa 1. Lucrările vor fi executate în partea de Sud a Municipiului București, pe teritoriul județului Ilfov, în localitățile: Vidra, Berceni, Popești-Leordeni, Glina și Cernica. Pentru 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗜𝗜𝗜 al A0 Sud săptămâna trecută a fost aprobată declarația de proiectare și sperăm ca, în scurt timp, să aprobăm proiectul tehnic și să emitem autorizația de construire.

Nu a fost inca publicat AC-ul pe site, sa vedem ce lucrari se autorizeaza prin aceasta prima etapa.