Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

panzer

Porr si-a facut baza locala la iesirea din Chitila. Doar ca au pe birouri/rezidential contracte si ceva pe CF.

Nu trebuie ca toti subcontractorii sa fie din zona. Tracon este exemplul foarte bun la Domnesti. Selina si-a adus oamenii din Ardeal.

Problema o sa fie ca sunt prea multi care nu au nici macar un utilaj al lor. Cam toti cu exceptia lui UMB pe A0 si al Selina la Berceni.
Si mai sunt si cei care au oameni si utilaje dar nu vor sa le foloseasca: Strabag la Mogosoia, Tirrena pe Dn2-A2.

Pacat ca Astaldi nu a castigat nimic pe langa Bucuresti acum ca au terminat Ciurel-ul.

Prevad ca grinzile o sa le vad pe toate zi de zi venind de la Targoviste, cum au venit toate "inelele" de la M5.

Pentru mine e clar ca A0 trebuie sa fie terminat macar pe sud inainte ce CraPi (nu prea am sperante insa) si si pe Nord inainte de PiSi (aici sigur asa va fi) pentru ca volumele noi de trafic vor omora DNCB cu totul.

vlad_gero

Acum ca s-a emis AC pe tot lotul, nu mai au nevoie si de OIL? pot intra chiar de maine in santier pe restul de distanta?


kumar

^ Chiar asa de greu era sa citesti postarile de pe pagina anterioara?

hefaistos

Quote from: dr4qul4 on October 28, 2020, 10:43:43 PM
Sa-i vedem acum pe turci. Pana acum le-am acordat "prezumtia de nevinovatie". Daca vor sa si-o pastreze trebuie sa arate ca o merita.
Nu ma astept imediat la o demonstratie de forta. Vine iarna si trebuie sa fim realisti. Dar macar sa aduca (din afara tarii) un numar acceptabil de utilaje si sa se apuce de pilotii forati si alte lucrari ce se pot face si iarna.
Pe langa Bucuresti nu vor gasi subcontractori mari. Sunt cativa, dar nu stiu cati vor sa-i supere pe cei de la Erbasu. Companii vechi au probleme pe aici in a gasi subcontractori. Si salariul mediu este un impediment.

Valabil pentru toti castigatorii la A0, mai putin UMB care vine cu ele "de acasa". 100 de km in lucru simultan. Va fi bataie pe forta de munca, utilaje, subcontractori, agregate etc. S-ar putea d-aia sa se si grabeasca turcii. Atrag resursele existente pe piata, le leaga de ei si urmatorii, care trebuie sa incepa lucrari in 2021 2022... sa fie sanatosi, e piata libera si concurenta.
Cate milioane de mc de balast sunt necesare?
In principiu as fi spus ca turcii nu vor veni cu prea multa resursa proprie, insa data fiind criza de la ei de acasa s-ar putea sa-i vedem cu "catel si purcel" (a se citi utilaje mici si mari si turci puzderie) pe aici. Desi relocarea are costurie ei.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Vad ca va place sa puneti drobul de sare inainte.
Nici nu sunt 2.5 milioane de oameni pe langa B si mai vin si probabil vreo 200 mii de pe langa.
Deci e clar ca va fi criza crizelor.

Ca idee, eu nu prea vad 100 de km in acelasi timp. Deocamdata concret vad doar 17 si restul ... poate mai incep la anul. Nu zic ca nu o sa fie in paralel mai mult km, dar mai avem pana atunci - poate peste 2 ani, dar peste 2 ani lotul din S deja ar trebui sa fie cam gata.

Nu a lucrat Apolodor aici? De ce nu ar continua?


carutasul

oricum, de la București la Istanbul sunt 600 de km. De la Bacău la Deva cât sunt? Tot cam pe acolo :)  De "șocul cultural" mă tem mai tare, nu de personal...

hefaistos

In zona 2022-2023 chiar ar trebui sa fie toti in lucru. Daca nu sunt, ceva a mers foarte rau.
Chiar si lotul Aktorilor. Si la Aktori ma gandeam, obisnuiti sa o lalaie si sa impuste contracte de subantrepriza cu firme aflate in pauza de lucrari si dispuse la discounturi.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Dimex 2000 e din Bistrita-Nasaud si lucreaza la Boita.
Deci bani si vointa sa fie, ca restul se rezolva. Da, poate nu o sa fie mura-n-gura, dar daca se vrea se rezolva.

pasa_andrei

#2154
Am fost sa le fac o vizita turcilor de pe lotul 2 sa vedem cum se lucreaza. Noutatea principala, avand in vedere ca abia ieri au primit AC pe tot lotul este ca au inceput constructia drumului tehnologic spre Jilava si cam atat momentan.



Enjoy!

Ultimul pe luna octombrie.  :D

LE: este public. Refresh . Sorry. My bad :(

vlad_gero

^ a spus ca e ultimul pe octombrie. nu ultimul pe anul asta

dr4qul4

Sper sa vada si Garda de mediu filmul asta. Ceva arde in departare. Au uitat sa astepte caderea serii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Dacă însumăm valoarea lucrărilor declarate în cele 2 AC de pe lotul 2 rezultă vreo 560 de milioane. Contractul e de 750 de milioane. Deci ar părea că ceva lipsește.

Dominik

In ce perioada a lunii Noiembrie se preconizeaza ca se emite ordinul de începere pe lotul 1 ??
You're in Steelers Country

pasa_andrei

Pentru lotul 2 au zis ca vine AC pana pe 15 octombrie si a venit pe 28 octombrie.

Pentru lotul 1 au anuntat mijlocul lui noiembrie -finalul lui noiembrie, asa ca ne asteptam anul asta sa vedem o organiare de santier maxim pentru acest lot 1.